Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ja Linda, echt fijn hoor dat ik via dit forum overal een oplossing voor kan vinden :) Veel dingen zijn zo simpel maar je moet er zelf maar opkomen ;) Wel grappig dat Iman en Gijs dat dus ook hebben. Ik hou ook nog even een paar dagen groente aan en dan pas weer fruit, vond ik ook een goeie tip ;)

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Is ook zo, sommige dingen zijn zo simpel dat je er zelf helemaal niet aan denkt :)
    Iman gaat ook goed met de groenten. Bloemkool vind ze hartstikke vies, maar bruine bonen gaan er goed in! Ze weet nog niet precies wat ze moet doen met die lepel in haar mond, maar het gaat steeds beter!

3. TellMe

TellMe Niet meer actief

Dat had Loïs ook de eerste dagen, ze deed niets met die lepel en deed ook haar mond niet vanzelf open. En ik maar gek doen en voordoen haha nou zij deed niets, zat me alleen maar verbaas aan te kijken.
    Dat is nu na anderhalve week echt heel anders :) nu ga ik niet snel genoeg en dan gaat ze gillen :)

Bloemkool heb ik nog niet geprobeerd, van welk merk is dat ? Olvarit gewoon ?

4. TellMe

TellMe Niet meer actief

Oh en Miekie en Miran, ik heb jullie kaartjes vandaag ontvangen, echt LEUK !

En die foto van Valentino op de kaart is ook zooo gaaf in zijn blote billen en de engelen vleugels :)

5. TellMe

TellMe Niet meer actief

Wat is het stil zeg zonder Sonnie en Eliesja ;)

Jullie zijn trouwens allemaal errug rustig vandaag :confused:

Fijne avond en Miekie, veel plezier en niet teveel zuipen he ;)

6. sweetangel100

Ja bloemkool is van olvarit.
    Ik heb het zelf ook even geproefd en vind het zelf ook vies hahaha een hele droge smaak.
    Het kindje van mijn schoonzus vond het ook vies, dus blijkbaar is het niet echt lekker :)
    Iman doet nu ook vanzelf haar mond open, maar kijkt wel nog een beetje moeilijk als de lepel erin gaat :)
    Maar ze vind het niet vies, alleen een beetje raar geloof ik haha...
    Ze drinkt nu ook dixsap van AH biologisch aardbei-appel... Vond ze eerst ook raar, maar nu vind ze het lekker!

7. TellMe

TellMe Niet meer actief

Die bloemkool ga ik dan toch maar eens proberen, ik ben nu wel nieuwsgierig hoe Loïs daar op reageert ... zoals je het beschrijft lijkt het me ook erg goor ;) Ik ga het tijdens het voeren gewoon heeeel vrolijk bij kijken dan trapt ze er misschien wel in :p

Is dat bio-diksap van AH zonder toegevoegde suiker ? Haha sorry hoor ik blijf weer vragen :)

8. sweetangel100

Hahaha ik keek ook heeeel vrolijk, maar Iman trapte er niet in...

Ik heb even voor je gespiekt op de fles:

Er staat: Diksap is geconcentreerd vruchtensap gemaakt van puur geperst fruit en zonder toevoeging van suiker.
    Neem dus aan dat het zonder toegevoegde suiker is ;)

9. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    @ Miekie.. gefeliciteerd met je nieuwe huis.. en bedankt voor de leuke kaart.. Kanjer hoor die tijn.

@ Linda.. die foto van lois is ook echt super...

Gelukkig eindelijk een bericht over Dhani.. ik dacht al die ligt zeker in het ziekenhuis. maar dat valt gelukkig mee. Ik hoop dat die snel opknapt en lekker blijft drinken. En Sonnie.. ook goed voor jezelf zorgen he meis.

Wij hadden gisteren een kerstborrel van het werk van mijn man.
    Is een beetje laat geworden en heb een behoorlijke kater.
    Jaa we worden oud en zijn het niet meer gewend..hihih...
    Valentino heeft lekker bij opa en oma geslapen, en is daar heel lief geweest. Hij was weer blij om ons te zien, maar was super vrolijk.
    Hij is gek van mijn ouders...

10. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hoi hoi,
    ben er ook weer.

Gister naar vriendin geweest in Alkmaar, dus niet veel thuis geweest.
    Cyenna vond het ook erg gezellig, behalve dat ze niet wilde slapen daar :) Maar in de auto terug lag ze heerlijk te pitten en ze sliep gelijk in haar bedje door.

Cyenna vindt de bloemkool uit een potje wel lekker en verse ook trouwens.

Mamaantje bedankt voor je kaartje! Echt superleuk met Valentino!

11. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Haaiii,
    weer terug! londen was supergezellig, maar heb geen poten meer over haha..en ben moe!

bedankt voor het kerstkaartje miek en feli met jullie huis...

Sonnie,knap maar gauw op! probeer wat meer te chillen:) en voor dhani een dikke knuff

12. sweetangel100

Ohhh Suus, heb je Harrods leeggekocht? :)

13. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Halloooo,

Pfff, avondje stappen benk ook niet meer gewend....Had ik maar naar je geluisterd Linda, maarja lees t bericht nu pas en nu is het alweer te laat!

Suus, wat heb je gekocht?

Mooi dat de kaart is aangekomen, had ze woensdag al verstuurd!

Tijn lust ook geen bloemkool!

Duik zo lekker mn bedje in met Tijn.
    Tot later!

14. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    uhm heb niet harrods leeggekocht hoor hahaha... heb wel sushi gekocht bij harrods (hmmmm) en strawberry chocolate fudge en kerstballetjes
    en in oxfordstreet had je heel veel winkeltjes en daar heb ik een rok en een shirtje gekocht, wat sieraden en haarbandjes enzo.. en ff denken bij camdentown had je een soort van megagrote waterlooplein idee en daar heb ik nog een pop gekocht voor Vien en een kerstmuts hihi oh ja bij edgwarestreet nog een diadeem met 2 uit stekende engeltjes voor de kerst :)... verder hier en daar warme choco of thee gedronken, veel met de rode bussen gereisd en de metro en de big ben opgezocht natuurlijk + westminster abbey en Picadilly circus ( is zo'n plein met van die megagrote reclame zuilen enzo.. op t vliegveld nog een zilveren riem gekocht voor kerst... en dat was het geloof ik wel... schiet me effe niks meer te binnen.

15. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    Hier ging het vrijdag avond weer mis, sam had het weer erg benauwd en kreeg koorts. dus heb ik de dokterspost gebeld kon gelukkig meteen komen. ik dacht daar gaan we weer, zitten we dadelijk kerst in het ziekenhuis te vieren. maar dat viel gelukkig mee. de arts dacht aan een gewone verkoudheid, maar als ik het niet vertrouwde moest ik terug komen. We slapen erg weinig, leg sam bij ons in bed omdat ik het eng vindt nu ze zo benauwd is, maar dan durf ik niet zo goed te gaan slapen omdat ik dan bang ben dat ik er op rol of zo. en als ik dan even weg doezel dan krijgt ze een hoest aanval heel zielig. zo dit moest ik ff kwijt...

hoi miranda, onze meisjes gaan aardig gelijk op sam was de laatst keer 63 cm en 6500 gr. grappig he. wij zijn nu alleen nog met fruit bezig. soms rijstebloem in de laatste fles. fijne zondag avond nog

16. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    O jee, veel sterkte en beterschap voor Sam.
    Misschien dan een idee om haar bedje in jullie slaapkamer te zetten, dan slapen jullie beide vast beter!

Suus, wat heb je lekker veel gekocht, heeerlijk!
    Ga ik strax ook weer even doen met mn eindejaarsuitkering! Dus het was wel heel geslaagd en erg leuk als ik dat zo lees.

Zo strax weer lekker mn bedje in!
    Dan voel ik me morgen vast weer beter en fitter!

Fijne avond allemaal en trusten vast!

17. TellMe

TellMe Niet meer actief

Arme Miekie, erg brak dus, nou welterusten dan maar en morgen ben je wel weer fit ;)

Suus dat klinkt goed zeg dat shoppen in Londen, was erg leuk dus !

Wat zielig voor de kleine Sam ... beterschap.

Linda, dan is de diksap van AH inderdaad zonder suiker dus die mag ik dan zelf ook ;) Jammer genoeg hadden ze em niet bij mijn kleine AH :(
    Ga dus morgen even bij een andere kijken. Bloemkool heb ik wel gehaald en die ga ik morgen proberen, ben erg benieuwd.

Ik ben vandaag de stad in geweest en ik heb lekker nu al alle kerstkadootjes gekocht voor allebei de kerstdagen. 3 tassen vol 8) Alles is ook al ingepakt inmiddels :)

Vanavond nog ff naar Leidseplein gelopen met zijn 3-tjes, ff gekeken bij de ijsbaan die er nu staat, echt leuk. Regilio Tuur was aan het schaatsen met een horde kindjes, hij kon er niets van :) Loïs keek weer haar ogen uit met al die mensen en lichtjes buiten, was lekker druk op het plein :)

18. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Gezellig hoor Lin... en wat heerlijk dat je alle kado's al hebt... wij zijn nog lang niet klaar en altijd zo laat dat je eigenlijk door je eigen schuld de drukte in moet :) dus we willen nu uiterlijk donderdag alles in huis hebben.

truste allemaal...ben moe! doei doei

Sterkte met Sam... hoop dat ze zich snel beter zal voelen

19. sweetangel100

Suus, dan heb je toch nog genoeg gekocht he! :D
    Heb je met die tourbussen gereisd of de 'gewone' rode bussen?
    Wat vond je van London, mooie stad he?

Linda, ben benieuwd wat Lois van de bloemkool vindt!

20. Veertje14

Veertje14 Actief lid

Sep 30, 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Hallo allemaal,

Allereerst Miekie gefeliciteerd met je huis, Suus je hebt lekker huisgehouden in London begrijp ik en Sam van Harte Beterschap.
    En een ieder die ik vergeten ben , SORRY! :rolleyes:

Ik heb SUPER NIEUWS ben vanmiddag tante geworden.
    Mijn broertje en schoonzus hebben een dochter en ze heet Britney, 51 cm lsng en 2820 gram.
    Ik dacht dat mijn bevalling van 4 uur en een lwartier snel was maar mijn schoonzus is om 09.45 uur begonnen en om 12.34 is britney geboren maar goed dat ze thuis wilde bevallen anders was ze haar misschien onderweg verloren (haha)
    ;)
    Oja Charissa heeft inmiddels 5 tandjes en is dinsdag alweer 8 maanden, wat gaat het snel! :cry:

Veel liefs Vera

Share This Page