Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roos

Roos Bekend lid

Jan 2, 2006
    783
    0
    0
    Pfff gelukkig maar Son dat het waarschijnlijk niet heel ernstig is.
    Beterschap voor de grote mannnnnnnn.

Ivan heeft vandaag andijviestampot gegeten en dat ging erin alsof het snoep was. Hij vind het nog lekkerder dan de bruine bonen met appel. Het is ook een stuk dikker en er zit nu vlees bij he!

Suus Suus oooooooooooooh Suus.
    HIHIHI.

2. Niet meer actief

wat stoer andijviestamppot..geweldig en ook al vlees..geweldig :)

3. Niet meer actief

wanneer geef je dat als je zelf ook gaat eten? zit hij ddan in de kinderstoel bij jullie aan tafel of in zn wipper?

Ikke nieuwgierig...neeeeeehoorrrrrrrr

4. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Nou er was weer genoeg om te lezen...
    Ik heb al weer de helft vergeten...

Roos: Gefeliciflapstaard met Ivan...

Eliesja: nou meis.. hopelijk valt het mee met de oogjes..
    ziet ze niet goed dan ? en lekker dat je mannetje bijna weer thuis is...
    Is hij met de feestdagen wel thuis ?

Wat is die Iman een lekker wijffie zeg.. prachtige bos met haar.

Miran: hopelijk valt het mee met Cyenna der heupjes...

Sonnie: Das wel schrikken... Valentino is nog nooit ziek of verkouden of zo geweest.. Lijkt me eng bij die kleintjes. Hopelijk is hij snel beter.

Suusje... veel plezier in London...

Nou ben ik er nu ? voor wie ik vergeten ben.. sorry

5. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Nou nu even over Valentino..
    Vanaf 6 maanden zijn we over gegaan op de Nutrilon 2... dat vond hij al niet echt wat.. maar hij dronk het wel.
    Nou weigert hij vanaf vrijdag gewoon de fles.. terwijl hij altijd tot de laatste druppel leeg dronk.

Ik doe nu gewoon ruim een uur over een fles en het kind ligt in een soort houdgreep.. niet te doen.. Hij zet de hele boel op stelten.
    Vandaag was hij bij mijn moeder, ik moest werken, en ook bij haar zette hij de hele boel op zijn kop. Gillen brullen..
    Dus uiteindelijk heeft zij hem een boterham in zijn melk gedoopt.. en het hem zo gevoerd met een lepel.. nou dat vond hij wel wat en hij had het zo op. S middags heeft hij olvarit fruitdrink op.
    Fruit en groentehap waren totaal geen probleem.. en die had hij zo op.

's Avonds weer een drama met zijn laatste fles...
    Ben ruim een kwartier bezig geweest.. toen heb ik het opgegeven.
    Heb de melk op een bordje gedaan.. dik gemaakt met nutrix en het hem gevoerd.. En toen wilde meneertje het wel.

HEB IK EEN EIGENWIJZE DROL OF NIET :)

6. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    haha nou zeg dat! haha...ben benieuwd hoe lang hij dat volhoudt.... lekker ventje is het wel hoor...lekkere knuffel!

7. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Sonnie: HEEL VEEL BETERSCHAP VOOR DHANI!
    Gelukkig is het niets ernstigs, maar het is vervelend genoeg allemaal!

8. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    wauw keek effe naar zijn foto met al die kado's..hij is idd lekker verwend zeg! COOL!

9. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    en nu ga ik slapen...truste allemaal...en tot morgen maar weer doei doei

10. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    @ Suusje.. nou die kids van jou zijn ook geweldig hoor...
    Leuke vrolijke knappe koppies.. en leuk zeg die kerstbanner. Lijkt me wel raar een weekend zonder de kids op stap...Toen Valentino een nachtje bij mijn moeder sliep werd ik klokslap fles 1 wakker.. en kon niet meer slapen. IK ga automatisch liggen luisteren of ik hem hoor ontwaken..hihi...

Heb de kaarten trouwens klaarliggen.
    Ze gaan morgen op de post !

11. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    haha dat ken ik ja...mijn dochter is nu zo oud dat ze zelf ineens het plan heeft van ...ik ga bij oma logeren ff bellen of het mag hihi... maar idd voelt heel gek als je dan thuis bent en je niet alert hoeft te zijn en het stiller is (want het is een kwebbelkont wiens giecheltje nooit stil staat). Maar denk dat het nu anders is omdat ik weet dat ze gewoon thuis zijn en papa er is. En waarschijnlijk vliegt het zo om, omdat ik zelf natuurlijk aan het genieten ben van alles. Dus jah, zie er niet tegenop eigenlijk...

nog plannen vandaag mensuhhh?

12. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Goedemorgen!

Het gaat niet goed met Gijs ik ben vrijdag met hem naar de HA geweest en hij heeft het RS virus (luchtweg infectie) en kreeg antibiotica mee. En de boodschap dat als het slechter zou gaan met ademhalen om dan direct naar de dokter te gaan omdat hij misschien opgenomen moest worden in het ziekenhuis.

Zondag ging het idd slechter dus wij direct naar de huisartsenpost daar naar hem gekeken hij hoefde gelukkig nog niet naar het ziekenhuis maar heeft wel een pufje gehad met babyinhalator werkt heel goed bij gijs pFF.

NU gaat het redelijk maar hij spuugt heel veel en dan geen melk maar echte kots! hij krijgt zijn fles amper binnen omdat hij geen adem krijgt. het is gewoon even aan modderen met hem en hopen dat het de goede kant op gaat.

Sonnie beterschap met Dhani.

13. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    O,ja voor de vrolijke noot:

Ik ben gisteren tante geworden mijn schoonzusje is eindelijk bevallen van een meisje ze heet Mare.

14. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Net gebeld door mijn mannetje Gijs moet nu weer naar de dokter ben benieuwd.

Hij zou bellen als ik naar huis moet komen.

15. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik hou het niet uit hier maar ben gisteren ook al thuis gebleven, maar vind het wel moeilijk hoor wil het liefst bij mijn manneke zijn.

16. TellMe

TellMe Niet meer actief

Wat rot voor jullie Taatje ! Ik hoop dat Gijs snel weer opknapt. Het is wel opeens een ziekenboeg hier .... balen zeg.

Loïs is net als Valentino nog helemaal niet ziek of verkouden geweest .. Even afkloppen ... *klop klop*. Lijkt mij ook zo eng als ze ziek zijn. Maargoed als er nu wat is kunnen Mamaantje en ik wel advies bij jullie vragen. Vind het erg rot voor Ivan, Gijs en Dhani en natuurlijk ook voor de papa's en mama's :(

Miranda, heb je al wat gehoord ? Het is nog wel erg vroeg natuurlijk maar ik hoop echt dat alles goed is met je kleine meissie.

17. TellMe

TellMe Niet meer actief

Leuk Taatje dat je tante bent geworden en mooie naam ook !

18. TellMe

TellMe Niet meer actief

Sonnie hoe is het met Dhani gegaan vannacht ? Ik hoop dat ie een beetje heeft kunnen pitten.

19. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Sterkte taatje...hoop dat het snel weer beter zal gaan...

20. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik hoop het ook ik laat het jullie direct weten als ik meer nieuws heb.

Ben zo bang dat hij nu toch naar het ziekenhuis moet.

Share This Page