oke oke omdat jullie zo aandringen hihi Ben dr dus weer..dusssss 8) Hebben jullie het topic bij de lounge gezien...grrrr heet het...snap dat echt niet hoor
Nou heb ik zoveel weer gelezen, weet ik niet meer wat ik moet typen haha. Maar ik geef tegenwoordig geen pap meer 's middags, want dan eet ze maar 90 cc melk met wat schepjes Nutrix op... Dus dan maar gewoon fles... Brood gaat ze ook van kokhalzen, zal eens proberen om het ook met melk te doen.
Nee, Miranda nog niet ontvangen, ze zullen het wel druk hebben bij de post, zal morgen wel komen! Jeetje wat n verhaal zeg in de Lounge! Niet te geloven. Heb ook maar even gereageerd, kon t niet laten, hi, hi.
Bah, ik denk de hele tijd dat het donderdag is en alleen morgen nog hoef te werken, WRONG! Moet nog 2 dagen dusssss. En dan volgende week nog ffies en dan is het KERST! Ben ik 6 dagen vrij! Hoef ik alleen de vrijdag te werken, jippie!
Oh balen is dat Miekie! Ik moet wel nog 1 dagje en dan weekend En volgende week ook 3 daagjes en die week van kerst ook heel de week vrij. Lekker hoor.
ja ik kon het ook niet laten om te reageren op dat topic..maar nu reageeer ik maar niet meer..is beter denk ik Ja zie je Miran..dacht ik al dat je me vergeten was Ja bijna kerst..jippie.. Raar he miekie..heel ander schema heb je nu deze week met werken..ach die twee daagies zijn zo om joh
weten jullie..ik heb gelukkig ook vrij kunnen krijgen van mijn werkgever tussen kerst en oud en nieuw...ben ik zo blij mee Alleen 1 nadeel 1 jan. moet ik wel weer werken..moet ik weer vroeg op..bah..maar ja is niet anders he hihi
Zoo wat typen jullie snel zeg.. kan het niet meer bijhouden. Linda.. bedankt voor de kaart... Valentino is die flessen nog steeds zat.. alleen de eerst wil hij drinken, maar de tweede heb ik maar pap van gemaakt. En de laatste heb ik hem pyjamapapje gegeven.. en dat vond hij geweldig. Ik ben trouwens ook overgegaan op 3 x melk en 1x sap.. volgens mij kon dat met 6 maanden...