Pfffff...tis hier nu buiten 33.0 graden en hier binnen 29.7 graden!!! is toch niet gezond meer. En dan woon ik nog in het noorden van het land, zal in het zuiden nog wel erger zijn!!! IK WIL KOELER WEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8) 8) 8) Waar zijn al die andere dames eigenlijk gebleven...? Stiekum op vakantie gegaan ofzo??
Idd hij word echt groot al! Lang dat issie zeker hebtie van zijn vader aangezien ik maar zo'n 1.60 ben Ennuh hij word ook gelukkig wat voller. Het was zo'n teerpopje Idd Miekie ik heb ook al aantal foto's gewist maar wil nog geen afscheid nemen van me buikfoto's Hehe Wij zijn ff opzoek naar een goede sportschool en dan ga ik ook beginnen met trainen. Samen met het mannetje alleen gaat hij weer ff spiertjes kweken
Jahaa die hitte is niet gezond meer Haha En we leggen ons mannetje nu maar lekker in zijn luiertje neer. Maar als dit weer blijft aanhouden heb die straks kleertjes die die nooit aan heeft gehad! Omdat die waarschijnlijk dan niet meer passen. Zonde he Ja offf misschien liggen ze allemaal te badderen Miekie!
Jaaaaa Miekie en Keejbie ik ben er ook nog en lees de berichtjes wel steeds allemaal door. Soms heb ik gewoon geen puf om nog iets neer te zetten hier, zo warm is het. Heb ook weer veel last van eczeem en jeuk, dit heb ik mijn hele zwangerschap gehad en het komt nu weer heftig terug. Waarschijnlijk omdat ik weer met de pil ben begonnen zei de dermatoloog vanmorgen. Ik moet er dus direct mee stoppen en aan de koperspiraal en daar hoor je niet echt goede bercihten over Loïs is al 2 dagen erg huilerig, ik word er soms echt gek van. Ze slaapt s nachts wel door maar overdag is ze echt aan het gillen en krijsen. Ze zit ook helemaal onder de pukkeltjes in haar gezicht ik hoop maar dat dat van de warmte is .... Ik woon in het centrum van Amsterdam en tis hier ook zooooooooo heet pffffffff binnen ook 29 graden nu. BEN HET ZATTT DIE HITTE !!! Zo, dat lucht ff op Ow enne Keejbie : Leuke fotoos, wat een schatje !
ik zat ook toevallig vanmiddag te denken zo zonde van al die kleertjes hoop in grotere maten gehad, maar had zelf ook het een en ander in kleine maatjes gekocht...balen verder hier binnen 30,5 graden buiten 32,8 handig zo'n binnen buiten meter, maar wordt er niet vrolijker van.... hup kom maar op met de verkoeling mijn kinderen hebben allebei een hoop warmtepukkels...niet leuk meer...vooral in nek en andere plooitjes. zowel de jongste als de oudste.. we hangen binnen maar wat rond terwijl we liever willen wandelen, maar kan nu echt ff niet,...vanavond na het eten maar naar buiten...even langs het water wandelen
wat voor weer wordt het volgende week? want kan me wel verheugen op minder aantal graden, maar als het maar voor een paar daagjes is en dan er weer een hittegolf aankomt vind ik het ook niet leuk. was vorige keer niet eens lang genoeg koeler buiten om binnen de hitte uit het huis te krijgen. we zijn aan het kijken voor een airco, want dit soort weer zal de komende jaren ook wel steeds weer terug keren.
He Linda! Wat er voor je meis dat ze zo aan het huilen is. Ik heb het ook gehad met ons manneke en ja ik werd er ook niet goed van. Je kindje voelt zich niet oke en jij dus ook niet. Echte k*tdagen ga je dan door! Ik hoop voor je dat het ligt aan de warmte. Spuugt ze ook of niet? En idd mijn mannetjes foto's zijn toppie hehe maar jouw meisje is ook errug schattig. En ik geloof dat er al 1 jongetje al wel interesse heeft in der hiero. Maaruh is de mijne ook goedgekeurd als kandidaat? Hahahaha Suusje zonde he van die kleertjes. Maarja niets aan te doen en ik heb geen idee wat voor weer het word volgende week. Ik ga zo maar is ff in badje denk ik
haha linda, die foto met die speen... kan Lois daar amper zien.. zit helemaal achter dr speen verscholen wat een prachtig grote ogen heeft ze trouwens
Selaam ik vind het hier wel meevallen met de warmte. Ik zit lekker binnen met de deuren dicht en 1 raam open. Alleen in de slaapkamer is erg warm. Met tamer gaat het heel erg goed. Hij drinkt nu bijna bij elke voeding zijn flesje leeg en begint ook goed aan de borst te drinken. Met de hartmonitor gaat het ook goed. Als dat 48 uur goed blijft gaan dan mag hij van zijn monitor af!! en als hij goed blijft drinken dan mag hij snel naar huis. Ik wil het zo graag. Elke keer naar het ziekenhuis gaan en mijn kleintje elke keer achter laten wordt ik ook niet echt vrolijk van. Mis hem vreselijk thuis.
