Ik doe t nu dus zo; 8.30 210 fles 11.00 fruithap 12.30 180 fles + paar stukjes brood 15.30 liga en 120cc diksap 17.30 prakkie 20.00 210 fles Strax geef ik er een toetje bij na het prakje en bij het fruit mag hij strax ook sap. Dan het brood opbouwen en minder melk bijgeven. En dan dus s morgens pap doen.
Maar dan zou ik m die pap s morgens beneden moeten geven, vink nix aan! Ik vind het veel leuker en knusser om een flessie te doen in bed. ik denk dat ik stiekum dan een papflesje ga geven, sssstt! Niet verder vertellen hoor! SOOOOOONNNNNNIIEEEE!
Mocht al wel met een broodkorst beginnen, maar durf nie zo, ben zo bang dat ze dr in stikt.. ga ook es gewoon de binnenkant van het brood gesopt in de melk proberen te geven, dat gaat toch wel goed he miekie?
Ik geef Tijn nu iets van 6 kleine stukjes brood met boter en zonder korst en dat heeft hij zomaar op. Hij vindt het wel lekker en is het nu wel gewend. In het begin moest hij s kokhalzen, maar das gewoon even wennen voor ze.
Je heb ook van die handige pakjes van nutricia daar zit de pap al in, die kan je ook dan makkelijk in de fles geven en op bed..
Je geeft jezelf al advies, haha! Dat doe je goed. Ik heb ook een paar van die pakjes, was t alweer bijna vergeten...