Fijn dat het al beter gaat met Iman! Nou gelukkig Miran dat ze nu ook wat anders wil drinken. De aanhouder wint he!? Ach en nu kan je zelf lekker even shoppen vd week. Ik ga denk ik woensdag ook even de stad in, even bij de H&M en Prenatal langs en dan door naar de Ikea. Dus kan wel weer een duur dagje worden...hi, hi! Fijne avond allemaal!
De prenatal hier is verhuisd van de stad naar de woonboulevard en die is fijn bij mij om de hoek Gister is ie geopend, deze week wil ik m eens even gaan checken... H&M, Hema en prenatal daar kan ik de beurs echt niet in de tas laten Trouwens heb vrijdag toen ik in de stad was de zeeman leeggekocht haha... Echt zoveel kleren en Iman heeft al zoveel Maar dan kan ik het gewoon niet laten! En zo'n LIEF spijkerbroekje...
Gaaf Linda Iman in dr bumbo.. Leuk Eliesja dat hij het leuk vond..geslaagde aktie dus tsja en wat hadden jullie nog meer gezegd haha..uhhh black out.. We hebben foto's gemaakt van dhani in zn loopstoel maar die staan echt op de camera en snap er de ballen van hoe ik die op mijn pc moet zetten dus vraag het ff aan steef..DAT IE FF OP MOET SCHIETEN MET DIE PICS HAHA Foto's bij portrait place waren onwijs leuk..uhh te leuk eigenlijk..dus natuurlijk iets teveel meegenomen..maar sonnie is goed in afdingen hehe.. Ook nog ff flink geshopt..goed geslaagd..en we hebben maar 1 ding voor Dhani gekocht en dat was een speen, maar was noodgedwongen want die van hem waren we vergeten...best knap he hihi.. nog kwartiertje en dan all you need is love..yeahhh..moet ik altijd zien dus ga ff koffie zetten en ff nieuwe kaarsjes aansteken..lekker romantisch he hihi.. Sorry als ik niet op meer heb gereageerd maar weet het echt niet meer hoor wat jullie hadden geschreven fijne avond knuffelllllllll
Ik wil trouwens volgende week ff amsterdam in..is nu natuurlijk super handig met de buggy..ff naar albert cuyp en gewoon ff in de stad shoppen..dhani moet ook wel weer nieuwe dingen hebben..maatje 62 vd broeken is nu echt te klein..68 van de truitjes kan ie nog aan..maar de maatjes 74 liggen al klaar nou ben nu echt weg..doeiiii
Is goed dat je het zegt Sonnie, was helemaal vergeten dat All you need is Love komt... Nou dan ben ik ook weg, doeiiiii Gaaf trouwens he Iman in de bumbo hahaha
ALLE BABIES, PAPA'S, MAMA'S, BROERTJES, ZUSJES, OPA'S, OMA'S, TANTES, OOMS, NEEFJES EN NICHTJES! EEN HELE FIJNE EN MOOIE EERSTE EERSTE KERSTDAG GEWENST!
