Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Ja leuke he, ik weet niet of die film er dit jaar ook op komt, maar moet altijd huilen als ze afscheid nemen, zo zielig he?

Wat vind je van Lord Of The Rings dan?

2. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    staat in de kast, maar nog nooit gezien... ik kijk te weinig films tegenwoordig... M'n vriend blij, want dan kan hij lekker kiezen...
    heb zoveel dvs nog niet gezien... ik surf liever hihi

3. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Ik vind de LOTR echt de mooiste film ooit denk ik...
    Ik hou wel van dat sprookjesachtige maar dan toch net weer echt.
    En Nieuw Zeeland is zo mooi!
    Ik draag zelf ook die ring, erg he?!

4. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    oh echt? hihihi... hmm ik hou er ook van hoor, zoals alle potters heb ik gezien...misschien toch maar eens de lord of the ring bekijken..heb ze liggen dus waarom niet haha

5. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Zondag, maandag en dinsdag komen de film erop op nl3.

6. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    's avonds? want dan kan ik het niet zien zondag gourmetten bij schoonouders en maandag kerst hier met mijn familie...
    morgen druk trouwens.. eerst disney on ice en dan nog snel inkopen doen dan bij mijn schoonouders douchen en omkleden en dan etentje met groepje van 15 man...wel erg gezellig... we blijven bij een vriendin slapen, want geen van ons beide is dan de bob hihi... en is in amsterdam ,dus naar huis lopen is een beetje ver

7. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    hey miek we hebben bijna evenveel berichten

8. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    hmmm die kerstkransjes hier op tafel zien er wel jammie uit en ze smaken lekker, maar mag er niet meer dan één helaas grrrrrrrrrrrrrrrrrrr m'n vriend heeft ze vast aan de andere kant van de tafel gezet haha

9. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Hahaha, ik ga ik januari weer beginnen, heb een digitale weegschaal gevraagd!
    Leuk man eten met vrienden alvast veel plezier.

ja de films komen om 20.20 uur en duren 3 uur per film
    Maar ga nu stoppen, want Dit was het Nieuws is nu op tv.
    Fijne dagen alvast!

10. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    jullie ook fijne dagen daar in friesland
    x

11. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Zoo hier ben ik ook weer es..

Idd ook kerstborrel gehad en extraatje + kerstpakket. Zaten wel leuke dingen in :D

Ik had Cyenna vanavond zo'n pyjamapapje met banaan gegeven, was 240 cc en ze dronk zowaar alles op :confused: Normaal krijg ik met de laatste fles met moeite 100 cc bij haar naar binnen.
    Dus ze vond het dus erg lekker. Ben benieuwd hoe laat ze morgenochtend komt, want ze lag pas half 10 op bed...
    M'n zusje belde dat ze kwam en toen maar ff nog op dr gewacht :oops:
    Nou ja kunnen wij morgen ook uitslapen :)

Met jullie gaat alles dus wel ok.. Roos heb je nog wat gegeten?

Ja ik ook volgende week weer beginnen met lijnen, want het is echt niet goed nu hoor.. Pff schaam me echt voor mezelf...

Jullie ook heeeeeeeeele fijne dagen!

Morgen gaat m'n zusje ff shoppen bij de H&M voor me (nou ja voor mij... voor Cyenna). Hier in de buurt zit er geen en zij gaat toch naar Rotterdam :)

Ga nog ff bij dat topic lezen waar jullie het over hadden :p
    Ben nieuwsgierig 8)

12. Niet meer actief

kletskousies hihi..

Was idd home alone kijken :) al tig keer gezien maar blijf hem leuk vinden :D

Sorry Miekie..heb er denk ik overheen gelezen en wil ook neit steeds aankomen met mn probleempjes ;)
    Maar met mij gaat het al weer wat beter..we hadden weer redelijke nachten tot afgelopen nacht..toen kwam meneertje weer om het uur :confused: ..maar goed we hopen er maar weer het beste van vannacht..de laatste dagen geven we hem ook pyamapapje..ene nacht werkt het wel en andere nacht niet..hij is gewoon net zo gek als zn papa en mama, maar dan op de verkeerde tijdstippen..hij heeft echt onwijs het gillen ontdekt SNACHTS! :rolleyes: mannetje ook..

