Hello ladies! IK kom jullie even snel prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar wensen. We hebben vandaag heel de dag stroomstoring gehad hier dus heb nog veel te doen hier. Spreek jullie snel weer! Groetjes, Tamara PS: sonnie goed om te zien dat je weer terug bent op het forum hopelijk gaat het goed met jullie.
He lieve lieve mamatjes! Ik ben ff weer niet geweest en heb enorm veel gemist! Ik had jullie ook graag een kaartje willen sturen uiteraard! Heb daar natuurlijk wel adressen voor nodig Hier gaat alles zijn gangetje. Ik kom snel weer meiden!
Nog steeds k*t hier kan niet bij me bestanden server werkt nog niet! Echt geweldig zit al de hele dag niets te doen en ik moet nog veel doen om de dag af te ronden voor mijn vakantie. Ziet er naar uit dat mijn collega dit mag gaan doen. Kan er niets aan doen.
Hey taatje balen joh van die stroomstoring Jij ook hele fijne dagen..geniet ervan en tot volgend jaar
Leuke foto's Sonnie! Mooi ventje is Dhani! Muts vindt Cyenna niet erg, maar dr handschoentjes wat minder hihi. Gebruiken jullie allemaal de wandelwagen al? Cyenna past nog steeds in de kinderwagenbak, dus hier nog niet. Ik heb eigenlijk nix te vertellen... Oh balen taatje van die stroomstoring Lekker handig dan, precies als je een hoop te doen hebt. Hee Keejbie! Ik hoop dat je er snel weer vaker bent! Missen je wel hier hoor Ohja met kerst.. Wij gaan 1e kerstdag naar m'n schoonouders en 2e kerstdag naar die van mij. En dan bij m'n ouders met cadeautjes Nou ik moet nog een boek uitlezen voor vanaaf, dus ik ga weer
Yessssssss Sonnie is back Ik was in het ziekenhuis daarstraks en het liep nogal uit pfffffffff heb een UUR moeten wachten op de afspraak met de dermatoloog en daarna nog een kwartier op bloedprikken ... Nou 2 januari weer, dan 6 februari weer, ze prikken me nog eens lek zeg. Miranda wat vervelend he dat ze nix lusten op melk na. Ik geef nog maar 3 flessen per dag en dat is echt te weinig qua vocht. We kunnen ze moeilijk onder de kraan laten hangen Keejbie snel internet nemen hoor
Hallooo, Lin, was het gezellig? Kl#ten van je haar he...ik hoop dat je gauw weer een volle bos hebt! Balen dat je weer zo lang moest wachetn Besama (geloof ik) welkom hier en hoe heet je dochtertje? Sonnnnnnnnnnnnnnnieeeeeeeeee! Welcome back! Gaat alles goed met je? En hoe is het nu met Dhani? Leuke foto's hoor, met zn mooie noorse vestje! Even tellen hoor....heb nu 41 kerstkaarten. We gaan 1e kerstdag naar mn ouders, lekker eten en kadootjes. 2e wrs naar mn schoonouders, maar staat nog niet vast, ze spreken altijd laat af. Keejbie, fijn dat alles zn gangetje gaat! We missen je idd wel hoor! Tinus hoe gaat het nu met Yanouck? Taatje, ook bedankt voor de kaart! En idd nogmaals fijne dagen! Mamaantje, succes met Valentino zn flessen! Hoop idd voor je dat het gauw over is. Zo, nu maar even eten. Tot later!
Ja het gaat nu wel weer. Denk dat ze vanmorgen een beetje sjagie was. Maar goed gaat wel weer over. Heb er nu 33 kerstkaarten....... Wij gaan 1e kerstdag naar mijn schoonouders, en tweede kerstdag lekker met z'n drietjes. Mijn ouders wonen in Groningen dus ja om 1 dag op en neer te gaan doen is niet zo'n straks plan. Dus we gaan 1 januari een paar dagen naar groningen. Zo straks johan ff ophalen en dan lekker eten. Yanouck krijgt vanavond een potje vis ben benieuwd...... haha Ik vind vis smerig maar ja dat houd niet in dat zij dat niet mag eten, haha
Hello, Sonnie ik heb je nog maar eens gekrabbeld op Hyves Muts vindt Iman nu gelukkig ook niet meer erg... Eerst was het brullen! Tinus, lekker vis haha... Ik zag in de supermarkt dat je allerlei potjes hebt met dingen die wij zelf nog niet eens eten Ik heb ook een Bumbo stoel voor Iman gekocht op Marktplaats! Kan niet wachten tot ie er is!