Nou deze kerst zijn we flink verwend...en de kids ook. Vien had een zingende ariel, vliegend tapijt, disney prinsessenlamp, doorroosje plaid, sprookjesspel,dvd, boekjes,k3 ketting,oorbellen,zeemeerminnenbarbiescene, prinsesjesspiegel,tandeborstel met knipperlicht zodat ze weet hoe lang ze moet poetsen. Quinten had: loopstoel chicco-ufo, speelkleed met bogen, ander kleed met dieren erop en als hij op zo'n dier komt maakt het geluid, vtechtwinkelsterrammelaar, lichtgevende stars, badstoeltje, dvdtje,knisperboekje, difrax flesje met in het midden open. zoiets geloof ik was het wel hihi. die chicco ufo is vet. ik zag hem een poos geleden al en mijn moeder zei: neem ik meteen mee, dan had ze vast wat voor de kerst. dus heb al die tijd geduldig moeten wachten haha... Maar gisteren kon hij er eindelijk in en vien vindt het ook super, want ze kan hem nu dat hij zelf nog niet ermee rondrijdt, steeds duwen.. en erg leuke liedjes erop en een stuurtje. Het liedje onder het gele knopje is mijn favoriet. Verder lampjes en een sleuteltje om te starten natuurlijk @ sonja ik had je laatst een fotootje laten zien..Was je ook nog voor die wezen kijken? of hebben jullie een andere gekocht. en zelf ook leuke dingen gehad, dus was weer zeer geslaagd allemaal. 23ste kerstdiner met vrienden 24ste gourmet bij schoonouders 25ste Kalkoen kerstdiner hier thuis met familie en vandaag willen we macdonalds haha, maar ik weet nod dat die vorig jaar dicht was... toen hadden we grieks gehaald...misschien ook een idee of pizza....
Ze had trouwens een ontstoken ooglid...op de foto waar ze het loopstoeltje duwt zie je nog een heel klein beetje dat haar linkeroog wat dichter zat, maar toen was het al bijna weg... was wel erg hoor. Zat eerst bijna helemaal dicht,en heel dik en rood.. ze is allergisch voor muggen en bij m'n schoonouders hangen er bij de vijver nog steeds muggen rond (omdat de echte winter nog niet echt geweest was) en die zijn naar binnen gekomen ook en ze was flink te pakken genomen... Stel het zou bij mij zijn dan heb ik een klein rood bultje, maar bij haar wordt het een dikke flinke rode bult van bijna 3 cm doorsnee...en ze had er eentje onder haar kin 2 op dr wang en 1 op dr ooglid dus...en op dr pols eentje...zielig!
{|= Ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren la la la la laa laaa laaaaa laa laa laaaa {|= hihi nee hoor.... 3 drukke dagen gehad en vandaag relaxed niks.. er was weinig te doen..we hadden wel zin in een kerstmarkt ofzo, maar niks gevonden..dus de kids hebben met hun nieuwe speeltjes gespeeld en wij ook wat gerommeld..vanavond pizza besteld en straks misschien nog even een spel spelen... trivial pursuit... maar nu ff niks want starsky & hutch is op tv en dat vind ik zelf niet zo leuk hihi..dus ik ben aan het surfen
Heeee ben er ook weer Oh leuk ding Suus! Wij zijn ook weer errug verwend de afgelopen dagen. Cyenna met kleertjes, V-tech muziekboek, dierenboek en nog 1 of ander speeltje, maar weet niet hoe je dat noemt Hebben jullie ook allemaal leuke dagen gehad? Cyenna heeft weer wat nieuws... Als ze in haar wipstoel zit, gaat ze naar voren tot zitstand en blijft dan ff zo zitten. Dus ze gaat vooruit hihi, straks zit ze eerder, dan dat ze omrolt Denk trouwens dat ze een tandje krijgt, gister en eergister heel erg kwijlen en best wel huilerig. Vandaag viel het allemaal wel mee en ik zie nog niets in dr mondje.. Nou iedereen nog een fijne avond
Jij ook leuke foto's Roos! Wat een leuke kleertjes heeft ie aan! Echt stoer! En ook knuff voor Davina!
oh spannend miran... en goed hoor van dr hoor! quinnemans probeert ook weleens omhoog te komen, maar komt niet zelf tot zit... Had cyenna al een tandje? of is het haar eerste? hoop dat ze in ieder geval niet zo veel last ervan krijgt. jij ook fijne avond
Haar eerste zou het dan worden Morgen gaan we trouwens shoppen in Roermond (eind weg ), maar m'n vader moet daar voor z'n werk zijn en nu gaan m'n moeder en zusje mee om daar te shoppen in zo'n Outlet iets. Ben benieuwd Jullie nog wat doen morgen?