Leuk kerstborrels..jammer dat ik dat nu niet meer heb..hmm kan natuurlijk wel mn eigen kerstborreltje houden hihi..gekke is dat ik er na de zwangerschap helemaal niet meer tegen kan..sta gelijk op mn kop..voor de zwangerschap kon ik er ook al niet goed tegen maar kon ik toch meer op dan nu :rolleyes: ..naja maar weer ff opbouwen :D

Las net dat topic..wat kan het ineens raar lopen haha..het is wat met die geloven :(

Owja en Roos heb je nou nog wat gehaald of niet? Ja mannen he..maar zou ook gewoon pizzaatje gehaald hebben hoor..hij heeft toch ook een gezellige avond..nou jij dan ook samen met je kleine ventje ;)

Dus je bent lekker verwend miran.. :D

13. Niet meer actief

Ben trouwens weer overgestapt op de nutrilon..naja dhani dan haha..we hadden van die proefpakjes..drie stuks..en de laatste tijd spuugt hij weer zo onwijs veel..dus dacht i.p.v. friso probeer ik nutrilon..en zo vaag hij spuugt stukken minder..snap dr echt de ballen van hoor maar goed zal wel..
    Morgen gaan we naar de makro dus haal ik maar meteen de nutrilon want door deze pakjes ben ik ook zo heen natuurlijk..

14. Niet meer actief

En jullie natuurlijk allemaal hele fijne feestdagen... :)
    Voor de meeste de eerste keer met beebjes..leukkkkk! :D

Oja zondag kunnen we de foto's bekijken bij portrait place..ben zo benieuwd..

we hadden trouwens nog een leuke foto van die twee euro foto laatst bij c1000...snappen jullie het nog haha..hij lachtte zo leuk en zat ik een kist..mn vader had die foto genomen en hem ff gescand voor me :D Maar we willen hem in het echie hebben dus in januari ff bestellen..
    Zal ik is ff kijken of ik fotootje daarvan kan maken met mn tel..ja ga ik ff doen..kijken of het wil lukken..

15. MirandaT

Ik ga duimen dat het vannacht goed gaat Sonnie!

Hier ook nog steeds Nutrilon.. Hier staat dus ook nog een nieuw pak Friso... waaruit ik 1 flesje heb gemaakt...
    Maar vanmorgen was het ook weer spugen trouwens zei m'n schoonmoeder :(

Hier stond ook Home Alone op :)
    Oh ben benieuwd naar de foto's Sonnie!

Las in de krant dat hier in de buurt volgende week die Bell foto's staat. Kan je weer voor 2 euro een foto maken, misschien gaan we dat wel weer doen. (en dan probeer ik alleen die 2 euro foto te nemen 8) )
    Oh ook een idee Sonnie, zelf ook foto's maken, net als de fotograaf hihi.

Jullie idd ook allemaal fijne dagen!

Nou ikke ga slapen, doeiiiiiiiiiiiiiii

16. Niet meer actief

Dit is hem..hij is alleen niet zo heel duidelijk..

dit is dus niet de foto van twee euro..die is niet zo bijzonder..deze heeft mn vader erbij gekocht voor 19 eurie...

17. Niet meer actief

Truste Miran ;)

Oja leuk joh..gewoon doen..voor die twee euro haha..maar ja het is zo verleidelijk als er wel een leuke foto bij zit..zoals nu bij ons..grr haha..maar ja..

18. Niet meer actief

Wij gaan ff de honden uitlaten en dan een poging doen om te gaan slapen :D Trusten allemaal die hier nog ff komen lezen... :p

19. Niet meer actief

Morguhh..

\:D/ dhani heeft voor het eerst sinds weken zn laatste voeding gehad rond acht uur..hij kwam wel om de twee uur vannacht maar zn speen was voldoende tot negen uur vanmorgen..het is weer een stap in de goede richting hopen we dat hij geen voeding wilde :)

Wilde ik ff kwijt...

fijne dag allemaal

knuffie van sonnie

20. MirandaT

Hee!

Heerlijk Son!
    Eindelijk heeft ie dan weer es goed geslapen!
    Ben onwijs blij voor jullie \:D/

Ohh die foto is idd errug leuk zeg!

Vandaag nog plannen?
    Moet straks weer naar de kapper en daarna nog ff kerscadeautjes shoppen.

doeiiiiii

Share This Page