Hallo, Son, ik was gewoon benieuwd hoe het nu allemaal gaat met jullie. En als er wat is kun je er hier altijd over kletsen hoor. Dat vinden we helemaal niet erg. We delen immers toch lief en leed hier. Maar iig fijn dat het weer wat beter gaat. Hopen dat Dhani gauw zn ritme weer oppakt! Succes ermee en Dhani zet m op he! Miranda, was dus ook wel gezelli met de borrel? Veel plezier met kerstshoppen. Zal overal wel druk zijn vandaag! Keejbie, bedankt voor je kaartje! Zo, ik zal Tijn ff broodje geven...tot strax!
Zoooo ik ben terug van een hele dag shoppen, ben naar de Haagse markt geweest was echt zo fijn. Is nog leuker dan de Albert Cuyp. Heb me suf gekocht. Sonnie, foto van Dhani is echt gaaf joh ! Ben ook benieuwd hoe ze zijn geworden van hem bij Portrait place. Ik ga ff Loïs schone broek geven, ben er zo weer.
Miranda, heb je lekker geshopt ? Was druk he in de stad En is je zus nog geslaagd bij H&M ? Er was alweer veel met 50% korting had ik gezien. Morgen is het ook nog bijna overal koopzondag dus morgen kunnen we weer als we willen. Vandaag ben ik met mijn moeder geweest en Loïs en papa zijn thuis gebleven. Ze hebben samen boodschappen gedaan en ze hadden heel lief een kadootje voor me gekocht Morgenavond zijn we bij mijn moeder, 1ste kerstdag bij schooonouders en 2e bij mijn vader en zijn vrouw en dan zijn haar kids en mijn half broer en half zus er ook. Lekker druk dus. Ze belden me al op welke maat Loïs nu heeft dus ze krijgt vast leuke kleertjes Verder weet ik niet meer wat jullie geschreven hadden, het leek weer veel
Het was idd onwijs druk met shoppen We hebben snel de dingetjes gehaald die we wilden halen, maar overal was het ook zo druk bij de kassa, echt niet normaal meer.. Maar goed we hebben alles weer M'n zusje ging vanavond naar de H&M, dus ik heb ze nog niet gehoord. In Rotterdam waren de winkels tot vanaaf 9 uur open begreep ik van d'r. Jullie hebben dus ook een drukke kerst. Gezellig hoor. Ja was gezelli Miekie. Was ook met eten en dat was ook heerlijk. En Tijn z'n broodje nog opgegeten? Doeii
Ze hadden leuke pakjes van Winnie the Pooh met een broekie erbij met 50% korting. En veel roze truitjes enzo met korting bij H&M. Ook leuke mutsjes en wantjes voor de helft. Ook het roze mutsje dat Loïs opheeft op die ene foto in mijn album. Kost nu dus maar 2,50. Alles is bijna in de sale Dus je zus slaagt vast wel
Hello, jullie gaan zo snel, ik kan onmogelijk alles bijlezen haha... Kylian van de andere juli-mama's ligt in het ziekenhuis, zooo zielig! Wie was dat ook weer die nu ook een tijdje groenten ging geven ipv fruit, net als ik? Lindaaa, Miranda? In elk geval; hoe gaat het nu? Goh heb volgens mij nog steeds last van zwangerschapsdementie haha... De HA belde gister op, het ZH had met spoed de bloeduitslagen van afgelopen dinsdag naar hem opgestuurd, mijn schildklier werkt veel en veel te snel. Ik moet woensdagmorgen gelijk om half 9 naar hem toe komen en dan bespreekt hij alles met me en dan moet ik naar een internist. Iemand ervaring mee? Zo ik ga op tijd mijn bedje in, want Iman is zooo onrustig sinds gister, geen idee wat er loos is. Liefs
Oh Linda (van Loïs hihih), ben heel benieuwd idd wat ze allemaal meeneemt dan Alleen ging ze niet meer vanavond maar morgen, dus moet nog ff geduld hebben. En andere Linda Ik las het net van Kylian Ik hoop echt dat het allemaal meevalt.. Lindaaa was volgens mij bezig met alleen maar groente nog. Ik ben ook wel eerst begonnen met groente en toen dat goed ging ook met fruit. Maar ben denk ik 1 week of 2 weken later na het 1e groente hapje met fruit begonnen (weet het eigenlijk niet meer precies hihi) Nu krijgt ze ook al stukjes brood voor zover dat gaat En ze heeft nu ook weer vooruitgang geboekt, eindelijk drinkt ze wat anders dan melk Het is nog niet heel veel, maar het is wat. Geen ervaring met een snelwerkende schildklier.. Je weet ook niet wat je te verwachten staat woensdag? Hopelijk valt het mee... Sterkte alvast..
