Hey Miran, Ivan heeft de eerste dagen dat hij volledig kunstvoeding kreeg ook wat meer last gehad van zijn ontlasting. Die kleintjes moeten aan alle veranderingen wennen dus ook aan deze. Denk dat idt gewoon het geval is maar voor de zekerheid kan je altijd de zorglijn bellen want daar zijn ze voor.
hai sweetangel...gefeliciteeeeeeeeeerd...wat een scheetje zeg! super! ik vind je foto's van tijdens je zwangerschap ook erg mooi trouwens...prachtige buik...ennuhhh megaveeeeeeel schoenen hahaha
Hier regent het ook hoor Lekkerrrrr nu nog wat kouder worden en dan kan ik ons mooie popje weer aankleden haha Hij ligt nu lekker tevreden in zijn box te keuvelen tegen zijn knuffelpopje. Der zit een belletje in en dan gaatie er telkens tegen aan slaan haha zo schattig! Moet wel zeggen dat hij nu weer nog minder spuugt met boeren door die Nutriton maarja ff afwachten he! Miranda ik gaf dan geen bv maar toen ik van Nutrilon overstapte naar Pepti had mijn mannetje ook erg veel moeite met poepen. Ik maakte me zelfs zo ongerust dat ik de wijkverpleegkundige belde. En Als je overstapt naar andere voeding dus ook na fles, moet alles ff opgang komen. Mijn adviseerde ze dan ook om af te wachten en als hij 3 dagen niet poepte moest ik laxeermiddel halen anders raken ze verstopt Dus als ik jou was zou ik idd ook ff bellen!
blehhh blijft nog ff warm In het noorden en oosten hebben we plaatselijk nog een paar stevige onweersbuien. Opklaringen boven de zuidwestelijke helft breiden zich verder noordoostwaarts uit. De temperatuur loopt dan ook weer flink op. Het wordt tussen 26 en 31 graden. De Hittegolf blijft dan ook voortduren. De luchtvochtigheid is aan de hoge kant. In de middag ontstaan weer enkele onweersbuien. Er is weinig wind, maar bij een bui kunnen windvlagen tot ongeveer 55 km/uur voorkomen. Vannacht klaart het van het westen uit op en er ontstaat plaatselijk mist. Met 17 graden is het iets minder warm dan de afgelopen nacht. Zaterdag belooft dan een overwegend droge dag te worden. Er zijn perioden met zon en de temperatuur loopt op naar een graad of 27. De wind is zwak uit uiteenlopende richtingen
hmm ik ga ons jongetje straks eens proberen in de draagzak te doen is ff kijken wattie daarvan vind en dan kennen we ook fietsen of niet? weet iemand dat?
heb het wel eens iemand zien doen, maar volgens mij zeggen ze officieel van niet denk omdat je je handen dan op het stuur hebt en mocht je zak losraken om 1 of andere reden dat de knal dan heel hard kan zijn... of wegens de hobbels..?? in ieder geval heb ik ooit gelezen om er niet mee te fietsen..zal straks eens mijn beschrijving uit de verpakking halen hoop trouwens dat ie het leuk vindt...mijn dochtertje vond het heel fijn...ik had een maxi gogo... en ze zat er heerlijk in...ook lekker makkelijk als ik even op de bus ergens heen wilde ipv de auto VEEL PLEZIER
Als je voor mij zou willen kijken suus GRAAG!! Ik heb um namelijk van me schoonzusje gekregen dus ja geen beschrijving erbij.. Helaas. Maarja we gaan al telkens met de bus en die is nu snikheet. Ik wil zo graag lekker met um fietsen maarja in een kinderzitje pastie nog niet he Ik ga um ff voeden want hij schreeuwt hehehe
Hallo, het heeft hier eindelijk wat geregend vanmorgen. Maar tis nog wel benauwd buiten. 8) Dus Tijn ligt lekker in de box met dit x een rompertje aan! hij schuift de hele box door nu. Als ik even kijk ligt ie weer helemaal anders!! Denk dat hij strax ook een heleboel ongedragen kleertjes heeft...De muggen hebben hem ook te pakken gehad, grrr! Mag ik daar iets opsmeren of moet ik het zo laten, iemand tips?? Miran, zal wel door de voeding komen denk ik. Heeft Tijn ook gehad. Na 2 dagen was het goed! Sweetangel, nogmaals gefeliciteerd!! Mooi meisje hoor!! Kun je trots op zijn! Keejbie, ik mocht absoluut niet met de draagzak fietsen!! Als ie losschiet of je valt o.i.d. dus wees voorzichtig! Er zijn wel mensen die het doen hoor, maar ik zou het niet durven. Stel dat er wel wat gebeurt dat vergeef je jezelf nooit meer! Dus mijn advies is, ga lekker lopen, maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten! In ieder geval veel plezier, hij vindt het vast erg fijn! nou, ik ga strax maar ff boodschappies halen, want de kasten zijn aardig leeg! Had ook geen zin om met die hitte boodschappen te doen. Heb vandaag weer shrtjes van Rainbowbabies ontvangen! 1 met de text; Born 2 be wild en 1 met de text; Limited Edition + nog een broekje! weer helemaal blij dus!!
