Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Mooie buggy suusje. Nou ga straks ff boodschapjes doen het laatste voor de feest dagen. Maar nu eerst ff stofzuigen en dweilen en stoffen........ tis weer nodig haha

2. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    oh jee...nou suc6 met poetsen dan...enneh ...uhm...huh? ...nou ja vergeten
    doei doei

3. TellMe

TellMe Niet meer actief

Yessss wat fijn Suus dattie het weer doet :)
    Gave buggy trouwens.

Tinus das lekker snel zeg 5 uurtjes de bevalling van je vriendin ! Wil ik ookkkk :)

Mijn schoonzus is ook zwanger van de 2e maar dat mag nog niemand weten dus sttttt. Ze is op 5 augustus uitgerekend, net als vorig jaar, maar toen ging het mis :( Ik had het zo leuk gevonden, dan scheelden Loïs en haar nieuwe neefje of nichtje maar 2 maanden. Helaas mocht dat toen niet zo zijn. Wel bizar he dat ze dus precies een jaar leter weer op dezelfde datum is uitgerekend :) Hopen dat alles nu goed gaat, ze heeft volgende week haar eerste echo.

Ik vind het ook zo leuk al die kaartjes van de kindjes, iedereen die hier komt vraagt hoe ik opeens zoveel babies ken hahaha

4. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Ja ik vind hem zelf ook erg leuk hihi

5. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hee, hier ben ik ook weer ff vanaf m'n werk.
    PC thuis doet het nog steeds niet, moet nog iemand langskomen om hem te maken (als dat nog kan :p)

Martine gefeliciteerd met Lotte ;) Leuke naam!

Autostoeltjes... Cyenna past ook nog goed in de maxi cosi, maar het is idd erg zwaar. Haal haar altijd eigenlijk met maxi cosi en al uit de auto. Maar kan ik idd misschien ook weleens anders doen.

M'n moeder is aan het oppassen en mevrouwtje was vanmorgen pas om half 10 wakker.... 8)
    Echt een slaapkop.. niet normaal hihi.

Mooie buggy Suus! Die van ons lijkt er wel op!

Jaa al die kerstkaartjes zijn echt leuk! M'n moeder vond het ook al grappig.

Ik ga weer aan het werk!

Doei doei

6. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    oh oops..gefeliciteerd idd tinus...met Lotte...vergat ik ff

7. Niet meer actief

oh ja is al goed he suusje.... haha kunt ook neit alles en iedereen bijhouden. haha :)
    Zo beneden ff dweilen en dan ff de badkamer doen hah.......

8. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    lukt me niet eens om het huis bij te houden hihi ;) laat staan alle berichten... nee huishouden gaat eigenlijk wel ok...best gek, want na de eerste had ik me er toch een moeite mee om het goed bij te houden en nu met 2 gaat het juist als vanzelf... nou ja MOOOOOI

9. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Lindaaaaaaaa wat ben je allemaal aan het doen?

10. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Sonnie ook trouwens...same question

11. Roos

Roos Bekend lid

Jan 2, 2006
    783
    0
    0
    Martine gefeliciteerd met Lotte.
    Was net ff snel naar het winkelcentrum want ik had in mijn hoofd dat de monteur van de kozijnen tussen 14.00-16.00 uur zou komen maar helaas ik kwam net thuis en hij was al geweest. Mooi briefje in de brievenbus. Brief gezocht en inderdaad hij zou komen tussen 12.00 uur en 16.00 uur.
    16.00 Uuur moeten we ook bij het CB zijn en ik ben benieuwd wat ze nu weer te vertellen hebben.
    Voel mezelf zooooooooooooooo stom nu!
    Ik was nog onwijs aan het racen zodat ik optijd was voordat ze wat vroeger er waren......
    MUTS ben ik ook soms. Getsie.

12. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    grrrrrrrrrrrrr balen! wanneer komen ze nu weer?

13. Niet meer actief

ja roos kan een keer gebeuren. Wanneer komen ze nu weer. Zo de badkamer heeft de grote beurt gehad. Nu de wc beneden nog even. En klaar is alles.

14. Niet meer actief

Hallootje....

Nou vandaag helemaal geen kerstkaartjes gehad..saai hoor hihi..
    Maar wel een onwijs lief kaartje van Miranda..Miran, echt onwijs lief van je..**KNUFF** Thanx ;)

Hey gave buggy Suus maaruh had ik al verteld he hihi :p

Tinus gefeliciteerd met Lotte..snelle bevalling hoor..jeetje..Een collegaatje..naja oud collegaatje is begin nov bevallen van dochtertje lotte..vind het zelf beetje een truttige naam..maar goed smaken verschillen he :D

Linda leuk joh van je schoonzusje..spannend weer..en wat toevallig dat ze weer op dezelfde datum is uitgerekend..gaat natuurlijk goedkomen he deze zwangerschap en dan is Lois grote nicht hihi..

Balen Roos..maar ja kan gebeuren toch.. ;)

15. Niet meer actief

Oja en ik was er niet vanmorgen omdat ik met mn vader naar Office Center was..was wel ff gezellie..eerst vanmorgen bakkie gedaan met zn tweetjes en heeft dhani ff zijn rolkunsten laten zien en toen ff wezen lopen naar office center..is kwartiertje lopen..was wel ff lekker..
    Toen op de terugweg boodschappies gedaan en lekkere broodjes meegenomen..thuis opgegeten..toen heeft mn vader de honden voor me uitgelaten en kon ik dhani naar bed doen en nu ben ik weer in mn remy hihi..
    Vanmiddag ff naar de stad lopen en dan pikt steef me daar weer op, hoef ik niet terug te lopen :)

Dusss zijn jullie weer op de hoogte

16. Niet meer actief

MIJN KLEINE VENTJE IS VANDAAG ZES MAANDEN :) :) :) HIHI ;)

17. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ik was ff aant shoppen op de H&M site Suus :)

18. TellMe

TellMe Niet meer actief

GEFELI MET JE KLEINE DHANI SONNIE !

19. Niet meer actief

ja sonnie gefeliciteerd met Dhani. Ook alweer een half jaar. Wat gaat het allemaal snel.

He roos laat ff weten hoe het was bij het cb. Ik ben wel benieuwd hoeveel ivan gegroeid is. haha

Linda leuk voor je schoonzusje. Hopelijk blijft nu alles goed gaan.

Mijn baas vroeg gister aan mij wanneer nummer twee komt. ? ! NEE NOG EVEN NIET

20. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    FELI MET DHANI!

Share This Page