Mogge, Ach, wat n scheetje die Cyenna. Echt leuke foto's! Ben benieuwd wat je zus allemaal kan vinden bij de H&M?! En wat goed dat ze nu wat anders drinkt! Wat is je geheim...? Lin, wat was dat lieve kadootje wat je hebt gekregen? En wat heb je allemaal gekocht? Hoezo nieuwsgierig? Hi, hi! Heerlijk he weer even flink shoppen! Linda, wat vervelend van je schildklier? Iig sterkte ermee. Wij zijn ook na een week fruit aan de groente gegaan. Zo, strax even lekker degelijk wandelen met the family. Daarna uitgebreid lunchen. Vanavond een lekker biefstukkie eten, hmmm. En dan lekker onderuitgezakt op de bank LOTR kijken! Doeidoei!
Miranda, hoe heb je dat voor elkaar gekregen ? Heeft ze zelf gedronken of heb je het haar in een fles gegeven ? Vertellll want bij mij lukt het ook nog steeds niet Miekie wat heb ik allemaal gekocht ? Ha ha wil je dat echt weten nou dat is me een waslijst : 2 tassen, 2 jassen, paarse satijnen blousje, grijs zwarte trui, zwarte laarzen met naaldhakken, joggingpakje en pyjama voor Loïs, muts, handschoenen, rokje en broek en maillootjes bij de Hema. Fotolijst voor de PP foto en nog wat kleine rommel Etos dingen. En ik was met 200 euro klaar ! Lang Leve de Haagse Markt en uitverkoop Oh en kadootje was een wit vrouwenoverhemd met grote kraag van Zara. Die wilde ik graag hebben want ik heb een stropdas en mannenvestje en daar moet dat onder. Lief he ? Hebben ze helemaal zelf uitgezocht ! Linda, wat rot voor je van die schildklier, ik ben zelf een kneus en slik veel medicijnen maar van een schildklier die te snel werkt weet ik eigenlijk niets. Ik hoop dat het goed te behandelen is en dat je er snel vanaf komt. Je vroeg ook nog iets over groente geloof ik Ik heb Loïs niet alleen maar groente gegeven de eerste weken, ik moest van de dietiste gewoon iets 4 dagen proberen en dan kijken of er een reactie kwam. Ik heb dus wel eerst 2x4 dagen groente gedaan en daarna fruit. Maar wat jij zei over de groente ( dat ze fruit altijd wel lusten en groente minder ) is waar, dus ik ben weer wat gaan minderen met fruit want ze eet de groente nog wel maar niet meer zo gretig als eerst. En als ik fruit geef gaat het er supersnel in. Jeeemig wat een lange zinnen, volg je me nog : Miekie, veel plezier straks met lunchen en je biefstukkie Wij gaan vanmiddag naar mijn moeder en dat zal ook wel veel eten worden Zo wat een verhaal zeg en dat op de zondagmorgen
Hihi ik volg je nog hoor Ik weet niet wat er met Iman aan de hand is... Gister en vandaag weer heel huilerig En ze gaf net ook de fles over... Misschien n beetje ziekjes... De bumbo is trouwens gekomen Sonnie! Ik vind m zooooo leuk! Iman zit er ook goed in, nog n beetje scheef, want haar kontje vult nog niet het hele gat hahaha... Ze doet zich de laatste tijd erg strekken, dat deed ze in de bumbo ook, maar toch kan ze er niet uit, dus echt geweldig! Zal snel een foto maken!
