Mare ik duik mijn bedje in want ik heb dienst en kan dus ook nog mijn bedje uitgebeld worden voor een poesje of een hondje die pijn heeft of erg ziekjes is, DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
keejbie is denk ik nog steeds internetloos en computerloos..of druk met dr huissie offfffff..ik weet het niet.. suus komt vast zo weer..
Kleertjes, rompertjes voor Ivan... Voor jezelf is moeilijker... Heb voor kerst dat nieuwe boek van Sonja Bakker gevraagd en sokken, sjaal, kaarsen... Voor de rest wist ik ook niets.. oja nog extra boxkleed, ook wel makkelijk. Hihi lijkt me echt super Roos Trusten! Hopelijk blijft het rustig vannacht Ik ga ook slapen, tis alweer 10 uur geweest... Morgen moet ik heel de dag op cursus... Gezelli Dus ben er pas morgenaaf weer Doeiii en niet teveel schrijven dan he morgen
tsja en daar zit ik dan met mn goeie gedrag..tegen mezelf te ouwehoeren..dan ga ik denk ik maar de honden uitlaten en ook maar mn bedje in..je weet bij ons nooit wat de nacht gaat brengen Morgen foto ophalen bij maxis in muiden..ben benieuwd..is zo'n foto van twee euro..mn vader komt ff op dhani passen nou dan ga ik maar he Doeiiiiii trustentrustentrusten en tot morguh maar weer knuffel aan alle beebjes
we zullen ons proberen in te houden miran.. succes morgen met je cursus en tot morgenavond maar weer Trusten ook voor jou
Alle zieke babys.. beterschap... hopelijk zijn ze snel weer beter. Tinus, Roos, Eliesja en Sonnie bedankt voor de kaarten. Ik heb ze een mooi plaatsje gegeven, en de mijne zijn onderweg. Wat een gave banners zeg.. Vandaag ging het weer iets beter met de flessen melk... hij heeft er 3 op.. wel met een hoop gemekker en een huilbuitje tussendoor.. maar toch...ik was tevreden. Vanmiddag ook een tuitbeker geprobeerd.. en dat vond hij helemaal geweldig. Eerst snapte hij het niet.. maar later had hij het toch door. Misschien een nieuwe uitdaging.
Nou na elke keer afbellen van de tandarts...ik dus elke keer voor niks in de zenuwen...is het voor elkaar hoor...heb nu echt last van mijn afgebroken kies...en lekker net voordat ik naar londen ga grrrrrrrrrrr..... niet blij mee, hebben een nieuwe tandarts gezocht...want kan amper eten (wel goed voor de lijn haha) en daar kan ik morgenochtend terecht...wel shit, want dan heb ik maar een dagje (kort dagje) om te herstellen als het heel zeer doet erna ...dus even ibuprofen ofzo inslaan.... maar goed, lekkere timing dus weer... mijn wang voelt aan alsof het 10 kilo weegt, (maar de weegschaal liet zien dat dat slechts een gevoel was hihi) nou ja, we merken het wel...ik kon ook vandaag terecht, maar is precies tijdens quinten's slaaptijd en hij slaapt echt niet daar dan en mijn vriend kon vandaag geen vrij krijgen en mijn moeder ook niet helaas. En trouwens ik durf sowieso niet alleen...ben een schijtbak als het om tandartsen gaat...maar het stomme is dat als die andere tandarts niet 3 x af had gebeld (1x ziek, 2 x niet in staat aanwezig te zijn) dan had ik al 3 maanden terug geholpen gewezen en had het niet zo erg geworden.... maar ja...achteraf gepraat he hey mamaantje.... wie weet idd een nieuwe uitdaging Dametjes: heeft er nou nog niemand van mij een kaartje ontvangen... zeker die die vrijdag verstuurd zijn moeten er nu toch al wel zijn?
Suus wat balen ! Wat klote zeg zo vlak voordat je weggaat. Volstoppen met ibu dan maar en ik hoop dat het meevalt ... Wat een vage reden trouwens "niet in staat aanwezig te zijn". Deze tandarts is niet zo vaag hoop ik Ik krijg vanmiddag post dan zal je kaartje er wel bij zitten denk ik, de mijne zullen ook vandaag wel aan moeten komen of doen ze trager bij TPG als ze kerstzegels op de envelop zien
Wat goed dat Valentino het zo snel doorhad van die drinkbeker ! Loïs zit er alleen maar mee te spelen en dan zit alles onder ( hoezo anti lek haha ) Gaan we het vandaag netjes houden voor Miranda ? Ik bedoel, gewoon 3 pagina's ? Of zullen we er weer ff 10 vol maken
ja wie weet...sommige zijn vrijdag verstuurd, sommige zaterdag en sommige ma of di (ben dagen enzo een beetje kwijt haha) gisteren volgens mij de laatste..Of eergister dus. Nou goed... Eind deze week heeft vast iedereen ze wel. Die van een vriendinnetje van me bijvoorbeeld is zaterdag op de post gegaan, maar die heeft ze ook nog niet... traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag nou ja ja vage reden he? niet in staat aanwezig te zijn... zeker geld teveel ofzo...Ben benieuwd wat ze morgen gaan doen.. helaas is het niet de achterste kies, maar de voorste, anders zou ik zeggen, verdoof me maar flink (wat is sowieso zeg) en trek hem er maar uit...zie je dan toch niet...Maar helaas dus de kies die als eerste komt nou ja ... we merken het morgen wel...heeft er iemand nog een tip voor een goede verdovende pijnstiller voor bij kiespijn..Zodat ik de 2 dagen in londen ook een beetje relaxed doorkom?
Hallo, Zo, de adressen zijn geschreven, nu nog postzegels...ze verkopen ze per 20 of niet? Moet ik dat vanmiddag nog even regelen. Moet vanmiddag toch nog even een uurtje invallen op mn werk, dus kom ik er wel langs. Mamaantje, fijn dat het weer beter gaat met Valentino! Hoe gaat het met Dhani vandaag? Suus, wat een kl#tentandarts! Ik zou m aanklagen, haha! Heel veel sterkte ermee, ik hoop dat het meevalt! Miran, succes op de cursus, tot vanavond. Linda, hoe gaat het nu met het eten van Lois?
Tja, Roos, wat kan je nog meer vragen, ehhh... voorleesboeken; zwembroekje; zwembandring; activitycenter; loopautootje; schommel; leren slofjes; buggy (haha); fietsstoeltje; voetenzak voor op fietsstoeltje; zandbak; hobbelpaard enz. enz.
Zooo Miekie jij hebt nog een hoop wensen We kunnen het lijstje zo knippen plakken Of heb jij juist alles al ? Suus, misschien zijn die Advil Liquid Caps wat ? Die schijnen snel te werken .... Loïs heeft sinds gisteren peer gegeten en dat gaat er in als koek. Haar mond gaat open en als het op is wil ze meer ! Het was dus inderdaad even wennen, jullie wijze mama's hadden gelijk Rijstewafel werkt nog steeds niet echt, maar ook omdat ik het zelf doodeng vind als ze ineens een groot stuk in haar mond heeft En de kerst zegels zijn inderdaad per vel van 20 Miekie, als je 3 vellen koopt krijg je er een gratis agenda bij.
oke thanx. Lin. Peer is hier ook favoriet! Rijstwafel vindt Tijn ook nix aan, Liga vindt hij heerlijk en is ook beter te verteren denk ik. Het meeste op dat lijstje hebben we idd wel op de schommel, hobbelpaard en de leren slofjes na. Suus ik kreeg ibubruis 600 mee toen. Kun je zo oplossen.