Nou ja, dit kon je ook niet weten natuurlijk Zij zijn al een behoorlijke tijd bezig en in januari beginnen ze eigenlijk met hormonen, maar wij twijfelen een beetje of dat wel nodig is... Ze drinkt namelijk geen wijntje meer (en we heben het écht geprobeerd een paar keer, haha) en ze rookt geen sigaretje meer...
OH dat lijkt er idd op dat jullie goed nieuws gaan ontvangen. Ik hoop het ook voor je zwager en schoonzus het is allemaal niets hoor als het niet lukt.
o ik heb vorige week het boekje van guusje nederhorst gekocht van woezel en pip. er zit een ook cdtje in en achter in het boekje staan de teksten het is een hele mooie lieve cd zeker voor de kleinste heerlijk de gekeuvel.
Nee, dat is echt niet leuk...Ik hoop het ook echt zo! Ja, leuk dat boekje van Woezel en Pip! Ik was dinsdag op kraamvisite bij mijn nichtje en die had hem ook
Dames ik ga jullie weer een prettig weekend wensen en tot maandag! Sonnie ik hoop echt dat alles goed is met Dhani een dikke knuf voor jullie
Hahallo! Zo, weer even 9 pagina's gelezen... Roos, thanx dat je dat nr had opgezocht. Was dus wel PaulMcCartney. Jeugdsentiment. Wat heb je weer lekker geshopt bij de Prenatal! Altijd handig zo'n kortingsavond! Hey Suus, hoe gaat ie nu? Wat heb je vanmorgen nou precies gehad dan? Als je een ontstoken zenuw hebt is het erg pijnlijk ja. Maar als ie niet ontstoken is, valt het mee, mits je genoeg verdoving krijgt. Alleen kan het niet geheel pijnloos aangezien het zenuwen zijn. Dus het blijft kl#ten! Ga je morgen naar Londen? Dan wens ik je heeeel veeel plezier! Sonnie, hoe gaat ie nu met Dhani? Taatje, je bent al weg, maar een fijn weekend gewenst! Mamaantje en Miran, bedankt voor jullie hele leuke kaartjes! Ik liet ze Tijn zien en lachte er heel lief naar! Zijn mijn kaartjes vandaag niet aangekomen? Hey Daan en Sam! Fijn dat het zo goed gaat met de kleintjes. En wat een leuke foto's van Evi! Lin, succes met de happies met Lois. Ik hoop dat je gauw van de jeukerij af bent. Moest je niet in december weer heen? Zo even een hapje eten en dan een afspraak met de boekhouder. Doeiiiiiiiii.
Ow, ja....Wat goed dat Yanouck zo goed groeit! Altijd weer fijn als ze goeie cijfers hebben. Succes met de aardappels!
vanmorgen is een kies getrokken... zenuwkanaal is voor een andere... maar weet je wat het is: heb ondanks al mijn gepoets pech omdat ik een zwak gebit heb. Heb nog heel veel melkkiezen ...ja ja en dat op mijn 28ste huhummm... maar zijn melkkiezen dus en die zijn vaak zwakker dan grotemensen kiezen... en er zit dus geen grote mensen kies onder ofzo...sufffff
Hmmm, strange! Dat heb JIJ weer! Nou, wens je vast sterkte. Zit je nu aan de ibu? Alvast veel plezier in Londen he. Ik ga dr nu vandoor.....tot morgen denk ik.
haha... jah kan er ook niks aan veranderen... Eerst dacht ik COOL, dan komt er een nieuwe voor in de plaats haha, maar niet dus, jammurrrr Maar goed.. eind januari is het weer ok allemaal.. en ach mijn tanden zijn niet gelig ofzo en staan mooi recht, dus dat scheelt weer (positive thinking) Het doet nog wel zeer, maar is uit te houden hoor. Gaat goed komen! en miekie nog geen tijntje in de bus hoor, komt vast morgen of overmorgen
Maak me toch wel zorgen om Dhani Sterkte Suus.. en veel plezier in Londen! Geniet ervan! Hier vandaag ook geen forumkaartjes Die van mij zijn dus wel aangekomen. Liet de kaartjes gister ook aan Cyenna zien en die begon ook te lachen Linda ik hoop ook dat je snel van de jeuk af bent... Leuke foto's van Evi!
@ Suusje.. heel veel plezier in Londen.. en ik hoop dat de pijn snel weg is. @Sonnie, hoe gaat ie nu met Dhani? Hopelijk is het niets ernstigs... het is niets voor jou om zo lang niet te komen op het forum @ Miran.. bedankt voor de leuke kaart... lekker wijffie ook hoor. @ Miekie.. hier nog geen kaartje van Tijn. @ Daan... leuk meissie ook... @ Tinus. nou je meissie is weer lekker gegroeid.
Wij zijn vadaag begonnen met brood... een boterham met appelstroop. Eerst had hij er erg moeite mee.. maar met en beetje melk erover ging het wel goed. En wonder.. dan wil hij zijn fles wel, maar op zijn tempo. Steeds een slokje tussendoor. ERRUG>>> Ik moet 8 januari weer naar het CB.. nou ben echt benieuwd wat meneertje weegt en hoeveel hij gegroeid is. Denk wel weer aardig wat. Hij past nu zelfs blousjes en truitjes van maat 80 en broekjes 74. Gaat echt snel. 30 oktober woog hij 8.7 kilo en 69 cm lang.. Hier ook zo'n lekkere uitslaper... Als ik vrij ben.. laat ik hem altijd zelf wakker worden. En de laatste tijd is dat rond half 10 kwart voor 10. Met eten haal ik het gedurende de dag wel weer in, daar hoef ik me met hem geen zorgen over te maken.
Wauw grote man is ie ook al zeg! Cyenna zit nog op 62 en sommige dingen 68. (en ook nog 1 broekje 56, maar die valt gewoon groot) Ik ga morgen ook eens brood proberen met jam ofzo. Ben benieuwd. Ik moet ook 8 januari weer naar het CB. Nou ik ga Prison Break kijken Doeiii
jullie zijn erg! 17 paginas..pfff Heb et allemaal niet gelezen, helaas... ff snel.. nog 1 dagje.. \/ enne Linda en miranda bedankt voor de kerstkaart. Wat een schatjes zijn het, erg leuk hoor! Denk dat ik het volgend jaar ook maar ga doen. knuffelllll doei Suusje, veel plezier in Londen, weet niet meer wanneer je nou ging, maar bij deze, VEEL PLEZIER!