Ik weeet nog niet wanneer wij een andere autostoel gaan kopen..dhani past eigenlijk nog goed in de maxi cosi..is wel zwaar met tillen idd..maar we laten hem ook meestal in de auto staaan..uhhh de maxi cosi zonder dhani dan he ..hoef ik hem er alleen maar in en uit te tillen..
Ja dat doe ik ook meestal. Ik laat de Maxi gewoon in de auto staan maar ze zit er echt niet lekker meer in, haar benen steken eruit en dan zit ze tegen de achterbank-leuning aan met haar voeten. Ze is eigenlijk nog iets te jong voor de grotere stoeltjes maar Valentino zit er toch ook al een tijdje in ?
Ja yanouck past ook nog wel geod in de maxi cosi. Dus laat haar daar nog ff in zitten. En laat de maxi cosi vaak in de auto staan. En yanouck pak ik er dan wel uit.
Ja soms zou ik haa wel eens willen laten zitten..... nee hoor grapje. Oh vriendin van mij is op dit moment bezig met de bvalling. Kreeg net een sms van haar vriend dat het is begonnen en dat ze in het ziekenhuis zijn......
Je hoeft niet meer te komen afwassen Lin, want hij doet het weeeeeeeeeeeeeer jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en nog eens jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zat nog in de slang verstopt... deden steeds heet kokend water erin en op een gegeven moment voelden we in de slang verschil tussen heet en koutd, dus wisten we waar de verstopping zat... dus knik knak krik krak en bloeb bloeb bloeb splashhhh whoehoeeeee! nou zoiets Nou gelukkig maar uhm...autostoeltjes...we hadden voor vien een priori met koetjesprint...beviel goed en ze zat er heerlijk in... nu voor Quinten hebben we ook een maxi cosi priori klaarstaan, maar nu met een turqoise hoes .... ... @ miekie; leuke boom..geinige vorm ook, beetje bol, mijn moeder houdt van bomen die lekker eigenwijs zijn ...En leuk versierd..of opgetogen heet dat zo? klinkt gek..of is het opgetuigd...hmmm en als je de ballen eruit haalt, dan heb je je boom zeker Afgetuigd hihi
Ja Valentino zit al een maand in een autostoeltje, Maxi Cosi Priori XP zwart. En dat gaat gewoon goed... mijn ouders hebben dezelfde aangeschaft dus das wel makkelijk want daar is hij ook 2 a 3 dagen in de week. Valentino krijgt nu : s ochtends 210/7 rond 10.30 uur fruithapje, 125 gram 12.00 uur boterham met 180/6 melk 14.00 uur flesje diksap 200 cc 17.00 uur heel potje 6 maanden groenten en een danoontje 19.30 bambix met 210/7 melk Om 12.00 uur gooi ik ongeveer 50 cc melk over de boterham, en de rest drinkt hij dan erbij op. En s avonds maak ik een bordje bambix pap van 100cc en de rest drinkt hij ongeveer.
nee gaat prima hoor..zie meer op tegen die wortelkanaalbehandeling in januari...maar ja moet ff... drinkt valentino weer goed?
Valentino drinkt wel maar niet als ik hem alleen de fles geeft. Hij moet er of een boterham of een bord pap bij.. dan gaat hij pas drinken. Echt stom, maar de 6 maanden hiervoor dronk hij alles tot de laatste druppel leeg,maar nu hij weet dat er ook ander eten is...... vertikt meneertje het. En ja.... dan gaan we maar vanalles uitproberen... Hij moet toch melk drinken.
goede morgen ...... Vandaag de kortste dan van het jaar.... en dan ben ik de hele dag alleen met Yanouck. Maar geeft niet. Gaan we samen ff het huis poetsen en een geboorte kaartje kopen. Vriendin van ons is gisteravond bevallen in 5 uur tijd van een dochter Lotte. Dus en dan gaan we ook nog ff wandelen. Nou verder weinig te vertellen.
was genoeg hoor tinus..zijn weer helemaal op de hoogte Hoest met Yanouck? Gaat alles lekker oh goeiemorgen natuurljk ook... ik ga zo ook even boodschappen doen Gisteren onze nieuwe buggy gescoord en even goed bekeken hoe en wat... we hebben een nattou genomen. we hadden eerst de maxi taxi tico nog staan van mijn dochter, maar die was heel zwaar. dus nu een lichtere, maar wel leuke kleuren rood oranje...ik heb nog even geen foto gemaakt, maar kan er wel eentje van internet plukken zo... is handig ook, want er zit een regenhoes bij van dik plastic die ik eraan kan ritsen. Dus zo'n voorval als laatst zal niet meer gebeuren. ok effe opzoek naar een foto... Ik heb dus de rechter die oranje-rode