Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Wat goed nieuws miranda echt super!

Ik ben nog niet zover met de kaarten ben altijd aan de late kant ik ga het van het weekend even regelen.

2. Niet meer actief

\:D/ jaaa gelukkig Miranda...

3. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    SONNIE hoe is het nou met DHANI? ;)

4. Niet meer actief

Alyssa gefeliciteerd..grappig zeg..elke week is er weeer een kindje zes maandjes.. :D

Met dhani gaat het eigenlijk nog hetzelfde alleen hoest hij nu veel meer..niet normaal meer..had al de HA gebeld of ik daar toch niet iets voor kan krijgen..het slijm zit helemaal vast bij hem..zo zielig..ik bied hem elke keer 90 cc aan..drinkt hij wel..laat wel ietsjes staan maar twee tellen later gooit hij het er al weer uit :(

Heb hem net op bed liggen..hij heeft weer 39,1 koorts..hopelijk gaat hij weer ff lekker slapen..
    De afgelopen nacht is trouwens best goed gegaan..hij lag gisteren om kwart over zeven ongeveer op bed..we zijn gewoon naar bed gegaan en gewacht tot hij zichzelfs zou melden..dat was om half 1..toen weer 90 cc gegeven..ging erin..maar ook weer eruit..daarna heeft hij geslapen tot vanmorgen zeven uur..

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    SUPER NIEUWS! miranda.. \:D/

duimen heeft dus geholpen, heb wel pijn in mijn duimen nu.. ;)

Nou zeg, die Alyssa, lijk wel of ze weet dat ze nu een half jaartje is en denkt, ik kan niet achterblijven! Ze rolt me daar, jee :confused: sta echt versteld, zo ligt ze op dr rug en nog geen minuut later ligt ze op dr buik! En als ik haar weer terug rol,(want dat kan ze nog niet) dan ligt ze me toch in een scheur, echt zo van, ja leuk, want dan kan ik weer rollen..! :)

:confused: gaat ineens hard.. :(

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Echt verevelnd voor dhani, hopen dat het snel minder wordt, want het is en blijft helemaal 10x niks als je kleintje ziek is!

Slapen is idd ook wel goed voor m..

Nu ga ik voor de zieken onder ons duimen, tot ze snel weer beter zijn..

duim duim duim duim duim duim

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Gillen jullie beebjes ook zo hard.. :confused: of komt het omdat ze een meisje is..hihi

De buren zullen wel denken.. :(

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    :confused: lekker dan, mijn virus beveiliging houd net een trojaans paard tegen! :confused: Maar gelukkig mag die niet naar binnen! :(

9. Niet meer actief

hier ook een gillerd hoor en is toch echt een man :D

10. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Weet je zeker dat het een onschuldig virus is ik wil je niet bang maken maar het klinkt ook verdacht veel als het RS virus en daarmee moet je niet te lang rond lopen.

Heeft de HA hem ook onderzocht want die van ons zegt altijd als ze koorts hebben gelijk langs komen.

Ik hoop dat het snel beter gaat met Dhani

11. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Hier nog z'on gillerd alleen op het moment komt er weinig geluid uit omdat hij helemaal schor is.

12. Niet meer actief

Nou hopelijk knapt dhani inderdaad weer snel een beetje op.

Nou dze dame gilt soms ook zo hard. Volgens mij denken de mensen die buiten lopen dat er hier een vermoord wordt. haha.... stond laatst onder de douche en had haar in der wipstoel bij mij in de badkamer neer gezet. En echt keihard. Gillen..... geweldig...

13. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Gelukkig Miranda, wat n opluchting!

Arme Dhani, klinkt idd niet goed nee.
    Hopen dat ie gauw opknapt!

Owww Tijnalarmmm!

14. TellMe

TellMe Niet meer actief

Pfffffffffff wat fijn Miran, ben echt blij voor jullie !

Alyssa gefeliciteerd !

Arme Dhani :(

15. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ja dat gillen is hier ook favoriet haha grappig he dat ze allemaal hetzelfde doen :)

16. Niet meer actief

@taatje..ik ga ervan uit dat de arts weet wat hij doet..hij heeft dhani gistermiddag helemaal onderzocht en kon niks verontrustends vinden..
    Maar wat zijn de symptonen dan die Gijs heeft?

17. TellMe

TellMe Niet meer actief

Son ik heb je net gemaild, je kunt het nu van me overnemen hier ;)

18. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Gijs heeft last van heel erg hoesten loopneus veel spugen en zwaar ademen tot piepen en heel benauwd. slaapt heel veel (zal wel door de medicijnen komen).

Dat is het wel even kort samengevat.

19. Niet meer actief

hihi heb ik gedaan..kijk maar..staat leuk he je nieuwe banner :D

20. Niet meer actief

is hetzelfde als Dhani alleen Dhani hoeft nog niet zwaar te ademen..

Deel Deze Pagina