Nee lijkt me echt heel naar... zeker als ze benauwd zijn. Ze kunnen ook nog niet zeggen wat er is en zo.. baah.. eng. maar het gaat gelukkig weer de goede kant op..
Dus pyamapapje is gelukkig een goed alternatief! Succes met je boefje! Lekker Miran, de hele week vrij! Vaag verhaal hoor in de Lounge. Ze heeft een banner, maar zegt geen kindje meer te willen, maar vind het zo leuk staan...hmm vaag! En haar dochter rolde al met 2 mnd, kroop al met 3 mnd en liep al met 7 mnd....strange!
Ik stop er zo weer mee voor vandaag. Heb aardig wat berichtjes getypt vandaag... Als je ook eenmaal bezig bent...hi, hi. Meiden weltrusten allemaal! Voor de meiden die moeten werken, werkze morgen! Tot dan dan.
had en heb ook zo mn twijfels hoor..het klopt gewoon niet helemaal..en ze reageert ook niet op al mn gestelde vragen of i kmoet het drie keer vragen..maar goed wilde toch reageren
ga zo ook naar mijn mandje... morgen ook weer werken en dan volgende week nog 3 daagjes en dan ook vrij tussen kerst en oud en nieuw en ook de eerste week van jaunuari!
Ze reageert alleen op het positieve.. vnd het wel een bizar verhaal, beetje te voor hier, maar ach mischien helpt het van je af schrijven en de adviezen van ons alle!
vind het meer een soort aandachttrekkerij allemaal als ik het zo lees..maar goed wie ben ik om daar over te oordelen he Trusten Eliesja en werkse morgen
Ik zou de vader van mijn kind echt bij de eerste tekenen al niet meer binnen laten, ze heeft wel veel toegelaten moet ik zeggen!