Hallo, Son heeft me gevraagd of ik even wilde vertellen hoe het met Dhani is, maar het duurde even voor ik dit topic had gevonden Ben trouwens de vriend van Sonja. Met Dhani gaat het iets beter, maar goed dat dachten we van de week ook toen hij weer begon te drinken maar dat ging de volgende dag ook weer anders. Hij drinkt nog steeds heel erg weinig, heeft nog steeds koorts en hoest heel erg. Ze heeft gisteren de boel beetje op stelten gezet bij de huisarts want ze werd van het kastje naar de muur gestuurd. Uitiendelijk is ze naar een ander gezondheidscentrum gegaan waar op dat moment een kinderarts van het consultatieburo was. Zij heeft dhani nagekeken, wat de huisarts niet deed en denkt toch aan een virus. We moeten dhani zoveel mogelijk drinken aanbieden. We geven hem nu diksap en dat gaat iets beter. Vanmiddag moeten we weer contact opnemen met kinderarts om te melden hoe het met Dhani gaat. Met Son gaat het niet zo heel goed. Die zit er helemaal doorheen, wat ze niet wil toegeven De huisarts heeft haar gisteren doorgestuurd naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken, omdat ze maar blijft afvallen. Vanmiddag horen we daar meer van. Dhani is vandaag bij zijn opa en oma en sonja is naar haar opa en oma gegaan omdat haar oma behoorlijk ziek is. Pff vrouwen snap er af en toe niks van , ze moest het rustig aan doen van de dokter, maar om zeven uur zat ze alweer in de auto om voor dr oma te gaan zorgen. Vandaar dat ze vandaag niet aanwezig is. Hoop dat ik jullie zo even voldoende op de hoogte heb gebracht. Groetjes Steef
Gadver zeg... Arme Sonnie... Ze moet wel aan zichzelf denken hoor! Gelukkig dat het wel beter gaat met Dhani... Ik kwam al de hele tijd hier kijken of er iets bekend was ...
Oh jee zeg, hoop dat het met Sonnie ook wat beter gaat en gelukkig gaat het met Dhani ook al wat beter. Dat afvallen is natuurlijk ook niet goed, hoop ook dat er snel duidelijkheid over is. Vind het wel goed van dr dan dat ze wel ff haar mond heeft open gedaan, want tegenwoordig moet je wel, om iets te bereiken bij een huisarts of ziekenhuis... Ja vrouwen he, net als mannen, je kunt niet MET en niet ZONDER ze..
Bedankt Steef voor het op de hoogte houden! Sonnie denk idd ook aan jezelf he.. dikke knuffel van ons..
Ja nu gaat het snel he... Dit doet ze ook als ik haar in het badje (tummy) wil doen, ben dus echt 5 minuten bezig om dat krengetje in het water te krijgen, ze houd de beentjes echt helemaal stijf!
Haha ja dat doet Cyenna ook inderdaad in de tummy, moet ik echt die beentjes zelf buigen, anders blijft ze ook staan
Balen trouwens dat je man nu later komt Zit je je er zo op te verheugen... Sterkte nog met wachten... Hopelijk gaat de dag toch nog een beetje snel voor je. Morgen maar boompje kopen Ohja Cyenna vanmiddag brood met boter en jam gegeven en ze vond het heerlijk . Wel gemengd met melk, maar het ging er goed in. Vanmorgen nog een nieuw winterjasje gekocht, want ik had maat 62 en die was eigenlijk een beetje te klein. Hij is echt superschattig.
Ja en ik kreeg net weer sms dat het vliegtuig nu weer om 17.00 vertrekt..pff wordt echt steeds later, straks ligt Alyssa al lang te slapen en ziet tie haar niet.. Straks wordt het morgen pas vliegen.. Oh wat leuk! Hoe doe jij dat dan met dat brood, eerst smeren en dan nog eens soppen in de melk? Dus tot dat het brood helemaal papperig is?
Wat fijn dat je ons even hebt verteld hoe het gaat Steef Thanx ! Wens je Sonnie sterkte van ons, ze moet echt even rustig aan doen want inderdaad zoveel afvallen is niet ok. Heel veel beterschap voor jullie daar ! Ik ga nu even bijlezen. Zag wel al de foto van een staande Alyssa ze gaat ook hard he ! En dat wijze hoofd van dr ! Echt leuk ! Eliesja het duurt nog heeeeeeeeeel even maar dan is het echt zover ! Maak er een leuke avond van
Fijn dat we weer iets over Dhani hebben gehoord, al is het dan nog niet helemaal je-van-het... Sonnie, blijf aan jezelf denken he! Als jij eronder door gaat, kun je ook niet lekker van je mannetje(s) genieten en voor ze zorgen
Heb dr net ook brood gegeven, bruin, met niks erop in de melk gesopt, ze vond het heerlijk! ff de oudste halen.. laterssss
Ik had idd ook bruin brood gegeven. En er melk overheen gegooid, was helemaal papperig ook ja. Alyssa lust het dus ook hihi. Oh komt ie nu nog later . Stomme vliegtuigen ook
Wat een gave foto Eliesja! Geweldig hoe eigenwijs ze daar staat! Balen dat je man nu nog later komt....Maar hij is er in ieder geval snel weer! Wie van jullie zijn er trouwens allemaal wel/niet getrouwd? Ikzelf ben niet getrouwd, maar woon samen.
Ik heb me trouwens vannacht toch rot gedroomd; ik droomde dat mijn vriend en ik ergens waren en we hadden de babyfoon bij ons. Nou Evi was lekker stil en toen wij na een hele tijd terug gingen begon mijn vriend ineens heel hard te rennen. Wat bleek; Evi lag vreselijk te huilen en wij hoorden haar niet over de babyfoon! Jeetje, wat voelde ik me klote toen ik wakker werd zeg, kon wel janken!
Ja de tijd gaat best hard, gelukkig... Wat een nare droom zeg..gelukkig is het maar een droom! Ik ben in april getrouwd!
Zo, Miekie is weer vrij... Steef fijn dat je ons even inlicht over de situatie. We willen nl graag altijd alles weten! Ik hoop dat Dhani gauw weer opknapt. En Sonnie, doe het rustig aan meid! Als er wat is, kun je het er altijd met ons over hebben he! Eliesja, wat een leuke foto! Tijn doet ook nix anders dan staan. In de loopkar vindt hij ook helemaal te gek! Veel plezier vanavond! Daan, wij zijn niet getrouwd, maar moeten eigenlijk binnenkort wel wat regelen. We gaan nl verhuizen en we stappen in een maatschap, dus moeten wel dingen goed op papier hebben, zeker nu Tijn er ook is. Dus we gaan binnenkort even uitzoeken wat we gaan doen. Hadden gister een gesprek met de boekhouder. Dus het huis gaat iig wel door! Ik geef Tijn stukjes brood met boter zonder korst. Binnenkort krijgt hij beleg erop, appelstroop of smeerkaas oid. Nog geen kaartjes van ons gekregen?