Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TellMe

TellMe Niet meer actief

Sonnie, ik ga morgen de foto halen en jij gaat met Dhani foto maken :) leuk, ben benieuwd, gaat vast helemaal goedkomen hij lacht bijna altijd voor de foto toch :)

Kijken jullie trouwens naar Deal or no Deal ? Is echt leuk, vandaag was Nanne EINDELIJK aan de beurt :) De mensen die niet kijken zullen zich wel afvragen waar ik het in godsnaam over heb 8)

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ken het wel, ik kijk zelf altijd naar miljoenenjacht..

3. Niet meer actief

toen big brother nog op tv was keek ik het wel altijd..was voor de live show..maar tegenwoordig kijk ik het eigenlijk niet meer..maar weet dus wel waar je het over hebt :p

Spannend..ben benieuwd hoe ze geworden zijn bij je..
    Idd dhani lacht meestal wel, maar hier thuis :( ..vorige week vrijdag gingen we foto's maken(bij de supermarkt voor twee euro) en huilen joh..vond niks leuk..alleen maar bij mij zitten..dus ben benieuwd.. :)

4. Niet meer actief

joepieeeee heb mail gehad dat mn bestelling van mn kerstkaarten die ik nog extra had besteld klaar is..kan ik morgen alles ophalen :) :)
    dus begin van de week hebben jullie wel de kaartjes van de maffe van den brandtjes ;)

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    leuk man, ben benieuwd...

van mij is t alleen een kaartje he.. :oops:

succes morgen..

6. Niet meer actief

maakt toch niet uit..het gaat om het idee en wat voor kaartje maakt mij niet uit..tuurlijk is een kaart met foto van de kids leuk..maar andere kaartjes staan ook super op deur hoor ;)

Trouwens je man zit in Noorwegen toch? Weet je ook waar in noorwegen..
    Mijn zusje is afgelopen juni teruggekomen uit noorwegen..heeft daar een jaar gewerkt als au-pair..naja boeiend haha..

pff eigenlijk heb ik slaap maar toch ook weer niet :(

7. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    mijn moeder had een ford mondeo station...reed heerlijk en ruim hoor zo heey...konden alle honden wel in hoor

nu heeft ze een kleintje.... mijn vriend heeft een ford mondeo sedan(niks voor jullie --> honden in de achterbak, zien ze niks hihi...maar rijdt ook lekker...heb zelf een punto, maar ook niks voor jullie haha te klein!

8. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
  9. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    eliesja: bij de c1000 verkopen ze 70% chocoladerepen (van swiss geloof ik) zwart witte verpakking... kun je ook voor chocolade taarten gebruiken enzo...maar kun je dus smelten
    ligt bij ons in het schap van de bonbonbloc enzo hihi leuk gedeelte van die winkel ;)

10. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hoi hoi!

Rustig hier nog op de zaterdag :)

Eliesja, ik heb je kaartje ontvangen! Leuk! Dank je wel!

Oh balen Linda dat Loïs zo huilt als ze iets krijgt :(. Hier ging het op zich ook wel gelijk goed. Soms ging ze idd wel hard huilen, maar dat was volgens mij weer dat het niet snel genoeg ging en zij zo honger had.
    Hopelijk gaat het snel beter!
    Rijstwafel vindt Cyenna ook nix. Idd ook die stukjes, gaat ze ook kokhalzen. Liga kan ze op zuigen en dat vindt ze heerlijk.

Jaa ik kijk ook vaak Deal or No Deal. Wij zaten gister ook al van oh eindelijk Nanne hihi. Hoeveel heeft ie gewonnen? Einde niet gezien aangezien we naar een bruiloft moesten. Was heel gezellig trouwens :)

Ik heb gister nog de kaartjes gehaald en ga ze morgen schrijven :)

Succes met de foto Sonnie!
    En Linda, jij ging de foto halen toch? Ben benieuwd!

Eliesja, veel plezier!
    En Miekie veel plezier morgen met de babies! Wel foto laten zien he ;)

11. TellMe

TellMe Niet meer actief

Miran, Nanne won uiteindelijk 30 mille, net op het laatst speelde hij de 125.000 weg.