Ik weet helaas wat je meemaakt Layla Hopelijk mag hij echt heel snel naar huis! Cyenna heeft 2 weekjes en 5 daagjes in het ziekenhuis gelegen en mocht ook naar huis toen ze goed dronk en goed aankwam. Groeit Tamer goed? Cyenna heeft trouwens wat last van maagzuur. Morgen maar eens vragen op het cb of er iets aan te doen is. Ze ligt nu heerlijk te slapen
Wat vervelend Linda van je exceem!! Ik hoop voor je dat het gauw over is! En Lois heeft misschien wel last van een sprongetje! Tijn zit rond deze periode ook in zijn 2e sprongetje, zal mij benieuwen! Hopen dat Tamer snel naar huis mag!! Het begint hier nu eindelijk eens wat te waaien! Strax Tijn even voeden en dan lekker wandelen!!
Selaam Tamer groeit heel erg goed. Hij is nu al over zijn geboorte gewicht heen. En krijgt al van die dikke wangetjes. Mis hem vreselijk. Soms ben ik er gewoon verdrietig om. Zeker wanner ik de film zie toen hij net geboren was. Hoor hem dan huilen en dan moet ik ook huilen. Elke keer weer. Kom snel naar huis !!
Keejbie, jouw ventje is zeker goedgekeurd als vriendje Loïs spuugt niet en ze drinkt goed. Ze is gewoon helemaal van de kook en ze krijst zo hard dat je trommelvliezen ervan trillen. Heb dr net in bad gedaan maar dat vond ze ook al nix ze gilde weer als een speenvarkentje ... Gelukkig is mijn vriend er nu weer om haar ff over te nemen. Ik had hem een dagje naar het strand gestuurd, kon ie ook even bijkomen ... Ik hoop maar dat het een sprongetje is Miekie, ik heb het boek inmiddels ook gekocht en het zou heel goed kunnen. Dank je Suusje, voor je reactie op de foto Jouw foto's vind ik ook zo leuk,vooral de foto met dat eigenwijze koppie en dat rompertje ! Helemaal goed ! Het luchtte wel weer op om het hier van je af te te 'typen'. We hebben hier dus allemaal last van de warmte en we moeten het maar uitzitten, hoe vervelend soms ook ... Ik las net bij de augustus mama's dat het helemaal zwaar is om nu bijna te moeten bevallen dus het kan altijd erger !
Oh ja Miranda hoe kwam jij erachter dat je meisje last van maagzuur heeft ? Boert ze dan veel of spuugt ze ? Misschien heeft Loïs dat ook wel alleen zij spuugt niet en boert wel goed na het drinken. Ik hoor alleen altijd heel erg haar maagje knorren als ik begin met de fles geven. Ze krijgt 6 tot 7 keer 130 cc en krijgt het soms niet helemaal op dus echt te weinig lijkt het me niet.
Nou ik rook het dus... En je ziet haar vaak slikken, (bijvoorbeeld een uur na de voeding) en dan komt volgens mij het eten weer omhoog en dan slikt ze het weer door en daardoor krijgt ze ook heel vaak de hik. Maar ik ga het straks vragen op het cb. Hebben die van jullie vaak de hik? Layla, fijn dat ie zo goed groeit! Dan mag ie vast snel naar huis!
Miranda, dat heeft Loïs ook, ze ligt ook vaak een uur na de fles nog flink te slikken en soms te kreunen. Ze heeft ook vaak de hik, 2 x per dag ofzo Ik ben benieuwd wat ze ervan zeggen bij het CB.
Cyenna heeft denk ik wel 4 / 5 keer per dag de hik, bijna na elke voeding. Ze vindt het zelf ook vervelend, dat zie je dan aan dat gezichtje wat ze trekt. Ben ook benieuwd wat ze ervan zeggen. Wat geef jij voor flesvoeding? Ik geef Nutrilon Hypo allergeen.
Zo ben gister toch maar ff naar het cb bureau gegaan ondanks de hitte. Was ondertussen wel benieuwd hoe Yanouck weer was gegroeid. Want iedereen zegt dat ze zo snel groeit. Nou en inderdaad 2 weken geleden woog ze 5160 gram en gister woog ons vrouwtje al 5860 gram. Dat is gewoon 700 gram in 2 weken tijd. Nou ik moet ook zeggen dat het wel te zien is aan haar billen. Maar goed lekker gezond.
ja idd...ik moest ook tijdens de vorige vreselijke hitte bevallen en kramen bevallen viel qua hitte mee, want moest naar t ziekenhuis en daar is het lekker koel maarje kraamdagen en dan zo heet vond ik minder pffffffff
Linda wat een prachtige foto's !!! En wat fijn dat mijn kleine manneke goedgekeurd is hahahaha Als ik ons manneke voeding geef hoor ik ook zijn buikje knorren. Heel vreemd is dat. En ik geen um 6 a 7 x 110 cc. Ook hikt die van mij erg vaak. Dat deed hij al in me buik weten jullie nog?! En soms wordie er gek van want dan begint hij te huilen van de hik. En ook hij boert soms iets op en slikt het weer door en het ruikt idd nie tbepaald lekker fris Ik moet zo ook naar het CB. Of moeten.. Ik wil ook graag weten hoeveel die nu weer aangekomen is en hoeveel cmtjes hij is