Heb trouwens afgelopen zaterdag de foto´s van portrait place opgehaald. We hebben er 2 extra foto´s bij genomen en we gaan er 1 foto van op linnen laten drukken, deze foto staat in mijn album en die andere staat in het fotoalbum van dit forum, bij de baby´s.. We hebben best wel een deal kunnen sluiten, althans mijn man haha want die is er goed in. We hebben nu 2 extra foto´s van 35 euro per stuk en nog een extra vel met daarop 1 foto en 4 kleintjes van 32,50. De foto die op linnen gedrukt moet worden kost 90 euro, dus totaal is het 192, 50, maar heb maar 125,00 betaald... Dus heb uiteindelijk dus maar 1 foto betaald..
Phoe eliesja dat heb je goed gedaan zeg! Ik vond het zo moeilijk vorige keer, maar heb toch alleen de gratis foto genomen... Had echt het idee en gevoel dat ze me wat wilde aansmeren daar...
Bij deze fotozaak niet echt gelukkig, ze lieten je kijken en verder niks, maar wij vonden die met die boa zo mooi dat we die toch we in het groot wilde!
Das een goeie deal Eliesja, heeft ie goed onderhandeld Tis nog steeds wel duur maar als de foto's echt mooi zijn is het het wel weer waard. Hoe groot is het linnendoek ? Ik heb er 1 van 40 bij 40 en die was 32 euro via Internet. Je kunt dan een digitale foto mailen ( maar die heb je niet van Portrait Place natuurlijk ) of een foto opsturen en die scannen ze dan. De foto van je boom is leuk en fijn joh dat je mannetje er weer is. Ik zie net in je album dat de foto inderdaad wel erg gaaf is Die van Loïs waren veeeeeeel minder dus dan is de keuze om alleen de gratis foto te nemen ook makkelijk gemaakt Wat een eng verhaal Tinus ! BAH ! Zou me ook rot schrikken als er opeens zo'n idioot op je af komt .... Lieve foto van Yanouck trouwens in je album De nieuwe foto van Gijs is ook weer erg leuk Sonnie ik hoop ook dat het weer beter gaat en dat we je hier weer snel horen/lezen
geweldige foto! die moet je mee laten doen aan baby van de maand! En wat kan je man goed onderhandelen zeg! knap hoor.... Je zoon heeft bijna kerstvakantie...leuk! gaan ze nog leuke dingen doen op school deze week? Bij ons een kerstdiner en ze hebben kerststukjes gemaakt en koekjes gebakken en deegfiguren gemaakt en versierd...gezellige tijd altijd op school
Loïs heeft een tand door en gelukkig heeft ze nergens last van gehad. Op de foto in m'n album ( van vorige week) kun je het een beetje zien, toen hadden we zelf nog niets gezien. Nu is de tand al helemaal door maar ze wil em niet showen voor de foto haha
Ah echt, leuk hoor en beter dat ze er geen last van heeft gehad, zo wil ik dt ook wel bij Alyssa, maar hier nog niks in zicht hoor, wel ineens veel kwijlen, maar dat doet ze wel vaker..
ahhh lois een tandje en je zag het zelf niet hahaha...huup huup huup barbatruc tataaa een tandje..cool hoor, nu maar op je vinger passen
weer een lange nacht gehad sam was weer erg benauwd en aan het hoesten dus toch maar weer bij ons in bed. ook weer naar de dokter geweest, ze krijg al het maximale dus kunnen we niks doen, heel zielig ik mag wel zo vaak terug komen als ik wil voor te laten luisteren, maar wat heb ik daaraan. hoop echt dat het nu gauw wat beter gaat zeker nu het bijna kerst is. ik heb nu het hoofdeinde van het bedje iets omhoog gezet misschien helpt dat iets. nou meiden fijne dag nog.
Sterkte met Sam... denk dat je eroverheen gelezen had eliesja, maar vroeg me af of ze bij je zoontje op school nog leuke kerstactiviteiten hadden... oh ja, Gaat hij er goed mee om dat zijn papa af en toe voor langere tijd weg moet voor z'n werk?
Heb het idd niet gelezen... Maar ff antwoorden hoor.. Ja Mijn oudste heeft woensdag tussen 18.00 en 19.00 een kerstdiner en vooraf oplaten van balonnen, met daaraan een wens... Dat was het eigelijk wel en vrijdag is hij al vrij! Ja meestal als zijn papa weg moet dan is het voor 1 weekje en dit is de eerste keer dat hij voor 4 weken weg ging. Maar wat zal ik zeggen, hij is het gewend om met mij alleen te zijn, heb m bijna 6 jaar alleen opgevoed. Weet ook niet wat er dan in m omgaat, tis geen prater. Maar hij was wel blij hoor dat papa er weer was!