\/ ja die Tijn..goedzo Haha lekker dan suus van de vaatwasser..maar wel slim bedacht opzich .. nee niet voor mezelf geshopt dit keer..had ik vorige week al gedaan en voor Dhani zit bij elke h&m bestelling wel wat hihi.. Keejbie echt niet dat ik nu zwanger wil zijn..nee ben blij datik kan melden dat ik NIET zwanger ben maar dat dhani gewoon omrolt en heb je je kerstpakket al Miekie? Oja taatje je leest dit nu waarschijnlijk nietmeer...maar vandaag je kerstkaart binnen gehad thanx... ga morgen ff shoppen voor de kadootjes..paar kleine dingetjes...
Hello goodmurning... Linda, thanks voor je heel diepgaande hyves berichtje En ik zag dat je wel een uhm leuke mailnaam hebt Pfff ik heb gelukkig niet over de schaapjes gedroomd haha... Lekker he, suikerfeest Suusje! En wat een uitvinding, wij warmen dingen op in de magnetron en jou vriend in de vaatwasser haha!
ja hahahaha... de magnetron... waarom hij daar nou niet aan dacht hihi... hij kan zichzelf ook wel voor z'n kop slaan, want meestal zijn dat mijn acties, maar na na na naaaa naaaa It wasn't me hihi
ze hebben weer leuke dingen in de aanbieding bij prenatal he.. shoppuhhhh.. ik ga van de week ff kijken voor: waskussenhoesen..dhani poept er nog wel is op haha en ik krijg het er niet goed uit..dus tijd voor vernieuwing..zijn nu 3,99 rompertjes korte mouw verschillende kleurtjes 3 voor 7,99 ze hebben ook slaapzak met lange mouw voor 13,99, maar we hebben net vrijdag een slaapzak gekocht voor 22 euro vind die badcapes met oren ook leuk..maar ja is toch weer 8,99 en hij heeft genoeg badcapes..hmm kijk wel ff..ze hebben ook nog bouncing tijgertje..wil ik ook wel haha..owww ik ben af en toe echt erg.. Ga zaterdag wel..kan steef me een beetje in bedwang houden We hebben er een buurmeisje bij aan de overkant..zie ineens allemaal roze vlaggetjes..vroeg laatst al aan die vrouw hoe lang ze nog moest maar ze praat alleen turks dus ja dat ging beetje moeilijk praten 8) Pff dhani ligt nog steeds te slapen..vanaf half 11..deed hem ff naar bed zodat ik kon douchen en aankleden..viel hij in slaap..eigenlijk moest hij om half `12 zn fles..naja wacht wel tot hij wakker wordt..
lekker shoppen dusssss ik breng zaterdagochtend eerst meneer Q naar mijn moeder...dan naar disney on ice in leiden... show is om 12 uur...denk incl pauze 2 uur...dus 1400 daar weg...en hoop rond 1500 dan op het buikslotermeerplein rond te lopen...of op een ander winkelcentrum hihi...dan 3 uur de tijd..dus da's mooi...mijn dochtertje slaapt bij andere oma...omdat het bij mijn moeder erg krapjes is . Mijn broer in zijn kamer en Quinten bij mijn moeder op de kamer in het campingbedje en mijn moeder in haar bed en dan zijn alle slaapkamers bezet(tot haar andere huis zover is woont ze even bij mijn broer in namelijk) En mijn dochtertje snurkt heel erg hihi... en als je samen met haar in 1 bed ligt, dan heb je regelmatig een voet in je gezicht ofzo ..Ik kan er wel tegen dat gesnurk, want mijn vriend snurkt ook en ik hoor haar natuurlijk 's nachts snurken omdat ik onze deur op een kier heb en zij met de deur open slaapt.. en bij mijn moeder in de woonkamer slapen de honden (3 grote, die graag poepies laten) Dus ja, daar wil mijn moeder ook niet graag liggen dan...Maar ik zit zelf met een lekkerder gevoel als mijn moeder op Quinten past omdat ze precies begrijpt hoe ik het graag wil... en mijn dochtertje is wat ouder en hoeft geen flesjes enzo(mijn schoonmoeder geeft het flesje namelijk zo VAAG! houdt hem laag of telkens eruit..snappie?)..Maar op Vina passen gaat prima en ze gaat lekker knutselen met mijn schoonmoeder en nou ja ze is gewoon wat groter en dat gaat prima! Maar goed...waarom vertel ik dit ook alweer? weet niet meer...misschien breng ik na de show mijn dochtertje vast naar oma ...Q is dan al bij mijn moeder want hij kan niet mee naar de show... en dan kan ik alleen Xmas shoppen... Mijn vriend komt later richting amsterdam, want die heeft nog wat taakjes...maar die zie ik dan net voordat we naar het kerstdiner gaan... auto's bij vriendinnetje parkeren...want ik ben dan met de auto, dus moet mijn vriend met zijn auto achterna... en dan hoeven we niet te bob-ben, want we blijven slapen bij een vriendinnetje van me in amsterdam... ik ga alleen proberen niet helemaal mee te drinken met de rest, want ik ben dan altijd zo gaar de volgende dag...en de volgende dag halen we Quinten op bij mijn moeder en dan naar alex ouders en davina om daar te gourmetten hmmmmm
Heee, ff snel.. Ben bij m'n moeder nu.. Want m'n eigen pc doet het niet meer Zoo vaag ineens, rotding En ik had nu al last van afkickverschijnselen, dus maar snel naar m'n moeder gegaan Heee Son wat goed van Dhani! En Tijn ook al zo knap! Hier nog steeds niet hihi, vraag me af of ze het wel ooit gaat doen He Keejbie, succes bij de dokter, hopelijk kan ie je helpen! Alles goed met je ventje? Vanmorgen vakantie geboekt voor volgend jaar! Heeerlijk 2 weekjes naar de zon! Ben zo benieuwd hoe dat in het vliegtuig gaat met Cyenna Oh shoppen hihi, ik hou me maar een beetje in Oh leuk Suus! Naar Disney on Ice! Alvast veel plezier!
