hmm oja idd ff oppassen geblazen.. dus jij wilt je lekkere maaltijd aan mij laten zien..beetje jammer dat je het het niet ff langs komt brengen..
Hooooiiii Hoe is het? Hier alles okee! Evi had gisteren 2 nieuwe dingen; ze heeft van haar rug naar haar buik gerold en ze heeft een klein stukje brood op! Haha, was echt grappig. De eerste 2 stukje dacht ze echt 'damn, wat is dit nou weer?' Maar toen had madam het door en wilde ze NATUURLIJK meer Hoe is het eigenlijk met jullie gewicht na de zwangerschap? Ik zit namelijk met het probleem dat ik onder mijn oude gewicht zit en dat wil ik helemaal niet, maar ik krijg het er gewoon echt niet aan! Komt misschien door het vele trap op- en af lopen ofzo?! Nou, tot later weer! Ik heb trouwens nog geen foto's van CP, onze pc ligt eruit, dus zit nu ff bij mijn ouders op de pc. Doei doei
Onder je gewicht ? wees blij haha, tel je zegeningen ! Komt er vanzelf ooit weer aan toch Ik moet er nog 3 af en dan ben ik weer 65 kilo Maar toch pas ik niet alle broeken meer, heupen lijken breder De haakjes zijn al gehaald, ik zal zo even een foto maken van de mini boom 8) Goed idee Miekie om er een weekopdracht van te maken, ik vond het altijd leuk maar het is er de laatste tijd een beetje bij ingeschoten Ik ga Loïs peer voeren dus tot later allemaal ! En Eliesja lekker joh naar Winterberg ! Vandaag is Loïs van 6-6-6 precies 6 maanden en 6 dagen
Kanonnen mozes en de rest. Ik denk dat ik ook maar stop met werken op dinsdag want ik kom thuis en moeten dan eerst tig bladzijdes lezen voordat ik iets anders (kan) ga(an) doen. Pffffffffffffff Met Ivan gaat het al een stuk beter. Ook ik denk dat het het RS-virus is en dat hij gewoon al zo'n grote beer is dat ie er gelukkig iets minder last van heeft. Ik hoop het want het RS-virus moeten ze zelf overwinnen als ze het in mindere maten hebben of gewoon al wat meer weerstand. Maar als het echt iets blijvends is dan ben ik mninder blij. @Eliesja en Alyssa gefeliciteerd met een 1/2 jaar. @Mooie banners. @Lekker hoor zo'n ziekenboeg zeg. Helaas komt het RS-virus vaak voor in de maanden met en R heb ik gelezen. @Miranda, heerlijk dat de fot's goed waren. Gefeliciteerd! @Sonja bedankt voor je mooie kerstkaart. Voor de zieken babies. BETERSCHAP! KUZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Shrok me net wezenloos zeg... Kwam net thuis van de oudste van school halen, ik leg Alyssa op de grond in de huiskamer en mijn oudste is al klaar met alles uit trekken en is alweer in de huiskamer en ik loop de gang in om mijn jas enzo op te hangen, hoor ik me daar toch een gegil en gejank van Alyssa en ik zag mijn oudste boven haar hangen en ik ruk m weg en zeg wat is er gebeurt, ik ben op haar arm gevallen...jesus ik pak Alyssa en heel dr arm helemaal slap.. Heb de oudtse naar boven gestuurd en was ff in paniek zeg...maar gelukkig begon ze haar arm weer te bewegen en gelukkig is het nu weer goed.. schrok me echt rot.. arwggg de klootviool, was echt ff boos op m hoor!
ik zit helaas ook onder mn oude gewicht..ik weeg nu nog 54..maar als ik zo blijf afvallen ga ik wel een bezoekje brengen aan de huisarts..want dit is niet normaal meer.. Jeetje Eliesja dat is idd schrikken..gelukkig valt het mee
Getver wat eng Eliesja, slappe arm brrr heeft ze nu geen pijn meer ? Gelukkig liep het goed af ... Trouwens Son en Roos bedankt voor jullie kaartjes ! Leukkk Elies, jouwe had ik ook al maar kweenie meer of ik je al bedankt had bij deze dus. De mijne zijn gisteren gepost dus die komen vast morgen wel binnen. Heb er nog wat bijbesteld want de 50 die ik had waren nog niet genoeg. Zijn gelukkig niet meer van die aantallen die we hadden bij de geboortekaartjes, toen hadden we er 150 hadden jullie er ook zo veel of valt dit nog mee ?
Hoe groot ben jij Sonnie ? 54 kilo is inderdaad wel erg weinig. behalve dan als je 1.50 bent hihi. Eet je dan niet veel ? Ik eet normaal en snoep niet echt veel maar ik kom echt niet zomaar onder die 65 ... ik ben trouwens 1.73 lang. Ik heb ook nog heel veel last van haaruitval, kan mijn haar niet meer los dragen want dan valt het echt op kan ook van de medicijnen komen natuurlijk maar ben er echt niet blij mee !
150 pff..das een hoop haha Weet niet eens meer hoeveel wij hadden..wel veel.. Ik ben 1.67..maar mn broeken zakken weer af..had net nieuwe gekocht anderhalve maand geleden ofzo..maar die zijn alweer te groot Ik eet en snoep best veel..veel chips..lollies..drop..en noem maar op..oja en mc donalds niet te vergeten..veel patat enz.. Maar ik kom geen grammetje aan..
Alles gaat gelukkig nog steeds goed, ben al wat bijgekomen. Ze heeft al lekker gegeten en ligt alweer op 1 oor. Jee wel lekker dat je alles kan eten en geen grammetje aankomen. Bij mij moeten er zeker nog 7 a 8 kilo af hoor! Mischien toch een drukker leven nu en daar kan je onbewust ook door afvallen, maar als je het niet vertrouwd zou ik ook idd ff langs huisarts gaan.
Ja, inderdaad als je blijft afvallen is dat niet goed. Die mazzel dat je alles kunt eten hebben wij dus helaas niet Eliesja Maar zoveel afvallen is ook weer niet leuk ... Ik heb trouwens foto geplaatst van mijn MEGA boom ha ha ha
@Eliesja, dat was schrikken zeg. Pfff ik zou het ook even niet weten denk ik. Gelukkig is nu alles weer normaal. @Lindaa, wat een leuk boompje, errug rood. HIHIHI. Po,piedompiedom, ik zit volgens mij nog lllllllllllllllllang niet op mijn gewicht. Heb ook nog steeds niet de fut om te gaan sproten, zal toch echt moeten als ik 8-8-8 in een mooie jurk wil verschijnen. KNUFFFFFFFFFFFF