Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    haha die baas van jou is snel hihi...ben je zo lastig dat hij je nu alweer met verlof wil sturen.... zeg maar dat je ook zonder reden wel betaald verlof wilt dan ;)

2. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    DHANI en mama gefeliciteeeeerd!

Lin, wat bijzonder dat je schoonzusje weer op die datum is uitgerekend! Hopen dat alles dit x goed gaat!

Roos succes bij het CB!
    We horen het wel.

Suus, super ja dat de afwasmachine het weer doet, haha! Leuke buggy!

Tinus gefeliciteerd met de kleine Lotte.
    Leuke naam hoor!

Nou, het was even kort.
    Maar ik ga zo met mn zus en Tijn naar mn Opa toe.
    Dus ik zal meneertje maar even van bedje halen!
    Doeidoei!

3. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
  4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Nou ik ga weer even naar school lopen... ben benieuwd wat die meiden nu weer bekokstoofd hebben....mag ik bij die, of mag die bij ons bla bla hihihi..gekke dametjes

5. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Vandaag worden de Pampers van Buzzer bezorgd. Doet 1 van jullie daar ook aan mee?

Ik laat jullie natuurlijk weten hoe het gegaan is bij het CB, vind het zelf ook wel spannend.
    John gaat vandaag gezellig met ons mee.
    Vind het wel jammer als we de Pampers missen want morgen moeten we beide werken en dan kan John ze dus pas zaterdag ophalen want ook zaterdag zal ik helaas moeten werken.
    We hebben namelijk dienst. (Getsie)

Suus, mooie buggy. En helemaal super dat de vaatwasser het weer doet!

Miekie, veel gezelligheid bij je opa.

6. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Hoi hoi

Daar ben ik ook weer :D

Gave buggy Suusje!

Hoe was het bij het CB Roos?

Ik heb gisteren voor Evi een nieuwe autostoel gekocht. Evi past gewoon echt niet meer in de maxi-cosi...Alleen zonder jas, maar ja, da's ook zo koud nu he... ;)

Ik heb nog vervelend nieuws; vorige week zei ik nog dat wij met kerst goed nieuws verwachtten van mijn zwager (tenminste, dat vermoeden hadden we).
    Nou belde mijn schoonzusje vrijdagavond op, ze had slecht nieuws...
    Ze was dus inderdaad zwanger (ze zijn al 2 jaar bezig en zouden in januari beginnen met hormonen. Dus was echt super dat het net een maand daarvoor nog spontaan was gelukt!). Maar nou had ze vrijdag een echo en toen was er niks te zien. Ze had dus een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en is afgelopen maandag geopereerd :(
    Het komt maar 1 op de 200 keer voor en daarvan nestelt weer 1 procent zich niet in de eileider maar in de buikholte. Dat was dus bij haar het geval. Het vruchtje zat achter de baarmoeder in de buikholte.
    Dus al met al erg klote...

7. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Hier ben ik weer.
    Nou, Ivan

weegt: 9 kg en 970 grammetjes schoon aan de haak.
    Lengte: 73 centimetertjes.

Voor de rest alles goed en geen bijzonderheden. Deden alles hartstikke goed en zijn longentjes zijn weer schoon. OLE OLE OLE OLEEEEEEEEEE

Ben zoooooooooo blij.

DHANI GEFEEEEEELICITEERD! En een dikke knuffel van ons.

Daan wat ontzettend KL*TE. Vind het altijd zo verdrietig dat soort dingen.

8. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Heeeeeey longetjes vrij SUPER!
    maaruhhh hij lijkt wel een reus qua lengte in vergelijking met mijn kindje hihi...
    maar die groeit ook meer in de breedte dan in de lengte geloof ik ;)

ahhhh shit zeg daantje... Echt rot... zielig hoor en dan net voor de feestdagen. misschien hadden ze al bedacht hoe ze het zouden zeggen...heel sneu! sterkte voor ze!

9. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Wat fijn Roos!
    Echt super dat zn longetjes lekker schoon zijn!
    En idd een grote vent hoor.
    Maar weer helemaal goed gekeurd gelukkig!

Daan, wat erg zeg!
    Echt sneu voor ze hoor, sterkte ermee!

Hoe was het trouwens gegaan zaterdag?

10. TellMe

TellMe Niet meer actief

Fijn Roos dat alles goed was met Ivan en zijn longen :) Heb je nog gevraagd of die 3 flessen en die 2 potjes per dag ok waren ?

Daantje wat een naar nieuws zeg van je schoonzusje .... een vriendin van me heeft het anderhalve maand geleden ook gehad en het is niet nix. Erg rot voor ze ook omdat ze natuurlijk ook al een tijd bezig zijn.

Was het gezellig bij je opa Miekie ?