nou ja je compu stuk miran kan toch niet hihi..we kunnen niet zonder je hoor dus goed dat je ff naar je moeder bent gegaan Lekker op vakantie..wanneer ga je en waar gaan jullie naar toe? fuertevertura toch? (of heo je het ook schrijft hihi) Jee Suus wat een verhaal maar ik geloof datik het nog snap..klinkt..uhh leest gezellig..alvast veel plezier maar he Nou dhani is eindelijk wakker..net zn fles gehad en nu alweer volop aan het draaien in de box..gekkie..hij zit steeds met zn beentjes tussen de spijlen..deed zn mama vroeger ook en toen ik negen maanden was had ik dus een scheurtje in mn beentje omdat ik klem zat
Nee stomme computer Hopelijk wordt ie snel weer gemaakt... Zal jullie ook missen hoor Morgen nog werken en vrijdag en dan weekje vrij . Het is ook zo raar dan zonder pc, heb ineens tijd over Hihi die Dhani, heeft ie iets nieuws uitgevonden, moet ie het wel blijven oefenen natuurlijk En hopelijk gaat ie dan niet z'n mammie nadoen We gaan idd naar Fuertaventure en we vertrekken 2 aug. en gaan 14 dagen. Dus duurt nog ff hihi.
owja jij bent ook lekker weekje vrij Lekker.. duurt idd nog ffies..maar leuk vooruitzicht toch? Zijn er al meer die vakantieplannen hebben voor de zomer? Wij willen met de caravan weg..maar waar naartoe weten we nog niet..en dan in mei of oktober/november nog ff met het vliegtuig ergens naartoe een weekie of twee weekies
zo grappig dhani probeert te kruipen dus heb het net weer ff kwartiertje voor gedaan Gewoon gek doen kruipend door de woonkamer..en een lol dat ie heeft..maar hij komt nog steeds niet verder dan zn beentjes onder zich want wat ie nou toch met zn armen moet, dat snapt hij toch echt niet
Helleu, Nou, vanmorgen gezellig met Tijn naar mn werk geweest. Hij heeft zich weer voorbeeldig gedragen en alleen maar gelachen. na de bth en de fles, lekker even geslapen in een schommelboot. Was erg leuk en heb idd mn kerstpakket. Zit een feestspel in en alleen maar vreterij, pffff! Nu nog wachten op de eindejaarsuitkering! Hebben vanmiddag lekker even saampjes in ons grote bed geslapen, heerlijk! Sonnie, heb de slaapzak ook gekocht via mn zus van de Prenatal. Staan weer leuke dingen in idd. Lekker verhaal Suus van dat schapevachtje. Ik heb zelf ook 2 schapenvachtjes naast het bed van de Ikea. Die vind ik wel mooi, haha! Gaan wrs woensdagavond even naar de Ikea. Dan mag ik wel weer handboeien om.... Balen Miran van je computer! Werkze nog even he en dan lekker een weekje genieten! Ik moet vrijdag nog werken en dan pas volgende week vrijdag weer 1 dagje. Lekker hoor even thuis! O ja, Sonnie, leuk man een nieuwe auto! Gefeliciteerd! Suus, ik hoop voor je dat je morgen de afwasmachine in huis hebt, mannen....zucht! Keejbie, sterkte met je rug meid! Gaat alles goed met je kereltje? Bevalt het huissie nog?
hij wordt pas 29 dec geleverd....ach nou ja...met de hand afwassen heeft ook wel weer wat... nostalgie hihi maar zie wel op tegen de vaat van de feestdagen met al die eters in huis...nou ja...die hebben ook handjes laten we maar denken haha...dus die mogen ze laten wapperen...mijn broertje is thuis altijd heel keurig maar bij een ander dus 25 dec krijgt hij les
Zeg Suus, heb je iets tegen nostalgie Ik was nog altijd met de hand af hahaha Miekie, bedenk je eens wat er met die schaapjes gebeurd is waar jou schapenvachtjes van zijn Grappig dat kruipen Sonnie... Vaak begrijpen ze wel wat ze met hun benen moeten, maar begrijpen ze niet dat hun armen ook mee moeten he haha Iman probeerd ook van de plaats af te komen als ze op haar buik ligt... Dit gaat gepaard met een hoop geschreeuw van de inspanning en geen cm die ze opschuift
Hahaa, ja linda, ik weet het.....maar ze zijn wel errug moooooi! Ik was ook nog af met de hand. Maar strax in ons nieuwe huis hebben we ook lekker een afwasmachine!