Er bleef toen 500 en 30.000 over en hij kreeg toen een bod van 15.000 Hij zei toen heel stoer NO DEAL haha en toen had ie super mazzel want de 30.000 zat in zijn doos. Hij ging echt helemaal uit zijn plaat was echt leuk om te zien :)

Vanmiddag ga ik naar Amstelveen om foto te halen ik zal jullie laten weten hoe het is geworden. Ik weet wel al zeker dat ik niets bijkoop :)

Vanmorgen weer wortelen gegeven, het ging iets beter maar ze hield toch haar mond vaker dicht dan open :confused:

Veel plezier vanaaf Miekie !

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey super, de eerste kaart is al binnen! ;)

Eh mijn man zit in Rjukan, ergens in de middel of nowhere!

In een herberg ofzoiets! Er ligt in ieder geval sneeuw! ;)

Dacht vanmorgen lekker te kunnen uitslapen, maar niet dus, ze kwam 7.14 en heb dr tot kwart voor 8 de speen gegeven en op een gegeven moment wilde ze dus meer!
    Als het goed is wordt het (hoop ik) vanavond niet al te laat!

straks ff naar prenatal, vind die truitjes met (b)engel erop erg leuk, ff paar meenemen, niet duur! Moet me maar wel inhouden hoor, ff op de centen letten..hihi

fijn weekend

13. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hey Eliesja, hir ook een kaart ontvangen, dankjewel! He geniet ervan vanavond he!
    Leuk hoor weer even op stap, dat moet ook op zn tijd he!

Heb net de Ouders van Nu gekregen met een slab met daarop kerstbengel. Ook leuk!
    En het shirtje van Rainbowbabies is ook binnen, erg leuk! Met de text STOER.

Nou tot latersssss.

14. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Sonnie, balen vd gebroken nacht!
    Snap t niet dat hij het zo lang volhoudt.

Hoe was de fotosessie?
    En hoe waren de proefritjes?

15. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Gaat goed, met de kaartjes! ;)
    De post heeft zijn werk weer goed gedaan, gister op de post en vandaag binnen, nu nog hopen op een weekendje CP, heb ze namelijk in de tnt enveloppe gedaan, waar je een weekendje of midweek mee kan winnen!

16. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    De winnaars staan op hun site he van tnt.
    Zou leuk zijn toch?!

Mn vriend is nu een kerstboom aan het halen, leuk, leuk!

17. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    O, lekker dom weer...staat de boom eindelijk, heb ik geen haakjes gekocht voor de kerstballen, DUHH!
    Maar hij ruikt toch lekkurrrrrrrrrrrr!

18. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Tijn heeft vanmiddag brood met boter gegeten, hij vond het heeeerlijk! Half bthmetje gedaan eerst.
    En zn liga ook zo opgegeten!

Fijne avond allemaal!

19. TellMe

TellMe Niet meer actief

Wat leuk, Tijn z'n eerste boterham :)

Eliesja, ik heb ook je kaart al, leuk ! De mijne laten nog even op zich wachten, ik heb ze dinsdag of woensdag besteld en nog geen bericht dat ze klaar zijn.

Sonnie, hoe was het bij Portrait Place ? Ben benieuwd hoe Dhani het vond.
    Ik heb alleen de gratis foto genomen, ze hadden er in totaal 9 en dat kostte 219 euro ! Pfffffffff dat is toch niet normaal meer !
    Ze lachte op geen 1 foto maar er zaten wel een paar mooie bij moet ik eerlijk bekennen. Maar zoveel geld vind ik het niet waard. Tegenwoordig heeft iedereen een digi cam dan kun je toch niet meer zulke bedragen vragen ? De gratis foto was zeker niet de stomste dus die hebben we lekker meegenomen. Die vrouw keek wel pissed toen we zeiden dat we er niets bij wilden kopen hihi :evil:

20. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Ik heb er nog geen :( ;)....... heb wel al een deel op de post, maar moet volgende week weer wat kaarten bij maken... Maar hij komt eraan hoor hihi..sonnie heb jij hem wel al binnen?

Deel Deze Pagina