11. Niet meer actief

Jeetje Daan..wat een rot nieuws zeg..sterkte voor hun..zielig hoor..pff..zit ze dus niet echt mee :(

SUper Roos dat zn longetjes schoon zijn en wow hey al ruim 9 kg..hij gaat lekker he ;)

Dhani heeft vanavond voor het eerst broccolieschotel gegeten..alleen eerste hapje was ff wennen en toen ging het er als een speer in..en ik dacht nog wel dat zo'n groot potje teveel was voor hem..uhhh fout gedacht dus..toen het op was zat ie nog elke keer naar de lepel te happen :D om zeven uur nog een fles gegeven van 180 cc..heeft ie 10 cc van laten staan..ben beniewd wanneer hij weer komt 8)

12. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

@sweetangel100

het slachtfeest is op 31 december.

ik ben zelf ook niet zo blij met de gedachte dat een schaap wordt geslacht wil er ook niets van weten.

mijn man besteld een schap en die wordt geslacht. alleen het lichaam blijft over zonder kop, staart, poten en vacht. de rest moeten wij zelf doen.

we hebben een schaap gekocht in 2004 en mijn hele diepvries zat vol.

dit jaar slachten we geen schaap maar we sturen geld naar turkije. maar volgend jaar als we naar tukije gaan dan gaat abdullah een schaap slachten in de naam van onze zoon.

verder ben ik vandaag weer naar het cb geweest en tamer is al over de 6,5 kg.

tamer werd vannacht vaak wakker voor zijn speen maar heb hem geen fles gegeven. om 06.30 uur heb ik hem de eerste fles gegeven.

13. Niet meer actief

Layla leuke foto's. Fijn om te horen dat alles goed gaat.

nou Roos met Ivan gaat ook alles goed. Fijn van zijn longetjes.

Zo morgen en zaterdag nog werken en dan eerst weer vrij. Kerst.........

Weltrusten allemaal. En als ik jullie niet meer spreek iedereen een fijne kerstdagen.

14. Niet meer actief

Layla leuke foto's. Fijn om te horen dat alles goed gaat.

nou Roos met Ivan gaat ook alles goed. Fijn van zijn longetjes.

Zo morgen en zaterdag nog werken en dan eerst weer vrij. Kerst......... :(

Weltrusten allemaal. En als ik jullie niet meer spreek iedereen een fijne kerstdagen.

15. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Gaat goed he Roos ;)
    Ik denk dat Evi ook zoiets is nu, maar dan kleiner haha :)

Ik heb Evi van de week een halve liga door haar groente gedaan. Dacht 'ben benieuwd...' Nou, ze deed net of er niks aan de hand was. Dus de dag erna gaf ik haar een halve liga zo in haar handje....Ze had hem binnen no time op, en alsof ze noooooit anders heeft gedaan, haha :)
    Moest er wel om lachen hoor, onze klein vreetzakkie ;)

16. Niet meer actief

hey...

haha die evi..grote meid ook al he ;)

Leuke foto's Layla ;)

is rustig hier..nou doei maar weer :p

17. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :confused:

18. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Vandaag weer lekker gewerkt. Kerstbonus gekregen (oh wat zijn we weer ontzettend blij!).
    Morgen ook weer werken want we hebben dienst voor 15 praktijken en wij zijn weer aan de beurt. Ook woensdag mogen we werken.
    We mogen nog even tussendoor kerst vieren maar voor de rest moeten we werken.
    Gelukkig ben ik voor de rest lekekr vrij tot 1 Januari.

19. Niet meer actief

Lekker kerstbonus..altijd mooi hihi..
    Wel lekker dat je ook nog ff vrij bent tussendoor Roos ;)

Waar hangt iedereen uit joh..jeetje gebeurt niet vaak dat het zo stil is hier :(

Ga ff verder met het eten..eetse allemaal en fijne avond..

20. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Zou niet weten waar iedereen uithangt maar er zijn natuurlijk veel kerstborrels net als bij John.
    Ik zit nu alleen thuis met Ivan op bed.
    Geen eten in huis en in pieker er niet over om 1,50 euro meer te betalen om een pizza thuis te laten bezorgen omdat John zonodig meteen weg moets. Als ie nou even had gewacht had ik gewoon eten kunne halen. Echt een man. Ben zooooooo pissig. Het is iets kleins maar hij weet dat ik morgen 24 uur dienst heb en dus hard moet werken. Zondag lig ik dan de hele dag in bed en dan mag ik evn kerst vieren en daarna moet ik weer een 24 uurs dienst draaien dus iets medeleven zou wel prettig zijn.

Sorry voor mijn pissige berich maar ik voel me nu even rot. Gaat vanzelf wel weer over denk ik maar toch. Kon er nog wel even bij! JAK!
    GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.

Deel Deze Pagina