Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Oh Roos je heb nog ff, dus moet vast wel lukken...

Ik was echt een propje in mijn jurk, maar dat kan ook niet anders als je al 32 weken zwanger bent.. ;)

2. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Ik ga met het nieuwe jaar beginnen, want dat heeft nu echt nog geen zin... Al dat chocola van de sint moet ook nog op en dan heb je weer chocola voor de kerst en chocola met oud en nieuw...

3. Niet meer actief

is trouwens ook leuke datum roos om te trouwen :)

lastig he om weer te gaan sporten..wil ook nog steeeds maar geen zin..

Denk dat wij gaan trouwen op 12-12-12 hihi..vindik wel leuke datum maar wel koud..nee trouwen toch maar in de zomermaanden :p

Die twee kindjes die mogen weer naar huis he die in die ambassade zitten, Sarah en Amar..werd een keer tijd..maar ja nu nog maar is zien of ze echt thuis komen..weethet niet hoor met dat land..

4. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Zo, heb zonet de kerstkaarten opgehaald, ze gaan morgen op de post!

Jeetje Eliesja, dat is even schrikken!
    Gelukkig is het nu goed...

Leuke boom Linda!

Ik moet nog iets van 4 kg ofzo.
    Ik heb voor kerst een digitale weegschaal gevraagd, haha.
    Dus dan kunnen we wat gerichter aan het werk.
    Nog maar even december door en dan er weer volop tegenaan.
    Sporten gaat aardig goed.
    Vind het ook heerlijk om te sporten of lekker veel te wandelen met Tijn en de honden.

Maar 54kg is niet zo veel Sonnie!
    En dan komt je man weer later thuis voor het eten, hihi. Als ik te veel snoep of snack zit t er zo aan...GRRRRR!

5. Roos

Roos Bekend lid

Jan 2, 2006
    783
    0
    0
    Sonja kom ook gezellig trouwen op 8-8-8 maar dan wel in Haarlem want jullie zijn wel allemaal uitgenodigd hoor!
    Mooie datum he, en nog op een vrijdag ook, in de zomer en Ivan kan lopen. Wat willen we nog meerrrrrrrrrrrrrrr.

6. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Ben ook pas begonnen met sporten, maar ik doe et maar 1 keer in de week, nu even geen tijd enzo..ben al blij dat ik nu 1 keer kan, omdat ik nu alleen ben enzo..

7. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Goed ja Eliesja!
    Wat voor sport doe je?

En Suus, wat goed van je dat je al bijna 10 kg kwijt bent!

8. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Ik doe aan bodybalance.

Dat is net zoiets als pilates!

Vind het iedere keer weer zo lekker als ik ben geweest!

9. Niet meer actief

Ja Gezellie Roos hihi..en jeetje idd dan kunnen die ukkies al lopen..

10. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Pff ik moet nog 20 kilo afvallen :cry:

Voordat ik zwanger raakte was ik 25 kilo afgevallen, maar met zwangerschap alles er weer bij :(. Eigen schuld hoor, want ik was blij dat ik niet mocht diƫten, maar ja is dan niet de bedoeling natuurlijk dat je dan weer zoveel gaat snoepen e.d. wat ik dus wel deed...
    Kheb voor kerst dat nieuwe boekje van Sonja Bakker gevraagd en vanaf 1 januari ga ik er weer helemaal voor, want nu lukt het nog steeds helemaal niet. Als ik eenmaal weer op gang ben met afvallen lukt het ook harstikke goed, maar ja nu ff niet... weet ook niet hoe het komt...

Ik wil dan ook weer gaan sporten.. Fitness ofzo... Of gewoon op de fiets naar het werk :rolleyes:

Jee Eliesja wat schrikken zeg :confused: Gelukkig dat het niets was, maar je schrikt natuurlijk super erg..

En leuke boom Linda!

Haha Sonnie jouw man ook al pinpasjatter, mijne ook haha. Kon vandaag ook geen boodschapjes doen, omdat m'n man m'n pasje nog in z'n portomonnee had 8). Maar gelukkig was ik ff met m'n schoonmoeder hihi.

Haha Roos, mogen alle beebs dan bruidsmeisje/jongen zijn :)

11. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Jah, maar moet er nog heeeeeeeel veeeeeeeel, want ben slechts 1,60 m zucht
    dat boompje hahahaha wat een ontzettend schattig boompje...

12. Roos

Roos Bekend lid

Jan 2, 2006
    783
    0
    0
    Absoluut Miran!

Als jullie dat regelen vind ik het helemaal fantastisch. Wordt er nu al gelukkig van laat staan op de dag zelf!

13. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    hihi lachen...hey roos, wat staat je ventje schattig op de kaart....mooi hoor...hij hangt mooi in het zicht hihi

14. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    nou hoor...ik ben er en iedereen is gelijk offline :( ;)

15. Niet meer actief

PRESENT :) :) :)

dus kommaar op met je verhalen :p

16. Roos

Roos Bekend lid

Jan 2, 2006
    783
    0
    0
    Weten jullie nog dingen die ik voor kerst kan vragen voor mezelf en ook voor Ivan. Ik moet vanavond nog een mail sturen. Wordt er een beetje niet lekker van. Sprak waarschijnlijk een verwend kind!

17. Roos

Roos Bekend lid

Jan 2, 2006
    783
    0
    0
    Ben er dus ook nog wel even.

18. Niet meer actief

ja roos alle juni beebjes ( en natuurlijk de beebjes ie ietsjes eerder dan juni en ietsjes later dan juli, dus zeg maar iedereen die hier kletst :( ) bruidsmeisjes en jongens of jonkers hoe je dat ook zegt haha..
    en dan alle ondeugende jongetjes hier achter de meisjes aan zitten..pesten..hun bloemetjes afpakken enz..lachuhhh...wij zijn wel van de party hoor..Lijkt me echt schattig..
    wat mij betreft kan het geregeld worden hoor ;)

19. Roos

Roos Bekend lid

Jan 2, 2006
    783
    0
    0
    Dar hou ik je aan! ;) :D

20. Niet meer actief

uhhh nuttige dingen voor IVan zoals:

dingen van fisher price..of een lieve knuffel...een loopauto..of of of of...weet je dat het eigenlijk best lastig is..en al helemaal voor jezelf

Misschein iets leuks voor in je huis..luchtje..

Share This Page