hmm oke..en heb je niet gewoon iets van touwtjes ofzo..of uhh toch ff naar de winkel.. Ja ik zal hem bedanken Is ook een schatje hoor hihi
Dat had ik dus ook Linda, kerstboom in huis...geen haakjes, grrrr. Komen er ook rooie ballen in? Ik heb allemaal witte ballen in verschillende structuurtjes ed.
weten jullie..kunnen we niet een nieuwe weekopdracht doen en dan als thema: JE KERSTBOOM ben wel benieuwd naar jullie boompies is maar ideetje hoor
Dat is wel lang geleden een weekopdracht! Ja leuk hoor, maar ikke moet nog ff wachten, dus jullie dan ook...hihi
Ja, is leuk! Had ik ook al s voorgesteld, maar er wordt op het moment zoveel geschreven dat het niet is blijven hangen denk ik, hahaha! Je vriend snapt wel dat hij in januari weer nieuwe banners mag maken? hahahahaaa!
ow sorry niet gezien miekie datje dat al had voorgesteld.. Doen we het eind volgende week ofzo..dan hebben de meeste hun boom wel staan denk ik..
Straks als mijn man er weer is dan zit ik waarschijnlijk een tijdje niet achter de pc... En de eerste week van januari gaan we ook nog een weekje weg, dat is wel leuk, maar zal jullie wel missen hoor... en heb dan natuurlijk mega VEEL om te lezen..
Naar duitsland gaan jullie toch Eliesja? Wel gezellig hoor..ff eruit.. Goed onthouden op welke pagina je bent gebleven als je weggaat hihi
erg he, nu half jaar later en kan nog steeds weinig onthouden.. Gelukkig is mijn haaruitval wel wat minder..
Hier begint het wat minder te worden laatste tijd..gaat al beter Mn haaruitval is nog steeds ramp..ben wel blij datik het heb afgeknipt hoor..was ff lekker..nu weer laten groeien Leuk winterbergen..ben ik ook keer geweest met mn ouders..lag toen sneeuw..dan is het helemaal geweldig 8)
Je zit toch in de stad lin hihi..dus je kan nog ff paperclipjes halen bij bijv de bruna ofzo sommige supermarkten ook is je boom mooi? ben erg benieuwd