selam @suusje Bizim tamer geldi betekend Onze Tamer is gekomen. Het is turks. Met de kleine tamer gaat alles goed. Groeit als kool. En kan maar geen genoeg krijgen van zijn groente en fruithapjes. Soms dan heeft hij alles op gegeten en dan is meneer boos en wil hij meer. Dat heeft hij ook wel eens als hij de fles heeft op gedronken. Ik geef meestal de laatste fles 200 cc maar dan wil hij meer. Ik doe dat niet anders gaat hij spugen want hij heeft dan te veel op. Tamer heeft ook veel last van heel veel kwijlen. Soms is zijn kleren helemaar nat en moet ik zijn trui verschonen. Nu heeft hij ook dat heel alles in zijn mond wil doen, zijn eigen handjes of wat er ook maar in de beurt van zijn mond is. Verder gebeurd er nit zo veel meer. Over 4 weken moet hij weer naar het consultatiebureau en dan is hij alweer 6 mnd. Wat gaatdat toch snel, he.
ja suusje die van swiss, van AH, zag in het krantje van lucas klamer ook een zak choco staan om te smelten en ze hebben dan melk, puur of wit, alleen kost zo´n zak al gauw 12 euro! Beetje duur! Maar kijk wel ff is toch pas voor de kerst, alhoewel, moet natuurlijk wel ff testen of het lukt en lekkur is..
ja, het etentje was echt gezellig, was 1 uur thuis en lag half 2 op bed! Kon het wel redelijk volhouden, had t niet verwacht, dacht echt dat ik om 11 uur al lag te snurken daar!