ik zei toch: het heeft wel wat...maar ja wat? haha nee ik vind het niet erg hoor, zolang het geen bergen afwasspullen zijn
Yanouck krijgt s morgen een fles van 210/7 en 2 schepjes nurtix. Om een uurtje of half elf. gemiddeld 2of 3 stuks fruit gepureerd. Dan om ongeveer 12 uur een fles van 200/6. Om +/- half 4 een fles van 120/4 en dan een half potje van 6 maanden of zelf gekookte aardappels met groente. En dan om kwart voor zeven a zeven uur een fles van 210/7 en weer 2 schepjes nutrix. Maar ik moet zeggen die vis ging er goed in zonder problemen. Ze stonk daarna wel ff maar was ook zo weer over. En ja wat stinkt he...... Een poepluier stinkt haha Maar heb af en toe wel het idee of ze te weinig het aan een half potje. Dus volgende keer geef ik gewoon iets meer.
Zoooo Nou ik was voor me rug geweest.. Wat blijkt nu zit me hele ruggenwervel geblokkeerd (of zoiets) waarschijnlijk door me bevalling dus ben ik vandaag gekraakt.. FIJN:S Hahaha en nu heb ik een vervolgafs[raak zal me benieuwen het was echt geen pretje
Miekie, ik heb 4 maanden potjes van de natuurwinkel en die zijn even groot als de 6 maanden potjes van Olvarit. Ze krijgt dus in de ochtend EN in de namiddag een hele pot ( formaat 6 maanden pot ) Gisteren heb ik haar een 4 maanden potje bloemkool gegeven en die is van Olvarit. Dan heeft ze niet genoeg en dan geef ik dus nog wat anders erbij. Snap je het nog haha Ik heb dus wel 1 fles weggelaten en dat gaat goed. Ze heeft dus 3 flessen van 210/7 en dan die 2 potten. Roos laat je me weten wat ze zeiden daarover ? Keejbie wat balen van je rug Linda, nix mis met afwassen met de hand ik doe het ook. Eh ja mijn e-mail adres is nog uit een andere tijd en die heb ik nog niet veranderd haha sttttt niet doorvertellen hoor Miranda wat balen van je comp. Lekker zeg die vakantie in het vooruitzicht ! Suus, als ik moet helpen afwassen moet je het maar zeggen 8) Wat gaat Dhani lekker snel opeens met dat kruipen ! Let maar op, over een week heeft ie het helemaal onder de knie Ben ik nou nog iets vergeten ? Pfff weet het niet meer jullie hebben zoveel geschreven vandaag. Het ging goed vandaag bij de magnetiseur, Loisje was heel lief en heeft lekker geslapen in de auto. We hebben ook nog ff geshopt en een nieuwe auto voor mijn moeder gekocht, een Citroen C1. Nu ik een nieuwe heb kan zij natuurlijk niet achterblijven Ze kreeg nog een goeie prijs voor haar oude auto dus binnen een kwartier heeft ze dat ding gescoord haha leek wel een broodje kaas dat we kochten, zo snel ging het.
Ja ze krijgt om half vier nog steeds een klein beetje melk. Ja ik weet dat ik ook een toetje na kan doen. Maar we hebben zelf ook niet eltijd een toetje na. Dus dat wordt straks denk ik wel anders. Maar dat zien we dan wel weer.
O lekker Keejbie, even kraken brrr. Maarja, als het helpt, moet je toch wat he. Beterschap vast. Maar hoe gaat het verder met je en je mannetje? Ben wel weer benieuwd hoe hij er nu uitziet! Ben je nog druk aan het solliciteren of heb je ondertussen al wat gevonden?
Ja, dat hebben wij ook tinus. We slaan zelf ook vaak de toetjes over. Lin, ja ik snap t nog hoor. Dus het gaat nu wel goed met de potjes?! Fijn dat het goed ging bij de magnetiseur! En ff een autootje tussendoor kopen haha! Ik zal binnenkort even een nieuwe autostoel voor Tijn kopen. Deze is een beetje krap aan het worden en zwaar....En dan kan hij strax lekker naar buiten loeren in de auto.
Ja het gaat nu heel goed met de potjes, ze vindt alles lekker BEHALVE de pompoen. Die is van de natuurwinkel en stinkt ook echt enorm. Die haal ik dus maar niet meer. Loïs wordt ook al bijna te groot voor de Maxi Cosi. Ik moet ook aan de Priori XP, ik zag wel in de folder van Prenatal dat ze zijn afgeprijsd voor 159 Euro. Wat voor auto stoeltje wil jij Miekie ?
Heb 1 bij de Automat gezien voor 109 euro van het merk babyrelax. Kan in 3 standen en is in zwart/zilver. Vrienden hebben hem ook en hij bevalt goed. Vind m ook niet duur, dus haal m binnenkort gewoon op. Hebben we dat gesleep ook niet meer.
Dat is zeker niet duur en zwart zilver is ook mooi. Is ie ergens op Internet te zien ? Automat zegt me niets namelijk Wacht, ik ga wel ff google-en
Ja, hij moet er ook een beetje leuk uitzien he? Heb je m al gevonden? Je hebt er ook weer een vervolgstoel van.
hallooootje... Grappig zeg de meeste van jullie al flink aan de potjes..Super dat het goed gaat kanjertjes ook he Leuke boom Miekie..gezellig.. Moet nog steeds onze foto op de boom zetten..doe ik morgen wel ff of zo direct..meld het wel als ie in mn album staat.. wij hebben ook een vaatwasser..kan eigenlijk niet meer zonder Wat ik zo lekker vind is dat je de vaat er gelijk in kan zetten dus geen bende op het aanrecht overdag..
Ja, ik had ook altijd een afwasmachine in mijn oude huis maar ach dat afwassen went ook wel weer Ik heb em gevonden, Miekie. En het scheelt een pak geld met de Maxi Cosi Tobi Happy Flower die ik wil, die kost 259 Ik zit nu de testresultaten te lezen van de ANWB test maar daar staat de Baby Relax niet bij Ik vind em echt mooi met dat zwart zilver trouwens !