Ja, echt een leuk boek!! En idd minder van me mams maarja ken der weinig aan doen he?! Ben gisteren voor het eerst rustig gebleven tegen haar. En ik heb mooi eens gezegd hoe ik over deze 2 weken heb gedacht. En ben gewoon eerlijk geweest. Ze belde me telkens op en stuurde smsjes dat ze ons miste.. Normaal heeft ze totaal geen interesse zoals jullie weten maarja tegenwoordig wel omdat ons kleine ventje er dus is. Het is heel dubbelzinnig want voor mij hoeft het allemaal niet maar ze is toch de oma van Demiën-Sem.. Maarja heb er wel heel eerlijk gezegd dat ik het heerlijk vond zonder haar en der ook echt niet heb gemist Wij hebben gisteren ook lekker een dvdtje gekeken en ook geshopt. Jaaaa ik heb me wel weer vermaakt hehe Vriendin van me loopt op dit moment ook 5 daagjes overtijd. Ze heeft vanaf woensdag al 1 cm ontsluiting zei ze dus ben benieuwd. Ik dacht dat ze der jongetje gisteren zou krijgen maar nee. Wel kwamen de weeen al veel sneller achter elkaar dus wie weet heb ik gewoon nog niets gehoord en hebben ze hun wondertje al in hun handen idd Tinus, weet je al meer over Chrisje?! Oja, Ik heb een nieuwe foto in me album gezet ( Maarrrr die blijft maar vol he) dus heb er ook 1tje bij het algemene fotoboek maar weer neergezet dusss voor de nieuwschierige
Jaaa Jaaa, Ik heb eindelijk het verlossende telefoontje gekregen!! Me vriendin is vanaochtend bevallen van een kerngezonde zoon. Genaamd Quinten. Hij is 3000 gram en 50 cm lang! En heeft een bos met zwarte haartjes zeiden ze hihi. Ik ben zo nieuwschierig!! Ze wilden dat we vanavond al op bezoek kwamen waarop ik natuurlijk reageerde dat ze nu echt moet gaan rusten!!! Maarja Papa is helemaal trots he en die moet zijn kleine aanwinst aan mijn mannetje showen Nu wachten op haar bevallingsverhaal hehehehe Ik heb gezegd bel na het rusten nog maar is terug. Dus we zien wel hihi
Wat leuk nieuws Keejbie!! Nog een Quinten erbij! Tinus hoe gaat het nu met Yanouck?? Het kamperen verliep dus prima?? Veel plezier morgen met jullie trouwen!! Eliesja, gefeliciteerd met je verjaardag!!! Veel plezier vandaag!! Tijn vindt onze partylampjes in de parasol zo mooi. Ik heb gister maar even van die zelfklevende sterretjes voor op het plafond besteld bij Babywalz. Vindt ie vast ook wel mooi!! Het wandelen werd gister nix, was een en al regen hier, was wel ff lekker! Ga vanavond maar weer een poging wagen. Nou doegie maar weer!
Hehe idd net als suus der kleine manneke Eliesja Gefeliciteerd idd!!! Jammer van de regen Miekie maarja misschien vanavond meer geluk alhoewel het er hier erg somber uitziet. Sonnie wat ben je vandaag toch stil
van harte feli eliesja hoop dat je een fijne dag hebt gehad.. nou morgen laatste vrije dag van mijn vriend.. en dan zijn de dames en het kleine mannetje alleen thuis.. grote moeder en klein moedertje hihi ze is zo lief voor hem.. komt ze naar hem toe : hey mannetje,hey schatje.. morgen nog even er op uit met z'n viertjes a.s donderdag met een vriendin en mijn dochtertje naar de nieuwe k3 film in de bios en nu ----> slapen hey keejbie...wat ik me afvroeg. hoe noem je jouw kindje eigenlijk. noem je hem Demiën of Demiën-Sem.........gewoon een vraagjuhhh truste
Valentino moet morgen voor zijn eerste vaccinatie, nou kreeg ik de tip om Tujababy druppels aan te schaffen. Dat is nieuw van VSM, het helpt de baby te herstellen na vaccinatie. Zon vaccinatieprikje kan heel wat teweeg brengen bij je baby. Voelt je kleine zich niet lekker? Huilt je kindje en slaapt het onrustig? Speciaal daarvoor ontwikkelde VSM Tujababy druppels. Tujababy versnelt herstel na een vaccinatie. Begin met 3 maal daags enkele druppels Tujababy. Dit helpt de weerstand van je kindje te verhogen. Op de dag zelf kun je dit 4 tot 6 maal herhalen. Tujababy is geschikt voor kinderen vanaf 0 jaar en verkrijgbaar bij drogist en apotheek. Baadt het niet, het schaadt ook niet !!! En ach je doet alles om het leed van je kind te verzachten. Ik hoop dat het meevalt.
