Morgen gaat Tijn voor de 4e x logeren. Altijd weer even spannend. Wij gaan morgen naar de kroeg en daarna nog naar een feest. Dus weer even ouderwets met vrienden borrelen. Veel plezier Daan morgen! Gaan jullie nog wat leuks doen vh weekend?
Gezellig Miekie! Weet je, ik ben niet zo bang dat Evi het niet goed doet, maar ik ben een beetje bang dat ze (net nu het zo goed gaat!) misschien daardoor weer uit haar ritme raakt waar ze nu zo lekker inzt.. Maar dat zal wel niet n 1 nachtje toch? Wij gaan trouwens 1e kerstdag naar mijn schoonouders en dan wil ik Evi daar op bed leggen 's-avonds, maar ook wel weer mee terugnemen. Zou dat problemen geven voor een keer denken jullie?
Niet te veel piekeren hoor. Het zal wel goed komen en probeer ook lekker te genieten morgenavond. Logeren is voor die kleintjes juist ook weer heel goed! Ik heb Tijn ook een keer om 1 uur s nachts meegenomen bij mn ouders vandaan. Ze waren toen 35 jaar getrouwd. Ik heb hem lekker in de slaapzak gelaten en achterin de auto meegenomen. Is ook maar een klein stukje rijden. Hij was wel even wakker maar sliep in zn bedje zo weer. Tis een kwestie van proberen en je weet nooit hoe ze erop reageren. Mn ouders deden dat vroeger ook met ons als ze op visite gingen. We sliepen zo weer verder. Succes morgen!
JOEHOEEEE......HEB NIEUWS----------> Zoals ik net al mailde...maar niemand leest t... ONS HUIS GAAT DOOOOOR! Zo, dat is eruit, Miekie is blij!
Dankje Tinus! We kunnen er vanaf 1 juli in! Nou, ik ga bankhangen, ben moee.......tot morgen en een fijne avond allemaal!
MIEKIE Gefeliciteerd! Met jullie nieuwe woning. Sonnie, we denken aan je, heel veel sterkte en doe rustig aan! Ivan gaat steeds beter. Ben helemaal blij. Heb vanavf het begin al gedacht dat het het RS-virus was en volgens mij krijg ik nu steeds meer gelijk. Hoop dat alle beepjes snel weer beter zijn. KNUFFFFFFFFFFFFFF
Super Miekie! Gefeliciteerd! Over dat logeren.. Vorige week hadden wij een bruiloft en toen hebben m'n schoonouders opgepast en hebben wij haar ook daar uit ledikantje gehaald en in de auto weer naar huis meegenomen en ze sliep ook gewoon verder daarna. Fijne avond everybody!
Yanouck halen we ook wel eens bij mijn schoonouders uit bed en stoppen haar thuis weer terug en dat is geen enkel probleem. Verder weinig nieuws. Morgen avond zijn we weer weg..... Helemaal geen zin in. Maar ja al weken geleden afgesproken. Dus ja kunen we nu niet meer onder uit. Maar het is allemaal een beetje shit geregeld. Want volgens mij zijn dat allemaal mensen die niet op zaterdag werken. We moeten namelijk al om kwart over 5 weg en om half zes ergens verzamelen. Maar ik moet zeker werken tot 4 uur. En je zult altijd zien dat het dan ontzettend druk is en ook nog eens allemaal uitloopt. Dus ik baal er ontzettend van. Heb namelijk geen tijd om te douchen en mijn haren te doen. Thuis komen, omkleden ff vlug opfrissen en weer weg. En het ersgte vind ik dan ook nog eens dat ik Yanouck nauwelijks zie. Terwijl ze dan een half jaar is.......... Zo ik ben mijn ei weer kwijt. En nu maar hopen dat morgen alles van een leien dakje gaat..... Maar dat laat ik jullie maandag wel weer weten. Ga nu nog ff tv kijken. JOhan is weg ( voetbal). Iedereen een fijn weekend en geniet er allemaal van. En voor de zieken onder ons . Wordt allemaal maar snel weer beter. En moeders doe het een beetje rustig aan.
Goeiemorgen allemaal, wij gaan vandaag lekker winkelen in de regen. John is naar school dus nu kan mama samen met Ivan en tante Merel rustig door de winkels struinen. Heerlijk. Ik hoop dat jullie ook allemaal een gezellige dag hebben en Martine heel veel plezier en geniet er wele en beetje van anders is het helemaal zonde, toch? Morgen lekker extra veel knuffelen met Yanouck. Veel liefs van ons!
Hallo, Oh Roos, ik hoop zo dat je gelijk hebt over Ivan en dat hij niet blijvend met een pufje bezig moet. Hopen dat het gauw over is. Veel plezier met shoppen, hopelijk wordt het nog droog vandaag. Tinus, werkze en kalm aan. Ik hoop dat je het allemaal redt vandaag. Wat gaan jullie eigenlijk precies doen vanavond? Dat zal ik morgen wel horen iig veel plezier! Ik ga vanmiddag met een vriendin naar een andere vriendin die net een huis heeft laten bouwen. Ben benieuwd hoe ze nu woont. Wel gezellig we kennen elkaar al vanaf de kleuterschool en spreken elkaar niet zo vaak meer, dus dat is altijd weer leuk. En vanavond lekker op stap!
Doet jullie kleintje ook altijd een knuffel of doekje oid op zn/haar hoofd als ze moe zijn en gaan slapen? Moet er altijd weer om lachen, Tijn doet dit nl altijd.
Heb jullie allemaal even een compliment gegeven in de Lounge onder het topic; Geef iemand eens een compliment. Dus bij deze. Fijn weekend allemaal!
Wat lief van je Miekie Enne : OFFICIEEL GEFELICITEERD met je nieuwe huis ! Loïs slaapt ook altijd met een muisje over haar gezicht, ziet er inderdaad lachwekkend uit. Eliesja, je bent zeker super blij dat je mannetje er weer is Veel plezier met shoppen Roos ! Taatje, inderdaad gaat de groente beter naar binnen als ik het warmer maak Je bent er nu niet maar dan lees je het maandag wel Sonnie, ik hoop dat het weer iets beter gaat met jullie ! Mis je wel hier hoor maar neem ff je rust.
Hey Lindaaa fijn dat het dan beter gaat met de groenten! Iman moet ook niks ervan hebben als t koud of lauw is haha