O ja Taatje, dat heb ik hier ook... Te koud, dan moet Iman het niet... Maar dat geldt ook voor de fles haha
Dank je Ik las net dat Gijs zijn groente niet hoeft als het niet warm genoeg is? Haha Wat een lekkere eigenwijze dreumessen zijn het toch he
Ja wie weet! Misschien is hioj een beetje een koukleumpje en krijgt hij het koud van 'koude' hapjes, haha Evi vindt het wat warmer ook lekkerder hoor. Fruit krijgt ze wel gewoon zo
haiiii...Morguhh... Met dhani gaat het weer slechter..snap er niks meer van..we moeten straks bij de HA komen..hij zit onder de rooie vlekken en drinkt weer helemaal niks en is alleen maar aan het huilen.. Ze poeierden me weer af bij de HA maar heb geeisd dat ik langs mocht komen en is gelukt... Miran en Mamaantje bedankt voro jullie te gekke kaartjes Kom later wel ff reageren... doeiii
Heel goed sonnie niet laten afschepen Dhani is ziek en daar hebben ze maar na te kijken. we wachten het af succes!
Dat het eten te koud is zou zomaar kunnen, Loïs lust haar melk ook niet lauw dus ik ga dat warmer maken zeker proberen. En inderdaad Linda, wat jij zegt over dat ze allemaal fruit lusten ( behalve Gijs dan hihi ) is wel een goeie. Ik stop wel weer even met fruit en ga dan eerst nog andere soorten groenten proberen. Dank voor de tips Ik ga nu even slapen, Loïs ligt er ook in. Heb een rotnacht gehad door de jeuk Ik had net al een poging gedaan maar toen werd ik weer wakker gebeld, zul je altijd zien Suus hoe was het bij de tandarts ?
Sterkte bij de huisarts dalijk Son, laat je straks weer ff weten hoe het gaat ? Vind het zo rot voor jullie Daan, wat is Evi ook al groot geworden Mooie meid is het !
Iedereen bedankt voor z'n kaartje. @succes sonnie bij de HA hopelijk wordt dhani snel weer de oude. Wij zijn vamorgen weer bij het cb geweest. Ons meisje is weer lekker gegroeid. Ze weegt nu 8200 gram en is 68.5 cm. Dus gaat de goede kant op. We mogen nu ook beginnen met aardappels. Dus vanavond meteen de vuurdoop. Nou moet snel weer gaan. Heb een drukke dag met al mijn klanten....
Daan, leuke foto's van Evi! Ze is ook al een grote meid zeg! Sonnie, sterkte bij de ha... Knuffel voor jullie.. Hopelijk knapt Dhani echt snel op.. Hier geen probleempjes met de groente. Ze lust eigenlijk alles. Maar worteltjes en bruine bonen zijn favoriet hihi. Hier meer problemen met het drinken van andere dingen dan melk, maar goed, daar heb ik al genoeg over geschreven hihi. Yanouck groeit lekker zeg! Heeft zij nu maat 68 van kleding?
Yanouck groeit zeker goed. Volgende week met Gijs naar het CB ben benieuwd of hij ook al 8kilo is. maar is nooit geen 68cm ik denk net 62 cm mss iets meer Gijs heeft al wel maat 68 van kleding Miranda zo hebben ze allemaal wat hihi
Hopen dat alles goed is met Dhani...Zo zielig als ze iets hebben en ze kunnen niet zeggen wat... Evi heeft ook geen prbleem met eten, nooit gehad ook Daar gaat alles, maar dan ook echt alles in! Had haar beter Kliko kunnen noemen
hallo, hier weer eens een berichtje van mij. Met sam gaat het gelukkig weer een stuk beter we zijn vorige week op na controle geweest bij de kinderarts en ze heeft een ander medicijn gekregen want ze piept nog erg op de longen dit moeten we 2x per dag doen en de hele winter maar ze vindt het verschrikkelijk het is een puf en als ze dat ding al ziet aan komen is het gillen. zo zielig. we zijn ook voorzichtig met fruit begonnen en daar moet ze erg aan wennen maar gaat steeds beter ze eet nu half potje van 4maanden op. sam weegt nu 6500 gr en is 64 cm, ik zie dat jullie schatjes al flink wat groter zijn. Sam kan sinds vorige week ook omrollen het heeft even geduurd maar nu heeft ze het door ze kan alleen nog niet terug . Nou heb ik nog een vraagje we moeten sam bijna altijd wakker maken s'morgens, laten jullie de kleintjes gewoon liggen tot ze zelf wakker worden?
Hoi, Wat fijn dat het beter gaat met Sam! Ik zou haar gewoon lekker laten slapen 's-ochtends hoor. Dan zal ze het wel nodig hebben
dat doe ik nu ook wel soms, maar als ik moet werken dan moet ze er ook vroeg uit 7.00 uur en als ik haar laat slapen dan slaapt ze om 9.00 uur nog moet ik haar dus ook wakker maken, dan is het voedings schema weer anders.