Ja Alyssa poept ook vaak en is ook lekker dik...denk wel dat het door het vaste voedsel komt.. en het stinkt ook meer naar echte grote mensen poep..
nou soms poept yanouck 1 keer per dag. En soms 3 keer perdag. Het is wisselend. Maar ook hoe hard het is. De laatste dagen blijft het toch aan de dunne kant..... smakelijk.... Wat eten jullie vandaag?
Gijs poept ook heel veel soms wel 5 luiers per dag en de andere dag meer of minder wisselt nog al. Maar het kan geen kwaad zolang het geen diaree is!
Ga er zo vandoor... Enne dan ben ik er waarschijnlijk pas weer volgend jaar... Ik zal proberen om nog te laten weten hoe mijn man de veronica vond.. Als ik jullie niet meer spreek: Fijne kerstdagen en een Gezond en Gelukkig nieuwjaar niet teveel schrijven he..hihi
Ben je zo lang weg? hm dan zou ik als ik jou was maar iemand inhuren die het bijhoudt met lezen en aantekeningen voor je maakt.. Jij ook hele fijne feestdagen alvast
Jij ook hele fijne feestdagen en een spetterend uiteinde! TOT 2007 Ben zelf morgen voor het laatst dit jaar
spannend! wel relaxed hoor dan... nou ik ga even aan de slag hier en dan naar school lopen... ik heb zo'n last van mijn knie door al dat geloop afgelopen dagen hahaha...niet normaal..loop erbij alsof ik een gipspoot heb ofzo, maar kan hem niet goed strekken want dat doet zeer hihi... dus het was echt: shop till we drop haha.... ach paar daagies en dan is ie weer als vanouds
Tot volgend jaar dan maar! Ik blijf maar hier anders heb ik echt TE veel om bij te lezen.... KNUFFFFFFFFFF
Mijn man is dan ook vrij en volgend jaar gelijk een weekje op vakantie, dus ben er weer maandag 8 januari en mischien wel ff tussendoor, hoef ik niemand in te huren! En taatje het wordt idd tijd voor een internetaansluiting hihi doei doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Linda, de bloemkool ging erin als koek, ze wilde meer zelfs 8) heb het goed warm gemaakt en ze vond het erg lekker. Ikzelf werd naar van de lucht haha