Zowww Miekie, jij bent echt vaste klant he bij de Rainbow Babies haha, zij zijn vast blij met jou ! Ik ben zelf ook verslaafd hoor, heb ook al wat shirtjes en rompertjes nu daar gekocht en ook een leuke voor een baby van vrienden van ons. Is echt leuk om kado te doen. Keejbie, ook ik heb gehoord dat het gevaarlijk is om te fietsen met een draagzak, hier in de stad doen veel mensen het wel, maar het is echt link. Hier fietsen ze ook nog rustig door rood enzo, dat is toch doodeng met een kleine op je buik. Maar door rood fietsen zul jij vast niet doen Miranda, ik hoorde van mijn kraamhulp destijds dat babies af en toe ineens gaan poepen als je ze temperatuurt, dan komt het wel eens spontaan op gang, misschien werkt dat ? Ik hoop dat het snel weer goed gaat !
Klopt! Had ik gister ook gedaan en toen kwam het. Maar vanmorgen werkte dat niet Maar ik heb de wijkverpleegkundige nog gesproken en zij vertelde ook dat het ws door de voeding komt en ook nog eens omdat het warm is. Ik mag nu 20 ml. water extra per voeding geven en haar voetjes masseren, schijnt ook te helpen. Dus dat doe ik nu en maar ff afwachten maar.. Cyenna vindt het trouwens heerlijk in de draagzak, als ze niet wil slapen en alleen maar bij me wil liggen dan doe ik haar daar vaak in en dan valt ze na 5 minuutjes meestal al in slaap. Tijn gaat hard Miekie!
Haha Miekie is idd vaste klant.. Ik ga er zo ook maar is ff op kijken!! Hmmm ik ga er maar niet mee fietsen. Lijkt me idd niet verstandig ook al zit die van ons perfect vast maar nee.. Hehe Ik stopte hem er net in hij vond het ook niet echt geweldig Hij wil liever zo bij mama liggen en lekker tutten met mams Heb hem net ff lekker op onze bed gelegd, muziekje aan (Anouk) ging ff voor um zingen en hij was ZO aan het lachen haha. Misschien zing ik zo ernstig dat het lachwekkend is ik weet ut niet haha maar hij vind het wel geweldig. Met mama luisterd hij rustige muziek maar met paps luisterd hij naar onze eigen muziek (hardcore) Dat is echt gek hoor! Nog nooit een baby gezien die op die t*ring herrie in slaap valt.. Maar de onze wel hoor. Zet je hardcore op dan issie stil en slaaptie. Komt waarschijnlijk omdat ik dit Altijd luisterde toen ik zwanger was. En ook omdat een aantal vrienden van ons DJ's zijn en ja die draaide dan wel eens en dan gingen we erheen en nu issut dus de muziek waarop die in slaap valt hehehe
Haha Demiën wordt dan ook later echt een hardcore fan Lief he als ze zo lachen, wordt je ook helemaal happy van. Goed nieuws: Cyenna heeft net haar luier volgepoept . Ben er nog nooit zo blij mee geweest
Ja haha miranda gefeliciteerd!!! Fijn dat het weer op gang is! Demien-Sem heeft dus duidelijk voorkeur voor muziek!! Grappig is dat! Ik heb nu 2 mutsjes, 3 broekjes en 6 shirtjes met text van rainbowbabies! Vind het erg mooi en goed spul en met die texten kun je het "eigen' maken. Veel vrienden en familie vragen er ook naar enhebben ook al vanalles besteld, haha! Vanavond lekker uiteten met 2 vriendinnen,we kennen elkaar al vanaf de kleuterschool! En dan nog ff lekker op terras wat drinken!! 8) Even een avondje voor mama!! Nou prettige avond allemaal!!!
Ja mamaantje, Yanouck krijgt nog steeds bv.... maar ik moet half augustus weer bij de wijk zijn en dan ga ik beginnen met afbouwen. Want ik wordt er echt gek van. Als ik s'morgens wakker word is mijn zoogkompres helemaal door weekt mijn bh ook en dan ook nog eens de boven rand van mijn laker waar ik nu onder lig. Dus ik produceer echt heel erg veel. Dat is niet normaal dus afkolven ga ik ook niet doen want dan blijf je produceren en ik wil toch straks stoppen.
Haha idd hij heeft al een voorkeur. Wat wij natuurlijk fijn vinden omdat we natuurlijk niet willen dat als wij zulk muziek draaien dat hij gaat huilen. Gisteren was echt een heerlijke dag! Heb echt genoten! We zijn voor het eerst met de kleine naar Arnhem geweest. De hele busreis sliep hij haha. Super dus! Ook ben ik daar weer ff naar Prenetal geweest. Moest nog een cadeautje kopen voor die vriendin van me en voor de kleine Quinten natuurlijk. Kon het niet laten om ook nog weer spulletjes mee te nemen voor ons eigen mannetje hihi En ja daarna zijn we nog naar vrienden geweest en naar Channie hier van ut forum. Blijkt gewoon dat ze 2 straatjes verder woont dan onze vrienden. Grappig he Was wel gezellie! En nu krijgen we bezoek van de oom en tante van Ivo. Die komen nu op kraambezoek hehehe. Dus daar zitten we nu zo'n btje op te wachten