haha klinkt net of je een poepje gaat doen ... ff een kleine boodschap doen hihi...of bedoelde je dat ook? veel plezier met zwemmen hoor!
Mensi weet ik niet maar volgens mij zit ze bij de Juli mama's. We hebben weer een half jarige onder ons en dat is onze kleine man.......... Vandaag lekker een 6 maanden potje proberen met pruimen. hihihi. Ben benieuwd wat ie ervan vind. Onze kerstkaarten zijn ook gister op de bus gegaan in DE envelop van de tnt dus ik ben zeer benieuwd wanneer ze aankomen. Ik ga Ivan nu lekker zijn fruit geven. KNUFFFFF
Roos, is dat niet een envelop waarmee je iets kunt winnen ? Gefeliciteerd met de 6 maandjes van kleine Ivan Vanmorgen weer 1/3 potje gevoerd aan madam. Doe er een half uur over, ze doet gewoon dr mond niet open en draait haar hoofd weg haha. Eigenwijs larf is het toch ook. Ze heeft geen last gehad van de wortelen dus morgen mag ik wat anders gaan proberen. Wel stinkt haar poepluier opeens veel erger en het lijkt meer op onze poep haha Taatje, werk jij nou vandaag ?
Roos, is dat niet een envelop waarmee je iets kunt winnen ? Gefeliciteerd met de 6 maandjes van kleine Ivan Vanmorgen weer 1/3 potje gevoerd aan madam. Doe er een half uur over, ze doet gewoon dr mond niet open en draait haar hoofd weg haha. Eigenwijs larf is het toch ook. Ze heeft geen last gehad van de wortelen dus morgen mag ik wat anders gaan proberen. Wel stinkt haar poepluier opeens veel erger en het lijkt meer op onze poep haha Taatje, werk jij nou vandaag ?
Ja dat is de envelop waar je CP mee kan winnen. Ivan heeft net een potje pruimen enz bijna helemaal leeg gegeten. Zo'n groot potje is dat. De oude vreetkont.
hoi hoi, Roos gefeliciflapstaart met je kleine mannetje, ½ jaartje alweer... Weet nog wel dat we samen tijdens de voetbalwedstrijd van Nederland weeen hadden! Snel he! Alyssa is morgen een half jaartje, heb inkopen gedaan voor alles wat ze vanaf 6 maanden mag haha en gaan morgen saampjes haar 0-6 maanden speen in de vuilnisbak gooien hihi \/ Vanmorgen naar cb geweest en alyssa weegt bijna 7400 gram en is 68.5cm lang. Nu pas weer met 11 maanden er naartoe. Alleen moeten ze dan goed kijken hoe de stand van haar oogjes staan, haar oogjes zijn niet 100% in orde.. hmm tis iedere keer wat, eerst met dr heupjes en nu dit weer.. Heb de kaarten ook in de tnt enveloppe gedaan en de volgende dag hadden de meeste van jullie de kaart al, dus vrij snel!