Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Nou daar hoef ik niet bang voor te zijn....... Het was een slaap volle huwelijksnacht.... haha...

Zo zal straks ff chrisje bellen wanneer ik een keertje kan komen... maar volgens mij gaat alles goed met hun.

2. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Fijn Tinus dat het met Yanouck zo goed ging op de camping!
    Dan is het idd wel weer ff wennen voor dr thuis.
    Maar dat is ook weer goed gekomen!

mamaantje wat erg dat ze het daar zo warm hebben zeg!!
    Erg slecht idd en dan ook nog zo lang wachten, pfff...
    Valentino is dus ook een bikkel!!

Toen Tijn werd geboren was ook dat mijn eerste verlofdag!
    Ik heb ook mijn vakantie erachteraan geplakt en dan begin ik 29 september weer. Lekker Karin dan heb je ook nog even te gaan!
    Zal wel weer wennen worden om strax weer aan het werk te gaan.
    Aan de andere kant ook wel weer lekker om weer wat ritme te krijgen.

Ik geloof dat het einde van de week weer wat koeler wordt.
    Komt regen en onweer, ik hoop echt dat het dan wat afkoelt en wat aangenamer wordt. Kun je tenminste nog wat doen overdag!!

Vanavond weer de 1e les zwangerschapsgym. Leuk om die meiden allemaal weer even te zien en natuurlijk de foto's van de beebjes!

Nou doeidoei!!

3. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Tinus wil je crhis dan ff van ons feliciteren en der de groetjes doen?! hehe en zeggen dat we der wel btje missen!!

Weet je al of ze thuis is of niet?

Wat leuk Miekie. Ik heb helaas geen gym gevolgd he dus ja heb die ervaringen niet maar wie weet de volgende keer :p

4. Niet meer actief

ja volgens mij is ze al thuis.

Ik zal de groeten doen van jullie.

Gaat bij jullie alles goed keejbie?
    De albert heijn heeft luiers in aanbieding. Van huggies 3 pakken halen en twee betalen dus ik ga daar straks nog ff heen.

5. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja hier gaat het wel goed.

Ons kleine manneke slaapt lekker door en hij word alleen maar schattiger en ik word nog trotser hihi nu die dingen probeerd te ontdekken enz.

Alleen vind ik het allemaal wel HEEEL snel gaan hoor :p Onze kleine dreumes groeit behoorlijk :p

Hebben jullie al een beetje de karakters ontdekt van jullie ukkies??

De mijne die ik al ontdekt heb is:

hij is ondeugend maar wel heeeel nieuwschierig. Hij is erg afhankelijk van mij, wilt me dan ook niet meer loslaten hehe, hij kan ook erg driftig zijn en hij kan zeuren.

Maar tis een schatje dat is zo'n beetje wat ik nu al heb ontdekt :p

6. Niet meer actief

JA wij ontdekken ook steeds meer.

Zo wil ze erg soms heel graag bij zijn. Maar dan moet het of liggend op mijn borst of op die van een ander. Maar liggen ho maar daar heeft mevrouw geen zin in. En als ik haar dan op bed leg huilt ze wat maar ze weet dat mama vol houd en dan is het zo over.

7. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hier gaat het ook goed!
    Alleen beetje warm om met dit weer te internetten hihi, meeste tijd zitten we in de tuin :)

Ze begint nu telkens echt te lachen naar ons, echt zo lieffff. Heerlijk bekkie heeft ze dan haha.

Donderdag komt ook steeds dichterbij, dan krijgt
    ze d'r eerste prikjes. Ben benieuwd hoe ze gaat reageren... |Hopelijk valt het mee bij haar.
    Ik ben ook heel benieuwd wat ze nu weegt, want we zien haar ook gewoon groeien. Op de weegschaal thuis (voor grote mensen :p) woog ze alweer 4 kilo.

En Tinus nog gefeliciteerd!
    En doe idd de groetjes maar aan Chris van ons ;)

Jaa gaat hard he Keejbie, ze is al bijna 2 maanden nu :confused:

Mijn verlof moest ook nog beginnen toen ik bevallen was. Moest toen nog 1 week werken...

