Hallo hier! Jeetje Son, hoe gaat het nu met Dhani? Ik hoop dat het niet ernstig lijkt...sterkte! Miranda, krijgen jullie morgen uitslag of weet je nu al wat meer van Cyenna dr heupje? Ik duim dat alles oke is! Roos, gefeliciteerd met de grote kleine man! Gaat snel he?! Eliesja, was je je weer aan het vervelen? Moest er wel om lachen hoor al die smileys! Linda, succes verder met het eten! Gaat al ietsjes beter toch? Potje bruine bonen met appeltjes vindt Tijn erg lekker! Misschien Lois ook wel. Leuk zo'n gekleurde boom. Ons kaartje is nog niet klaar, dus duurt nog ffies!
Ja Roos nog gefeliciteerd met je mannetje! Son nog steeds niet.. Ik hoop idd dat ik morgen de uitslag heb van dr heupjes, want vandaag had m'n dokter het nog niet. Dus morgen maar weer bellen. Het zou ook 4 dagen duren, neem aan werkdagen.. dus dan klopt morgen wel.
Oh lieve Son ik hoop dat het niet al te erg is maar omdat het nu al heel lang duurt begin ik daaraan te twijfelen. Bedankt voor al jullie lieve felicitaties. Miran ik duim voor je dat de uitslag morgen binnen is.
Hoi meiden.. Wat zijn jullie toch lievies he Het valt mee gelukkig..sorry dat ik nu pas reageer..maar vanaf de dokter was hij alleen maar aan het huilen..steef was ook nog laat thuis..dus ff druk hier.. Maar goed de dokter denkt dat hij een virus heeft en dat dat met een paar dagen over is..hij heeft nog wel voldoende vocht..volgens hem gebeurd het ook niet zo super snel dat ze geen vocht genoeg meer hebben..ik moet hem regelmatig temperaturen..blijven smeren met luuf en ook de paracetamol moet ik gewoon blijven geven..Is er over een paar dagen geen verbetering dan moet ik vrijdag weer terugkomen of eerder als ik het zelf niet vertrouw of als hij hele hoge koorts krijgt.. De dokter wilde nog niks geven voor het hoesten..Ow en dat hij zoveel spuugt nu is normaal..ik moest het zo zien dat als wij ziek zijn en misselijk zijn we ook spugen..dit heeft hij dus ook..Ik moet hem wel steeds kleine beetjes drinken aanbieden..maar ja zoals net ook na het badje..hij wil gewoon niet..hij ziet de fles en begint te krijzen..toch geprobeerd maar hij wil echt niet.. Dus tot zover.. Maar ik schrok wel ff hoor toen ze zeiden dat we direct langs moesten komen..pff.. Ga nu ff bakkie koffie doen..kom ik zo ff op jullie allemaal reageren knufffff
Nou, gelukkig dan maar...dus gewoon even uitzieken! Sterkte dan maar en veel beterschap voor de kleine Dhani! Sweetangel, wat een mooie, lieve foto van Iman! Echt een mooie dame. En wat een mooie bos haar zeg!
Had je net al ff snel gesproken, maar gelukkig viel het mee. Sterkte en beterschap voor je kleine jongen.. Knuff En wat een schatje is Iman ook he! Prachtig meisje!
Ohh gelukkig valt het mee met de kleine Dhani ! Beterschap voor jouw kleine man en we hebben dan niet voor niets geduimd. Toch wel fijn dat je bent geweest, nu weet je hoe of wat. Ik was echt geschrokken toen je zei dat je gelijk langs moest komen Wat een leuke foto/kaart heb je hier geplaatst Sweetangel ! En inderdaad die bos haar blijft me verbazen, dat zie je maar zelden zo, echt mooi ! Miekie, ik mag jammer genoeg geen 2 dingen samen geven, ik moet dus eerst bruine bonen 4 dagen doen en dan appel 4 dagen. Als dat goed gaat mag ik die combi pas Morgen begin ik met peer, ben benieuwd hoe ze dat vindt De rode boom is er nog niet, ik heb een aantal vestigingen van Karwei gebeld en ze zijn overal uitverkocht, ook omdat ze in de tv reclame zaten. Nu heb ik er nog wel 1 kunnen laten wegzetten in the middle of nowhere en die gaat mijn moeder morgen voor me ophalen, lief he Miranda, morgen goed bericht, hoop ik echt voor jullie !
Ahh leuke foto van Iman..droppie hoor met die krulletjes Hier is de bruine bonen met appel ook favoriet Owja miekie hou vanavond ff je email in de gaten En miran..had je idd net al gesproken..maar duim mee hoor dat alles goed is met de heupjes..zal vast allemaal goed komen
Het is echt een gave boom, niet te groot, 65 cm hoog en inclusief rode lampjes, hij kost maar 9,99 dus ze vliegen de winkel uit Ze hadden ook andere gave kleuren. Maarja, bijna overal uitverkocht dus.... Hij staat nog wel op de website, www.karwei.nl