Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    :cry:

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    :-k

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    [-X

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    :confused:

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    :-$

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ;)

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    oh ja een andere vriendin is gister bevallen van ook een dochter, ze belde afgelopen nacht en me moeder was hier, dus die nam op!

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    stil hier he! :rolleyes:

erg stil, :(

te stil... :confused:

volgens mij is het best stil hier.. :eek:

hmmm ga ook stil zijn.. :-#

9. Niet meer actief

BOE :) ;)

Ahhh Eliesja zit je in je remy hier..nou ik kom je wel heel eventjes gezelschap houden.. :D

Gisteren dhani op de foto gezet..ze liepen behoorlijk uit..waren na drie kwartier pas aan de beurt :( En ik had het precies getimed met zn voeding dus dat was net kiele kiele zeg maar toen we klaar waren..
    Zijn denk ik wel mooie foto's geworden..maar idd voor hele set 219 euro :confused: ..er is ook een foto gemaakt met ons drietjes..1tje in zn blootje op het schapenkleedje..en nog veel meer hihi..
    24 december gaan we ze bekijken..wordt echt moeilijk om alleen die gratis foto te nemen denk ik :oops:

We gaan absoluut niet voor de ford mondeo...sorry voor de mensen die hem wel hebben..maar wat een klote auto zeg..de station dan..we gaan nu voor de ford focus station..die hebben we paar maanden geleden ook al gehad en die bevalt super..maar hangt van de bedrijfsfinanciering af..dus duim duim haha..

Dan dhani..is een apart geval hoor haha :D ..hij is zo zielig op het moment..sinds gistermiddag verkouden..hoesten..steeds spugen..koorts..is echt een zielig mannetje..die nu helemaal niet wil slapen..de nacht was vannacht nog erger dan andere nachten..pff..maar ja nu komt het omdat hij ziek is..hij heeft nu wel zn nieuwe slaapzak met mouwen aan en geen koude handjes :) dus als hij straks weeer beter is hopen we dat hij dan de nachten weer gaat slapen..

Morgenmiddag naar de tandarts..de laatste twee verstandskiezen eruit :rolleyes:

Verder uhh wat hadden jullie nog meer geschreven :oops: Oja miekie en eliesja hebben het dus gezellig gehad..leukkkkk :)

Ow eliesja je kerstkaart is binnen hoor ;)

DIe van ons zijn vandaag op de bus gegaan..dus ben benieuwd wanneer jullie ze krijgen..
    We hebben vandaag ook de boom neergezet..zo gezellig weer deze tijd..nu nog ff sneeuw :D

Ojee hoor dhani weer..ga weer ff bij hem kijken..

doeiiiiii

10. Niet meer actief

Miekie: hoe was de meeting met de beebjes..gezellig weer?
    Foto's :)

11. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    tssssss je kon hem gewoon niet inparkeren ;)

12. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    beterschap voor dhani

13. TellMe

TellMe Niet meer actief

Arme Dhani hij heeft al een paar onrustige weken achter de rug en nu verkouden :( Het beste ermee Son en heeeeel veel sterkte vanmiddag bij de tandarts ! Hoelaat moet je ? Dan kunnen we hier gaan duimen i.p.v. pagina's vol typen ;)

Dat wordt heel lastig inderdaad om dan geen foto's bij te kopen als ze zo leuk zijn. Maar het is echt bizar duur he :evil: Ik snap niet dat ze dat zo duur maken, ze verkopen veel meer als ze die prijzen b.v. halveren want nu zullen niet veel mensen zo'n hele serie kopen. Ze verdienen er toch wel bakken geld aan ook al is het voor de helft.

Wij gaan vandaag toch ook maar een kerstboom halen. Een rooie met rooie lampjes, want we hebben alles rood zwart in huis. Maar dat hadden jullie vast al wel gezien op de achtergrond van de foto's van Loïs :) We hebben weinig ruimte maar ik verzin wel wat.

