Ik vind het knap... lees wel minstens 1 x per dag de berichtjes.. maar ben dan al vergeten wat er allemaal stond..hahha.. En wat ik moet berichten.
Ja suus heel veel sterkte morgen.. en heel veel plezier in Londen... Neem een beetje goede pijnstillers mee.. zodat je toch nog een beetje ka n genieten..
ja ik ga er gewoon helemaal high/strak van de pijnstillers heen haha...ik spreek jullie morgenmiddag of avond ook vast nog wel...maar in ieder geval bedankt vast
komt mijn vriend thuis...en van wie hebben we kaartjes...nou uh van linda, maar die ken je niet en van tinus, maar die ken je ook niet en uh van roos, maar die ken je ook niet hahahaha
nou ga dr ook maar een eind aan breien.. steef wil de honden gaan uitlaten..hij moet natuurlijk weer vroeg op .. Trusten allemaal en tot morgen... voor degene die moeten werken..werkse en Suus sterkte..zal aan je denken Komt goed..
Willen jullie nou ios ophouden met zoveel berichten..... Zelfs tijdens het lezen kwamen er pagina's bij..... HIHI
Wat hebben we gekocht: Pyama Slaapzak T-shirt Broekjes Kerstslofjes (staan in de Wij) Schoenen Speelboog (staat ook in de Wij) Eerste Kerst kerstbal Nieuwe spenen voor op flessen Anti lek beker Zo dat was het volgens mij wel.