Ow jee Suus, scary dary! Heeel veeel succes morgen, ik hoop dat je geen pijn hebt! En ik wil ook lachgas bij de tandarts!
Maar lijkt me best leuk hoor om hier samen af te vallen. Tis ten eerste gezellig en je kan elkaar stimuleren en aanmoedigen, complimentjes geven e.d. Wat vinden jullie daarvan?
Morgenavond hebben we een afspraak met de boekhouder over welke financiele vorm we kunnen doen ivm het nieuwe huis.
Heeee allemaal! Jullie zijn lief geweest, niet zoveel pagina's Cursus was saaaaai hihi, heel de dag maar luisteren... Maar het is weer gebeurd. Nu morgen nog werken en dan weer weekend. Linda, Martine, Sonnie, Suus en Roos bedankt voor jullie kaartjes! Echt superleuk! Sterkte bij de tandarts.. Hopelijk valt het mee..
Ik hoop eigenlijk dat die man er eerder uit wil dan 1 juli. Dan willen we nl ook op vakantie, dus wordt een beetje druk met mekaar.
Oh dat mooie liedje is op de radio van WE ALL STAND TOGETHER. Met die mooie tekenfilm clip met die kikkers enzo. Vond ik vroeger al zo moooooi!
IK moet morgen trouwens werken, ik was dinsdag vrij. Ik had geruild zodat een collega vrij kon. Dus morgen niet te veel typen he?! [-o<
Haha ik moet ook werken, dus ik zal het niet doen Hoe gaat het trouwens met Dhani en Gijs? Al wat beter?