hoiiiii...een hele goeie morgen allemaal.. Arme Kylian zeg..en dat rond deze dagen NOu wat was het druk gisteren he met shoppen..wij zijn ook even geweest..we hebben loopstoeltje voro dhani gekocht..vind hij helemaal geweldig..hij vliegt nu door het huis haha..en een maclaren buggy.. Straks naar Hilversum, die foto's halen..we zijn benieuwd..zal wel onwijs druk zijn ook vandaag..we nemen hem dus mooi in zn nieuwe buggy mee is stuk kleiner dan de wandelwagen.. Linda(sweetangel)..sterkte in het ziekenhuis woensdag Weet echt niet meer wat jullie hebben geschreven..solly..kom denk ik vanavond nog ff checken.. nogmaals hele fijne dagen en veel plezier allemaal.. knuff van dhani en mij Oja miekie weet wel dat je er zelf om vroeg..maar toch hihi..voel me af en toe zo'n zeur met dhani
Ja echt rot he voor Kylian, heb vanmorgen ook ff berichtje gepost, vind het echt sneu Heb je al een foto van Dhani in zijn loopstoeltje Son ? Ben benieuwd ! En ik ben erg benieuwd naar de foto's van PP ! EN JE BENT GEEN ZEUR ! Wat zielig voor Iman, Linda Geef haar maar een dikke knuffel van Loïs
Lin, ik moet Lois bedanken van Iman Ze heeft net geslapen en nu heeft ze redelijk goed gedronken... Sonnie, je bent geen zeur, gekkie! Foto's van Iman in pyama met kras op haar neus hahaha in de BUMBO in mijn album en meer foto's ervan op onze site!
Heyyyyyyyyyyyyyyy ff snel een berichtje.. Mijn man vond de veronicaactie heeeeeel erg leuk, hij was echt helemaal ontroerd, zo lief vond hij het! Nou ik zie alweer dat ik straks super veel heb te lezen. Nou fijne kerstdagen dames.
Zoo, Linda, jij hebt echt lekker geshopt! Lekker veel voor weinig! En wat lief van dat kadootje! Leuk zo'n pakje met stropdas, ik heb zelf ook stropdassen. Veel plezier verder! Gelukkig Linda2, haha, dat ze lekker drinkt en slaapt. En wat een leuke foto's van Iman in de Bumbo. En nee Sonnie, je zeurt niet! Als er wat is zijn we er voor je!
Hey Eliesja! Leuk van je te horen, en wat leuk dat hij de verrassing zo leuk vond! Zeer geslaagd dus! Fijne dagen verder en alvast een fijne vakantie!
Ja iedereen hele fijne dagen! Leuke foto's van Iman, grappig in de bumbo Nou m'n zusje heeft dus nix kunnen shoppen bij de H&M. Het was zo onwijs druk dat ze maar snel weg is gegaan. Dus helaas.. Nu ga ik zelf deze week nog wel ff. Heb toch weekje vrij En Son, je bent absoluut geen zeur! Hoe waren de foto's? Linda, ik had het haar in de fles gegeven. En elke dag maar aanbieden en sinds vrijdag drinkt ze ervan. Dus dat is lekker. Wat heb je trouwens allemaal leuke dingen gekocht! Pff ze ligt nu eindelijk te slapen.. Ze zat net telkens te huilen, iets wat ze dus normaal nooit doet... Hopelijk kwam het alleen maar door de moeheid. Dikke tranen had ze.. echt zielig dan.. Linda hoe is het met Iman nu? Al minder huilerig? Hopelijk wordt ze niet ziek Eliesja, je verrassing was dus goed gelukt!
Hello, Linda, zo heb ik dat bij Iman ook gedaan... Gewoon blijven proberen en ze drinkt het ook liever nu ik aardbeiensmaak heb van de AH ipv perzik of iets... Deze is wat zoeter. Als Iman een potje groente gehad heeft krijgt ze altijd diksap en dat drinkt ze met smaak op. Iman is gelukkig wel wat vrolijker. Ik ben nu even bij mijn ouders en ze ligt hier al vanaf 16 uur te slapen. Zal haar zo helaas wakker moeten maken, want ik wil zo naar huis gaan...