Lin en Suus, bedankt voor jullie mooie kaartjes! We gaan gewoon in januari met zn allen lijnen online! Gaan we 1x in de week wegen, haha! Lijkt me wel een leuk plan! Ik heb zelf voor kerst wat huishoudelijke dingen gevraagd; kerstballenbal koekepan digitale weegschaal! cakevorm en 2 kandelaars verder weet ik t niet meer. JOEHOE>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Maarrr Suus, je kaartje is dus binnen! Vind je het ook een goed plan om samen online te gaan lijnen in januari?
Ben altijd een beetje een trutje in het moeten noemen van mijn gewicht, dus misschien niks voor mij denk ik... Ah dus m'n kaartjes komen gelukkig toch aan haha had geen glitterpassepartoutjes meer en die haalde ik in amsterdam, en had die donkere nog liggen, maar met die goude letters en gekleurde foto toch ook best feestelijk toch?
Nou de postbode is hier nog niet geweest vandaag...maar rond de feestdagen komen ze altijd pas na 15.00 uur...traaaaag hahahaha
we zitten al bijna op de 300 pagina's trouwens. dat schiet op zeg! en miekie je zit bijna op 1500 berichten...ik ga dat vandaag niet redden...huh? linda hoe kan jij er maar 319 hebben? je post toch veel vaker... je bent er elke dag wel zowat... hoeeeeeeeeee kan dat?
Bedankt linda en tinus voor jullie kaartjes Wat een mooie van Loïs trouwens...lijkt ze al heel groot ..leuk kadertje ook!
Suus, ik ben pas later erbij gekomen, ik keek hier wel toen ik zwanger was maar ik checkte alleen de week tot week kalender. Ik keek toen niet verder hier en ik had toen geen idee dat er ook een forum was. Achteraf wel jammer. Want ik had ook best graag alles willen delen toen ik zwanger was. Ik post dus pas vanaf april van dit jaar ofzo en jullie al veeeeeeeeel langer Bovendien ben jij veeeeeeeeeel meer een klets tante dan ik haha
En Miekie moet ook flink doortypen als ze de 1500 wil halen vandaag ... kunnen we dat Miranda wel aandoen
Heyyyy... Lin...thanx voor jullie kerstkaart..errug leuk Oww suus balen van je kies..stomme tandarts ook met dat afbellen steeds..zal je net zien nu je naar Londen gaat ...spreek je vast nog wel..maar toch alvast succes morgen..hoe laat moet je? nou uhhh doei maar weer
ik moet om 9.45 uur dus wel vroeg gelukkig...ben benieuwd wat ze gaan doen en hoe het erna is hoest met dhani?
oh ik heb trouwens niet de jouwe genomen, maar een andere...met speciale technieken voor bange poeperds als ik
ja hihi ze hebben o.a lachgas. evt meekijken via monitor (uh nou nee) en ook films via een scherm boven de stoel en ze hebben naaldloze verdoving evt... maar weet je die naald maakt me niet uit...ok is gevoelig, maar geeft niet ALS IK MAAR TOTAAL VERDOOFD BEN DAN! want erger vind ik het als ze een zenuw aanraken ofzo en ik tegen het plafond aanvlieg....of in dit geval de tv scherm daarboven... dus dat vind ik het enge...bang dat ik ondanks verdoving iets voel...en erger nog, dat aangezien een kauwgompje ertegenaan al pijn doet is dat ik bang ben dat ze voor de verdoving om het beter te kunnen bekijken met iets metaals ertegenaan komen en ik alsnog die stroomstoot voel...dusssss nou ik probeer me te focussen op het feit dat ik voor die kies morgenmiddag...hopelijk klaar ben en ik weet dat ik nog een gaatje heb, maar goed, die komt dan denk ik volgende week ofzo..denk niet dat ze allebei in 1 keer doen,...maar wie weet wel. Nou ja..morgen operation Kies! over 16 uur en 45 min