Ohhh wil ik ook! Heb je nog wat gekocht? Ik blijf ook maar plakken en ik had me nog zo voorgenomen om vanavond in m'n boek verder te gaan haha. Komt niet veel van terecht..
alleen in haarlem zeker die kortingsavond.. Misschien maar beter ook haha.. Heb je nog wat leuks gekocht?
Jaaa aanrader: Mary Higgins Clark, dr nieuwste: Twee meisjes in het blauw De tweelingzusjes Kelly en Kathy zijn drie jaar geworden. 's Middags vieren ze hun verjaardagsfeestje in hun nieuwe huis. 's Avonds gaan hun ouders naar een officieel diner en laten de jarige meisjes achter onder de hoede van de oppas. Als zij weer thuiskomen wacht de politie hen op: de meisjes zijn verdwenen, de babysitter is bewusteloos en er ligt een briefje waarin acht miljoen dollar losgeld wordt geƫist. Dit is de ergste nachtmerrie voor een ouder... Een zinderende thriller waarin de geheimzinnige telepathie tussen tweelingen gecombineerd wordt met de zoektocht van een moeder.
Linda.. die lois staat echt geweldig op de foto... Leuk hoor dat kerstvrouwenpakje met die grote vlechten.
Hey Linda..gesjellie Weet je mamaantje..op een gegeven moment na al die maanden weet je het te combineren met je huishouden