Nou dames hopelijk knappen de kleintjes weer gauw op! Mooie banner Linda, ik had al een rooie verwacht, hihi. ik zal Tijn zo even diksappie geven en een koekie.
wat geven jullie jullie kleintjes nu tussen 12 en zijn prakkie? Heb nu wel een schema gekregen van het cb, maar er staat niet veel voor in de middag!
Mooie banner Linda! Echt zielig zeg voor jullie ventjes Hoop echt dat ze snel opgeknapt zijn.. Eliesja, kwam je moeder net tegen Was met m'n schoonmoeder ff in de winkel en je moeder begon te praten tegen mijn schoonmoeder en ze hadden het over de babies en ik hoorde de naam Alyssa vallen haha, toen ging er een lampje branden. Grappig hoor.
Oh grappig miranda, hadden het die dinsdag toen ik daar was er toevallig over, ik vroeg of ze nog wist wie jou man was en toen kwam het allemaal ter sprake..hihi Ze was toch niet aan het roddelen he haha Maar geef jij dan 2 keer fruit, want fruit geef ik ook s´morgens al. zat te denken om gewoon een klein flesje te maken, mocht ze komen, want ja, doe es gek,doe eens wat anders, ze lig natuurlijk weer te slapen... of een korstje van brood met smeerkaas! Ga gourgette met rijst voor dr maken, ben benieuwd of ze dat lekker vind, vast wel..
Ja Son, ik heb de boom nouja eh het boomPJE hihi maar hij is leuk joh. Mijn moeder is hem net komen brengen, nou heb ik alleen weer geen ballenhaakjes grrrr. Maar de lampjes zitten er al in voor die 10 euro
Hahah nee niet geroddeld Morgen oppassen bij jou? Ze doet morgen de groeten van me aan je haha. Ja ik geef soms 2x fruit. Als ze 's ochtends niet echt veel op heeft, geef ik 's middags de rest. Net weer wat drinken geprobeerd, maar nee hoor ze moest het weer niet, het was weer geen melk hihi. Je kan idd ook brood proberen. Mocht ik ook al doen. Alleen gaat ze ervan kokhalzen, dus probeer ik het over een paar weekjes nog wel een keer.
Ja morgen weer werken dus morgenochtend staat ze weer op de stoep.. oke ik laat me verrassen door de groetjes van jou hihi
Als het boomPJE af is maak ik er wel een foto van Bedankt je mannetje even van mij Son voor die super banner ! Hij is echt lief dat ie dat voor ons doet
Leuk Linda, dus het staat leuk, wel handig dat de lichtjes er gelijk in zitten! Zitten er veel lichtjes in? vind t altijd mooi als er lekker veel lichtjes in de boom zitten!
Je heb van liga dus ook die koekjes vanaf 6 maanden, maar wat zijn die dingen hard , Alyssa krijg die niet echt fijn en smelten doen ze ook niet echt... Volgens mij zijn die koekjes meer voor als ze al tandjes hebben! Dus gewoon nog de liga vanaf 4 maanden, vind wel dat ze snel afbrokkelen en dan gaat er ineens een groot stuk haar mond in, vind t best eng hoor, moet er ook echt bij blijven..