ohhh jij ook al zo'n zieke tandarts haha... nou ja in het nieuwe jaar dan maar renoveren... ik ga ff uhm...dus ..uhm enzo
Wat een mazzel Sonnie, als je er nu geen last van hebt ben je er mooi weer even vanaf Hoe is het nou met Dhani ? De kerstboom komt vanmiddag mee met mijn vriend als het goed is. Ik ben nog steeds niet bij de brievenbus geweest vind het echt bagger weer ....
is ook idd niet echt lekker weer om ff kaarten te gaan posten..nou we hebben nog wel een daggie geduld toch meiden met het wachten op Linda dr kaart hihi.. Het is half vier en dhani heeft over de hele dag pas 100 cc naar binnen gekregen..ik krijg er niks in..ik bied hem al steeds kleine beetje aan van zn voeding..maar het schiet niet op..warm water wil hij niet..drinkfruit niet en zelfs zn fruithap niet..
Zo de kerstboom staat.... eindelijk maar toch. Wat een (...) Klus..... Haha vreselijk werk maar goed ben blij dat hij weer staat.
Dhani zo weinig gedronken ? Heeft ie ook koorts ? Wel opletten hoor of ie nog genoeg plast Ik hoop echt dat ie snel weer opknapt. Hebben jullie Oprah gezien ? Is nog bezig trouwens ... Bizar verhaal over een meisje van 15 die stiekum was bevallen van een zoontje en het toen heeft gedood. Ben er gewoon naar van.
\/ yeah Tinus..is zeker een ....klus Hij plast ook bijna niet..nee hij heeft geen koorts..maar vanmorgen wel..heb hem wel paracatamol gegeven dus dan zakt de koorts ook toch? ik hou het ook in de gaten hoor..vind het maar niks als hij zo weinig drinkt..maar ja als hij echt niet wil ga ik niet doorduwen..plasluiers heeft hij ook bijna niet..zit dan heel klein beetje in maar niet zoals altijd..wel heeft hij vanmorgen gewoon gepoept..
Als ie ook weinig plast zou ik wel ff HA bellen want babies drogen toch snel uit ? Wil je niet bang maken hoor Son maar 100 cc over de hele dag is echt weinig
morgen ga ik trouwens naar mijn oud collega's in Amsterdam..ben zo benieuwd..volgens mij krijg ik hetook wel moeilijk als ik het zo weer zie daar en al die meiden en mannen weer..maar goed wel ff gezellig..dus weten jullie waar ik uithang morgen Mn vader is net langs geweest..zo lief, hij heeft voor mij eten gehaald voor vanavond en de honden uitgelaten zodat ik er niet met dhani uithoef..durf dhani nl nu niet alleen te laten..af entoe doet hij zo raar ineens..dan schrik je je echt dood..net of het zn laatste adem is ofzo..jaja klinkt eng..maar vind ik eigenlijk ook wel..komt natuurlijk door die verkoudheid maar toch.. En linda heb oprah niet aanstaan..maar denk dat ik dat ook niet wil zien de Bold begint zo jippie..dat ga ik wel kijken..oww volgens mij al begonnen..vanaf januari komt het op sbs en dan om zes uur..rot tijd..
Ja inderdaad ff goed in de gaten gaan houden. Want dhani moet wel goed blijven drinken he.... Maar dat weet jezelf ook wel. Dat hoef ik je niet te gaan vertellen. Ja het is een hele klus. Ben blij dat hij staat. Maar als het straks kerst is geweest ook weer blij dat dit ding weer weg gaat...... Zo ga zo nog ff knippen en dan beginnen met eten.
he getver doe niet zo eng Maar zn fontanelletje loopt nog wel redelijk gelijk met zn hoofdje..is niet exstreem ingedeukt..dus dan heeft hij nog wel aardig wat vocht.. maar ik ga voor de zekerheid ff bellen
Neeeee ik wilde ook niet eng doen, maar ik ben meer bezorgd, natuurlijk ben jij dat zelf ook maar zoals je het zo omschrijft vind ik het toch naar klinken allemaal. Het is wat Tinus zegt, je weet zelf als mama ook heel goed waar je op moet letten. Ik hoop in ieder geval dat alles snel goed gaat weer.