Tsjaa dat weet ik eigenlijk ook zelf nog niet suusje haha. Als ik hem roep om het te leren luisteren naar zijn naam dan noem ik hem Demiën dat is wat makkelijker maar soms roep ik ook Sem of Demiën-Sem. Tegen andere mensen noem ik hem Demiën-Sem en tegenover me liefje noem ik hem ons kleine mannetje of Draakie. En de laatste dagen noem ik hem constant boef. Dussss ja hoe noem ik um?!haha Wat een schattige foto Suus!! Nou die vriendin van me heeft dus niet meer gebeld helaas maarja ik begrijp het ook wel het is nog geen 24 uur geleden en ze moet goed rusten. Ben zo benieuwd naar wie haar kraamhulp is. Gewoon in de hoop dat het de mijne is Oja Mams is weer thuis he dus kan weer minder online komen als ze niet werkt. Dinsdag heeft me mannetje vrij dus ik dacht Lekker met zijn 3tjes want moeders moet dan werken. Gaat het feest niet door.. Ze is dinsdag ook vrij Grr
Wat n scheetje Suus!!! En erg leuk rompertje!! Dus nog 1 daggie saampjes...zal wel weer ff wennen worden voor je denk ik. Gelukkig helpt je dochtertje goed mee!! Balen Keejbie van je moeder!! Hoop echt voor je dat jullie gauw je eigen plekje hebt!! Tinus gefeliciteerd!! Vandaag ben je getrouwd!! Ik heb nog een foto van Tijn in mijn album geplaatst!Met uiteraard weer een shirtje van Rainbowbabies aan! Hij lachte zo mooi gister, was even een Kodakmoment!! Hebben gisteravond nog lekker degelijk met zn drietjes en onze honden gewandeld!! Was wel even lekker. Nou tot laters maar weer!!
He Kaatje, dat is leuk!! En ze zijn ook bijna even oud! Op welke datum is jouw Tijn geboren? Mijn Tijn op 05/05/2006. Hij kwam een maand eerder dan verwacht. Groetjes.
Ja, ik heb je foto's even gekeken. Mooi mannetje hoor! Zag dat je idd ook in het ziekenhuis was bevallen; herkende het rose/blauwe mutsje. Die had Tijn ook.Ik was 5 juni uitgerekend, had nog niet eens verlof. Maar nu lekker lang verlof met je mannetje! Wat is het hier trouwens rustig vandaag!! Iedereen gesmolten ofzo...?
JA ja miekie vanaf vandaag ben ik getrouwd. We hebben een leuke dag gehad. Met Yanouck ging alles goed op de camping. Ze heeft overdag veel geslapen met die hitte en s'avonds zo rond 8 uur kwam mevrouw tot leven. En dan wou ze alles zien. Maar dan wel op de arm. Liggen wil ze dan niet want dan ziet ze te weinig in haar camping bedje. En dan als ze rond 12 a 1 uur weer de voeding had gehad. Sliep ze weer tot een uurtje of 6. Dus mag niet klagen. Ze vond alles goed. Alleen ze heeft toen we zaterdag thuis kwamen even 1,5 dag een huil dag gehad. Maar dat was ook weer dat ze weer aan alles moest wennen. Ander bedje en dan gelijk zo benauwd zowel binnen als buiten. Maar het is nu weer goed. Morgen wel meer nieuws. weltrusten dames
@ Tinus Gefeliciteerd meis.... En de Tijntjes zijn ook echt lekkere mannetjes, en wat een toeval zeg. Dat ze nog niet op de zelfde dag geboren zijn..hihihih... Valentino heeft vandaag zijn prikjes gehad, en eigenlijk viel het reuze mee. Pas bij de tweede prik ging hij heel hard huilen. En het was ook weer verschrikkelijk heet op het cb... en dan moet je ook nog 3 kwartier wachten met je baby, lekker geregeld zeg.
wat slecht om met die hitte zo lang te moeten wachten en al helemaal met een kleintje. Zal weer ff een aantal foto's plaatsen van Yanouck. Ze groeit zo ontzettend goed. Dus ga woensdag maar eens ff weer naar het cb alleen ff om haar te wegen. Is inmiddels gelukt.
Ja, met een maandje te vroeg moet je naar het ziekenhuis he? En daar bleek dat hij ook nog in stuit lag ...na 1,5 uur persen is hij uiteindelijk met een sectio geboren. Ik zat net 1 dag thuis, en dan nog niet eens verlof, het was nog gewoon weekend! Tijn is op de eerste dag van mijn verlof geboren. Vrijdag laatste dag gewerkt, zaterdag braken de vliezen en maandag is hij geboren. Tijn heeft ook met zijn 2e prikje erg hard gehuild....zielig gewoon Ik heb even de foto's van jullie bekeken, maare....jullie kindjes mogen er ook wezen hoor! Wat een plaatjes! Gefeliciteerd Tinus. Gezellige huwlijksnacht gehad? Groetjes Karin
Selaam ik had dat ook!! Mijn eerste verlof was op 11 juli. Ik werd toen op genomen die dag omdat ik al 4 cm ontsluiting had (onverwachts) en op 12 julie braken mijn vliezen en werd hij 2 uur later geboren. Ik had wel al 2 weken voor het verlof vakantie genomen.
Ik heb mijn vakantie achter mijn verlof aangeplakt, zodat ik wat langer na de tijd thuis ben. 4 Oktober begin ik pas weer...heerlijk! Het mag alleen wat minder warm worden, want zo is er niks aan, we kunnen niet even wat leuks doen zo overdag. Ik wandel 's morgens en soms 's avonds als het is afgekoeld. De rest van de dag zitten we binnen.
Zo dames! Wat een leuke foto's weer!! Wij zijn gisteren op kraambezoek geweest hihi bij Onze vrienden dus. Was erg schattig weer om te zien. Zo'n kleintje ook al issie van ons ook niet al te groot. En vandaag kregen het goede nieuws dat me nicht zwanger is haha helemaal super aangezien ze dan in april zou uitgerekend zijn en ik ben in april jarig jeuj!!! Tinus GEFELICITEERD!!! En idd, leuke huwelijksnacht gehad?! Haha niet al TE leuk he.. Dan zien we over 9 maanden een broertje of zusje erbij En Eliesja is wel erg stil