ja hihi ik een lambruscootje... had ik vast gekocht voor feestdagen, maar vond dat ik het wel nu kon drinken hihi... bubbels bubbels bubbels
ja ik vind mijn kaartje ook leuk hahahaha maar die van jou ook hoor...allemaal trouwens erg leuk... gewoon ook omdat ze allemaal even oud zijn..is toch apart om dan al die kindjes te zien hangen... arme tijntje...leuk gezicht trouwens he? weet ik nog met Vien dr tandjes... zo anders weer
Hiero! Heb even topic IK SCHAAM ME DOOD gelezen in de Lounge, moest er wel ff om lachen haha. Er zit al n slotje op! PROOST MamaSuus!
hahaha idd hoe zo'n topic dan ineens zo een kant op gaat dat het uit de hand loopt en gesloten moet worden...vond vooral het volgende stukje wel grappig staan: dus ga met je bekeerde ass ergens anders interessant doen hihihi....
Sonja kijkt Home alone...die staat hier ook op! zo leuk elk jaar, want hoort echt bij deze dagen.. en de rest? hmmm geen idee?
ja bij sommige onderwerpen heb je zoiets van hmmm dat gaat vast niet goed, maar zoiets als dit...come on!
Ja, niet best! Ik ben helemaal blij dat The Lord Of The Rings erop komt! Zwelgje vind ik ook zo leuk, maar ben ik wat te oud voor, hihi! Zo ff nieuw biertje pakken.
Als ik wijn al ruik, ga ik al bijna over mn nek en ik ben ook niet vd sterke drank, Dan vergeet ik nl alles ha ha. Dus doe mij maar n biertje.
Je bent nooit te oud miek...ik kijk ook met alle plezier naar alle kinderfilmpies die ik maar leuk vind hihi... voel me ook nog heel jong haha... dussss mag best
ja? wijntje vind ik wel lekker hoor op z'n tijd ,... en uhm een biertje lust ik ook wel..., maar sterke drank of die zoete mixjes blehhhhhhhh viessss Ik drink alleen haast nooit meer alcohol...heb het voor mezelf zowat nooit in huis... ja alleen speciale dagen of als ik uit ben ofzo weet je wel... maar verder tussendoor ben ik gek op mijn pepsiMax hihi
ohhh die ...jaaa lieffff....ben vorig jaar naar een voorstelling geweest van Ollie b Bommel...was erg leuk..met Vina en een vriendin van me.. alhoewel vorig jaar> nee was dit jaar nog...was in verwachting