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik hoop jullie snel gezelschap t ekunnen houden.. tis wachten op mn baby..... smelt helemaal weg van die fotos van iedereen

9. Kaatje1974

24 jul 2006
    29
    0
    0
    Doktersassistente
    IJsselstein
    Nog eventjes...en dan kunnen wij ook smelten! ;)

10. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Zooo dit moet ik toch echt ff met jullie delen ;) Aangezien me foto album volraakt komen ze hier:p

Met zijn duimpje in zijn mondje

Deze vind ik zo lieffff hihi

Zo! Dat moest ik ff laten zien haha deze foto's heb onze beste vriend gemaakt met zijn telefoon en meteen naar me doorgestuurd lief he?!

Hij staat de hele avond bij de kleine en hem te fotograferen haha hij is helemaal gek van ons kleine man.

11. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    kan hem niet openen keejbie...ben nu wel heel nieuwsgierig haha

heb ook weer een nieuwe foto in mijn album.......
    .nou regen kom maar snel...mag wel weer wat afkoelen

12. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    ahhh wat een schattig lachje Suus!!

Nu doen ze het als goed is wel weer.. Maarja voor hoelang heheh

13. MirandaT

Ik zie ze niet Keejbie :(
    Anders moet je ze ff bij http://photobucket.com uploaden. Ff registreren en je kan een heleboel foto's kwijt ;)

Aaah Suus wat een superlief lachje hihi.

14. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmm echt vreemd hoor dames.. Ik zie ze namelijk wel :p

15. MirandaT

Oh wacht als ik de link kopieer en ze dan open op internet zie ik ze wel :D

Liefffff, echt een schattig mannetje!!

16. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Nieuwe Poging dan!

Zooo dit moet ik toch echt ff met jullie delen ;) Aangezien me foto album volraakt komen ze hier:p

Met zijn duimpje in zijn mondje

Edit door moderator: foto verwijderd. Zie http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=12728

Zo! Dat moest ik ff laten zien haha deze foto's heb onze beste vriend gemaakt met zijn telefoon en meteen naar me doorgestuurd lief he?!

Hij staat de hele avond bij de kleine en hem te fotograferen haha hij is helemaal gek van ons kleine man.

17. MirandaT

Ik zag ze al :D (zie vorig berichtje haha)

Heerlijk bekkie ;)

18. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha wat een popje he Miranda!!

Nu heb ik eindelijk eens foto's waar die zo ondeugend is zoals die werkelijk is.

Op een of ander manier maakt me ma der digicamera vreemde foto's waar die amper op lijkt ;)

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    leuk keejbie... hij wordt al langer en voller nu...de voeding doet hem goed nu he?

20. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Mooie foto's hoor!!!
    Keejbie, hij groeit al goed he!
    mooi mannetje zeg!!
    Ik heb zelf een paar oude foto's gewist (buikfoto's).
    Is misschien een idee, tenzij je alles erop wilt laten natuurlijk!

Suus die van jou is ook weer heel mooi!
    Ook al zo'n knapperd!

Gisteravond de eerste bijeenkomst van de zwangerschapscursus gehad. Was wel weer even leuk om al die meiden te zien. We hadden de cursus van 19.00 tot 20.30 uur. En hebben daarna nog zo lang staan kletsen tot wel 22.00 uur!!
    Het meisje die haar kindje met de bevalling is verloren was er ook. Was wel weer erg emotioneel allemaal. Vond het knap van dr dat ze er was! Ze had ook nog hele mooi foto's mee.

Binnenkort spreken we weer eens met elkaar af en eind augustus hebben we nog 4 lessen nagym.
    DUS WEG MET DIE KILO"S!!!!!!!!!
    Ben nu bijna weer 2 weken serieus bezig om af te vallen. En ben nu anderhalve kilo weer kwijt, YES!!
    Maarja het sporten schiet er een beetje bij in met dit extreem warme weer. Dan probeer ik 's avonds wel een route van 5km te lopen, lekker met Tijn in de kinderwagen.

Dus nog even 2 dagen overleven en dan wordt t eindelijk eens wat koeler!!! Kijk er nu al naar uit.

Deel Deze Pagina