Hebben jullie nog plannen voor vandaag ? Ik wel, ik ga straks naar de brievenbus lopen 8) om de kaarten te posten. Heb ik een dagtaak aan :)

Eliesja ben je al aan het aftellen ? Je mannetje is bijna weer thuis he :) Jippieeee

14. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Zeg zo krijgen jullie makkelijk de pagina's vol he :)

Suusje, London is gewoon echt een mooie stad om te zien... Veel oude gebouwen, enz... Als je de eerste keer in London bent en de belangrijkste dingen wil zien zou ik je aanraden om een keer met de bus te gaan, niet de gewone bus, maar overal stoppen van die dubbeldekkers, met de bovenverdieping open haha... Die rijden langs alle belangrijke dingen in London, een gids verteld erbij, en op sommige punten stopt ie, dus als je iets wil bezichtigen stap je uit, en pakt gewoon de volgende bus weer.
    Verder die lange winkelstraat :confused: MOOOOI, veel winkels, en duur haha...
    En als je er toch bent ga dan ook even kijken bij Harrods, met de nadruk op KIJKEN :)

Sonnie, dat wordt echt moeilijk bij Portrait Place... Ik heb ook alleen de gratis foto genomen, wat een geld zeg :confused:
    Het is wat Lindaaa zegt, met een digitale camera en een mooi achtergrondje lukt het jezelf ook...

Lindaaa, wat een leuke link van herinnering op Linnen... Dat is echt leuk! Goede tip ;)

15. Niet meer actief

Goede morgen allemaal,

NOu niet veel bijzonders hier. Alleen Yanouck heeft van het een op het andere moment heel erg veel uitslag gekregen op haar billetjes. Ze heeft zaterdag op zondag nacht bij opa en oma geslapen. En mijn schoonmoeder geeft haar zaterdag avond na de fles en de groente een schonen luier. En een en al rode uitslag. Gelukkig is het al weer een beejte gezakt. Maar goed.........
    Maar verder gaat alles prima hier.

Jullie hebben zo veel geschreven dat ik nog niet alles gelezen heb. Maar hopelijk wordt dhani snel weer een beetje beter.

16. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Bedankt sweetangel...Dat met die rode dubbeldekker lijkt me wel wat. Maar moet je daar ergens kaarten voor kopen? en zo ja weet je dan ook waar? En uhm er schijnt ook een metrokaart te zijn waarmee je de hele dag alle metro's kunt gebruiken. Ken je die? en waar koop je dat? ...hoop dat het el droog is...kou vind ik dan niet erg, maar als het gaat plensen blehhh... Ja harrids moet ik ckr effe "zien" en desnoods iets piepkleins kopen en er een hele mooie grote HARRODS tas omheen vragen haha...dan lijkt het net echt ;)

17. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja er zijn ook metro-kaarten voor de hele dag, die kun je gewoon op het metro-station kopen :)
    En de kaartjes voor die dubbeldekkers kun je bij de meeste halte's kopen, daar staan mensen die die kaartjes verkopen!
    Jaaa kou kun je je tenminste op kleden, maar regen... Dan is het niet leuk...
    Er is trouwens ook een plein met allemaal fonteinen, dat is ook heel mooi om te zien... Sorry maar ik weet de naam niet meer :oops: , maar ja, die bus komt er ook ;)
    Heel veel plezier!

18. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Thankx....ik zal zeker wat met je tips doen... die bustour vind ik al een goed plan...vooral ook omdat je kunt uitstappen bij bepaalde dingen en op eigen houtje verder kunt.. ik ga ff de eerste fles voor vandaag klaarmaken :)

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hai
    nou van 3 van jullie zijn de kaartjes al op de post...nog 5 te gaan geloof ik

:)

20. Niet meer actief

heb ze allemaal gister op de brievenbus gedaan. Alleen die van jou suusje gaat vandaag nog.... dus ze zijn onder weg.

Ga ff een klein boodschapje doen en dan lekker zwemmen,

Deel Deze Pagina