ja sorry roos ben mijn kerstboom aan het opzetten. Dus ja lekker bezig... haha Roos gefeliciteerd met Ivan alweer een halfjaar....
Sonnie hoe was het bij de tandarts? Al beter met de kleine man, ja zielig he, maar het blijven mannen hihi
HIHI hier geen ween hoor tijdens de wk wedstrijd. Wilde de wedstrijd graag zien en heb hem er 23 minuten ervoor eruit gegooid. Tijdens het hechten heb ik de wedstrijd gezien. HIHI en John maar alles opruimen en hij de voetbal fanaat hier in huis en die heeft er bijna niks van gezien. Wedstrijd begon om 15.00 uur en Ivan is geboren om 14.37 uur. Mijn zwager had al maanden gezegd dat het een jonghen werd en een kwartier voor de eerste wedstrijd van nederland geboren werd. Hij zat er maar 7 minuten naast. Eng he! Heerlijk hoor Eliesja, nog 4 dagen en dan is je mannetje er weer!
Mijn buurman zei ook tegen ons dat die kleine meid tijdens een wedstrijd van het nederlands eftal geboren zou worden. En ja hoor 29 min voor de wedstrijd kwam ze... hahah
haha roos, je plaat bleef hangen we we we we hihi ik ging om 12 uur mijn dochter ophalen en kwam met de buggy met regenhoes, maar er kwam net voordat ik eraan kwam zo een mega windhoos, dat dat ding helemaal tegen quinten aan kwam te liggen. Dus hij werd wakker en was helemaal uit zijn hummm....bleren bleren bleren.... en dan al die achterlijke mensen daar verbaasd omkijken met zo'n blik van: kun je hem niet troosten (want niet ging want het regende best hard, dus dan haal ik hem er niet uit... komt een ander moedertje of ik niet in haar auto wilde zitten...dus ik zeg: nee dank je, als ik zometeen verder wandel (naar huis) is het zo over, hij is moe (wat ook zo was)... nou ik zie je maakt je niet druk gelukkig zegt ze...(en als het daar dan bij blijft kan ik het hebben) maar ze ging maar door, of ik toch niet in de auto wou en dat het zo erg was dat hij zo huilde bla bla bla... nou toen werd ik echt pissed sjacherijnig hoor... dus zij nog door zagen...mensen nog kijken.... en ik ? IK SNAP DAAR DUS NIKS VAN! hallllooooo het is een baby en babies huilen nou eenmaal weleens..Come on! mensen doen net alsof hun kinderen NOOIT hebben gehuild toen ze klein waren.. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Zo, het is eruit!
Ja, ik vond dat echt dom effe allemaal... en dan al die blikken ook...Sta graag in het middelpunt hoor haha, maar op zo'n moment hihi... Slaat ook gewoon nergens op dat anderen zich zo aanstellen, terwijl ik als moeder me er duidelijk niet druk om maak op dat moment---> waarom zij dan wel...
nou ik ga weer ff een paar kaartjes maken zodat iedereen deze week nog z'n kaartje heeft. en even wat drinken maar weer... een warme choc of gewoon een colaatje light...ja dat doe ik en dan bewaar ik de chocomel voor vanavond
Inderdaad belachelijk, juist om dat soort reacties voelde ik me de eerste paar maanden erg opgelaten als ze ergens een keer krijste Nu heb ik er minder last van maar dat komt misschien ook wel omdat ze bijna nooit krijst maarrr als het regenplastic tegen haar aan zou waaien denk ik ook zeker dat ze het op een brullen zou zetten 8)
Kom we gaan een lijstje maken met kerstliedjes die we kennen...telkens met 1 liedje aanvullen en dan dus de oude lijst erbij plakken... uhmmm: White Christmas
ehhh : All I want for Christmas ? Last Cristmas ? Sonnie waar ben je en hoe is het nu met je kleine man :
O'denneboom all I want for Christmas Last Christmas White Christmas Jingle bells Last christmas is moooooooi
Kiekeboe wat dachten jullie van: Met kerstmis met kerstmis versieren wij de boom en blablabla of zongen we dat alleen op school haha.... Ik had toch zooooooooo'n schijtmazzel vanmorgen..gaat de telefoon om vijf over acht..ik al balen..lag nog zo lekker na zo'n erg leuke nacht..maar ben blij dat ik hem heb opgenomen want de Tandarts is ziek Nu mag ik 11 jan..dus helaas suus geen gerenoveerd bekkie voor het einde van het jaar haha.. en heb je de kerstboom al Linda? gaaf joh een rooie..lekker apart suus je wist het al maar zeg het lekker nog een keer..JE KAARTJE IS BINNEN en hij is cute Ivan gefeliciteerd..half jaartje al weer Ja eliesja nog maar vier daagjes..lekkkurrrr eindelijk je mannetje weer thuis