1600 kan je zien dat ik een paar dagen achter loop met mn berichtjes haha..kreeg echt afkickverschijnselen
trouwens we krijgen begin januari onze nieuwe auto zo happy..vandaag is het kenteken aangevraagd.. t is de ford focus station rally edition
lekker saaiiiii hoor waar hangt iedereen uit Tinus weet ik waar die uithangt maar de rest...joehoeeeee!
Zijn zondag naar het strand geweest..zo leuk..dhani vind het steeds leuker..zal ik is kijken of ik nog een leuke foto heb van zondag wat vinden jullie kids van sjaaltjes..mutsen en handschoenen.. Dhani vind het maar niks
wanneer viert iedereen hier eigenlijk kerst? of hoe hebben jullie het ingedeeld? wij hebben de 23ste een etentje met een groepje vrienden 24ste bij mijn schoonouders 25ste mijn familie bij mij en 26 niks eigenlijk
nou best volgepland he suus je dagen..wel gezellig hoor.. Wij hebben het dit jaar is anders gedaan..we hadden niet zo zin om weer overal naar toe te gaan dus eerste kerstdag gaan we naar mn opa en oma en daar komen dan mn ouders en zusje ook en tweede kerstdag gaan we lekker niks doen en 's avonds gourmetten met zn drietjes..naja dhan niet natuurlijk en overdag misschien ff eruit..naar het bos of strand..met de honden.. kerstavond vieren we normaal gesproken bij mn ouders maar dat hebben we nu dus ff gecombineerd op de maandag
omdat jullie zo stil zijn vandaag ga ik maar is ff de was doen heb trouwens voor dhani die bambix startkoekjes gehaald vanaf zes maanden..werkt veel beter dan liga en korstje brood vind ik..hier stikt hij tenminste niet in maar kan er veel langer aan sabbelen.. pff zie je als je eenmaal weer ingelogd bent op het forum blijf je hier zitten...ben nu echt ff weg....
hm postbode nog niet geweest... doe een wedstrijdje met een vriendinnetje wie er de meeste kaarten krijgt hihi
hmm volgens mij zit je nu op 27 kerstkaartjes he Suus en ziet het er naar uit dat je gaat winnen? hihi...