Hey meiden, ff in het kort want ik ben kapot van het werk vandaag. Ontzettend veel praktijken hebben het nu stil en wij draaien 5 dagen in een zowat. PFFFFFFFF Kerst: 1ste Kerstdag Bij mijn ouders. 2de Kerstdag Een uurtje of twee even snel naar mijn schoonouders en dan weer heeeeeeeel snel naar huis en lekker met zijn drietjes vieren. Ivan krijgt ook nog maar 3 flessen melk en hij vind ander drinken helemaal niks. De koekjes van Bambix vind ie heerlijk maar er moeten nog geen grote stukjes afbreken dan spuugt ie die uit. De potjes voor 6 maanden gaan er geweldig goed in. Als je nog een klein potje geeft voor 4 maanden kijkt ie je aan met een heeeel vies gezicht. Ook vis vind ik niet te eten maar Ivan heeft van de week een potjes visrisotto gehad en vandaag zalm.... En stinken dat ie deed. BAH! SONNIE, Geweldig dat je er weer bent. Hele dikke knufffff KEEJBIE, Wat fijn dat het goed gaat en tot snel. Veel liefsssssssssssssss
selam wij vieren geen kerst want wij zijn moslims maar op 31 december hebben slachtfeest dus dan hebben wij een feestdag. ik heb al kleding voor tamer in huis en voor ons ook al. we gaan bij mijn schoonouders ontbijten en dan blijven tot 12 uur en dan gaan we zelf bij goede vrienden, kennissen, buren en familie op bezoek om hun te feliciteren met het slachtfeest. wel gezellig vind ik zelf. liefs layla
hihi nee son, inmiddels 34 kaarten... postbodemeneer is vanmiddag nog gekomen.. zaterdag trouwens ook nog naar disney on ice...was ik ff vergeten erbij te zeggen...en'savonds dan dus etentje met friends...
Iekssss slachtfeest ..wat gaan jullie doen dan schapen slachten ofzo? Linda(sweetangel) haha lastig hoor twee linda's..heb je teruggekrabbeld..maar jeetje wat is hyves traag zeg Wel ff foto's maken met iman en de bumbo he als je hem in huis hebt Ik ben de tel kwijtgeraakt met de kerstkaarten..heb er over de zeventig verstuurd..zit nu op twee volle deuren..tel ze wel als ik ze eraf ga halen.. Miekie jou kaart kwam zaterdag binnen..thanxxx errug leuk ook om Tijn aan de deur te hebben Ik ga al jullie kaartjes in Dhani zn album stoppen..wel zo leuk voor later met zn kletsgrage mama hihi.. en dan nu heb ik een NIEUWTJEEEEEE! nee ben niet zwanger haha maar sinds vanavond heeft dhani het draaien uitgevonden..hij gaat nu van rug naar buik..van buik naar rug..kleedje op de grond heeft geen zin want daar ligt hij binnen no time niet meer op nu..echt zo grappig om te zien En tinus hoe vond Yanouck de vis? lus zelf ook geen vis maar ga hetdhani straks ook geven hoor..kijken of hij het wel lust..net zoals spruiten hihi..ga het gewoon proberen..doen wij gewoon net of we het heel lekker vinden
Leuk Sonnie, dat Dhani kan draaien! Moeilijk he 2 linda's hahaha Hyves is ook traaaaaag vanavond! Maak zeker foto's! Elk gezin moet eigenlijk een schaap slachten ja, maar wij sturen het geld voor 1 schaap naar Marokko naar de familie... Want anders zouden wij bij mijn schoonmoeder thuis met 3 gezinnen 3 schapen hebben, tsja die krijgen we nooit op... Trouwens zelf ik eet geen schapenvlees, vind het zacht uitgedrukt niet zo lekker...