Mijn oudste is bijna jarig en moet dan trakteren op school, heb ff geen idee wat, mag ook niet teveel kosten natuurlijk, iemand een super idee. Mag best iets zijn om te knutselen hoor, vind ik wel leuk.. Zat eerst te denken aan een zakje chips, die inpakken met gele crepe en daar een spongebob van maken, maar hoe maak ik de ogen en de neus, tanden... weet et ff niet!
maar eh, ff vraagje dussss Nu heb ik laatst een choco fondu gekocht en nu wil ik dat met kerst gaan gebruiken, maar wat voor chocola kan ik daar het best voor gebruiken. Heb geen zin om naar een speciaal chocolaterie te gaan is ook best prijzig, gewoon uit een supermarkt ofzo, weet iemand iets, een merk?
Hahahaa, die Eliesja! Ben er ook weer hoor! Was al bang hoeveel pagina's er nu weer bij zaten, 5 dus, dat valt nog mee! Leuk Daan CP! Waar ben je geweest? Kon Evi daar ook goed slapen? Wat fijn dat ze nu zo goed als doorslaapt! Echt super! Eliesja van die chocola weet ik niet? Misschien eens vragen op het forum ofzo? Leuke foto is het geworden hoor, echt een hele leuke verrassing voor je man! Moet je eens gaan googelen voor traktaties, vindt je ook wel leuke ideeen denk ik. En anders weet Suus vast wel wat, die is ook wel creatief! He Sonnie, hoe ging het vannacht met meneer? Ben je alweer wat beter? O ja en wat voor auto gaan jullie kijken? Tot latersssss.
\/ en toen waren we met zijn tweeen! hihi Suuuuuuuus weet jij iets? Maar dat met die chocola heeft niks met baby´s te maken, beetje rare vraag dan er tussen toch? Lijkt mij zo...het heb wel beetje met ongie te maken hihi, ja want ik eet et veel nu en ben ook ongie!
In de Lounge gaat het juist over andere dingen, dus kun je het daar best wel vragen dacht ik zo. Ja, waar is iedereen vandaag eigenlijk....? Nog plannen voor het weekend?
O jee, ik moet volgende week ongie worden en er liggen nog 3 letters in de kast...o, ooo. Had vd week ook al 1 op, is nie goed!
Dat zou idd daar wel kunnen... thanks, maar als iemand hier een idee heeft, hoor ik het graag hoor! Morgen ga ik weer een keertje weg, eten in scheveningen en zondag een relax dag, in ieder geval mijn laatste weekend alleen.. \/ jij nog plannen?
Oh leuk Eliesja, veel plezier! Lekker eten en stappen. Morgen eten bij mn ouders en morgenavond borrelen bij vrienden. Dan komt mijn zus even oppassen. En zondag weer een meeting met de mama's en de beebjes vd zwangerschapsclub. Dus ook wel gezellig!
Nou, dat eten bij Loïs is nog geen feest, ik doe haar er geen plezier mee tot nu toe. Ze huilt nooit en met een rijstewafel of papje is ze echt niet blij. Ze kokhalst als de pap te dik is of als ze een stukje rijstewafel in dr mond krijgt. En huilen ! Dat doet ze anders nooit ! Ik heb vanaaf een paar lepeltjes wortel gegeven en ook dat moest ze niet. Weer gillen en krijsen. Ken mijn meisje niet meer terug. Ik zei al tegen mijn vriend : kunnen we niet tot ze 5 jaar is gewoon lekker blijven flessen ? Hadden jullie dit ook in het begin met bijvoederen ? Of ging alles er gelijk in als koek ?
O, jee, wat jammer! Tis natuurlijk ook even anders en wennen voor dr. Maar hoop voor jullie dat ze het gauw leert en lekker vindt. Tijn had hier geen moeite mee, die scheur ging gelijk open haha!
haiiiii.. Kletskousies hihi.. Nee miekie helaas hier weer een gebroken nacht..eergisteren sliep hij in 1 x door tot kwart voor zes en afgelopen nacht constant..pff..hier snappen we er helemaal niks meer van.. Zijn vanavond naar prenatal geweest..hebben we een slaapzak met lange mouw gekocht..zit nu in de was dus vanavond gebruiken we hem nog niet..maar hoop zo dat dit de oplossing is..en nog ff shirtje gekocht met (b) engel erop.. Eliesja gezellig weer is eruit..veel plezier Miekie ook gezellig borrelen bij vrienden en zondag meeting met de club..ook jij veel plezier Ook vanavond meteen even kerstzegels gehaald..heb ik die vast in huis..en morgen wil ik echt de kerstkaarten ophalen Oja we weten nog niet wat voor auto miekie..morgen proefrijden in een ford mondeo station..we zijn beetje aan het orrienteren..moet best veel in kunnen..kind, twee honden, kinderwagen en wij natuurlijk haha... Portrait place had nog gebeld over de afspraak van morgen over wat hij aan mag..zal wel is ff kijken in zn kast..verwacht in ieder geval niet teveel van de foto Nou meiden alvast fijn weekend..maar we spreken elkaar ongetwijfeld het weekend wel hihi Ow en linda..Lois moet gewoon ff wennen komt vast wel hoor..als dhani iets niet lekker vind begint hij ook te brullen..behalve bij fruit..dat gaat er zo makkelijk in..vandaag ook korstje brood gegeven vond ie ook wel lekker.. Gewoon blijven proberen..komt goed