Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TellMe

TellMe Niet meer actief

Waar ben je geweest ? Lekker hoor dat kopen :)

Loïs is nog steeds helemaal uit dr hummetje, ze huilt maar en huilt maar ik weet echt niet wat ik meemaak. Die tand is allang door, snap er niets van :confused: Ik vind het zo zielig !

2. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Mijn vriend is even naar de mac... big mac menu jammie...en hij een quarterpoudermenu en vientje een happy meal
    hoop dat er nu eens niet een muziekding bij zit met liedjes die ze niet kent... vroeger hadden ze veel leukere dingen..
    in londen hadden ze trouwens een after-eight milkshake... Hij zou even kijken of ze hem hier ook hebben...hoop het, want het was heerlijk! Wat gaan jullie eten?

3. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hier in almere buiten gewoon... van de week wil ik even naar het buikslotermeerplein of even naar plein 60 in amstelveen... arme Lois... je zou denken dat ze zich nu toch juist lekker moet voelen thuis... arme meid...
    hoe zien iedereens plannen voor 31 dec eruit?
    Wij weten nog niet helemaal hoe en wat..

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    nou ik ga even de tafel ontruimen van de troep...kunnen we zo eten hihi..
    vientje heeft lekkere trek haha ze zegt om de 5 min waar blijft papaaaa hihi...trek in de mac

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Oproepje:
    Wie wil er zijn eet/drink schema en tijden naar mij pb en?
    En dan echt voor 6 maand.
    Steven krijgt nu nog 4 flessen, en fruit en groente hapjes,paar lepeltjes.
    Maar in het olvarit hap boekje staat dat je vanaf 6 maand nog maar 3 flessen moet geven, maar op wat voor tijden doen jullie dat?
    Alvast hartstikke bedankt!
    Groetjes Mensi.

6. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hoi hoi, ben er ook weer!

Eliesja, sterkte met Alyssa :(
    En Sonnie ook sterkte!

Lekker gegeten Suus? :)

Ik ga morgen weer aan de Sonja Bakker dieet. Heb het nieuwe boek voor kerst gehad (zelf gevraagd hoor :p), dus ga er weer met volle moed tegenaan :)

Vandaag dus geshopt. Leuke dingen gekocht voor Cyenna. Adidas jogging pakje en schoentjes. En nog een broekje en shirtje bij Villa Hap.
    En voor mezelf (weer :oops: ) nieuwe laarzen.

Voor de rest weinig te vertellen eigenlijk..

Roos, nu heb je dus lekker vrij! Heerlijk hoor!
    Miekie, leuke foto van Tijn, idd echt al een grote vent weer!

Ohja oudejaar.. Wij gaan niets speciaals doen.. blijven thuis met z'n drietjes. En Cyenna zal er hopelijk ook niet veel van meekrijgen ;)

7. Niet meer actief

haha shopgekkie ben je ook he miran..alweer laarzen :p

uhh niks te melden eigenlijk..lekker saai..vanavond lekker met zn tweetjes gegourmet..erg lekker en gezellig..

8. Niet meer actief

wij blijven waarschijnlijk ook met zn drietjes met oud en nieuw..maar kan bij ons op het laatste moment nog veranderen hoor :(

9. MirandaT

Ja ben erg :) :oops:

Morgen gaan we trouwens weer zo'n 2 euro foto laten maken. Alleen weet ik niet wat ik haar moet aantrekken :)

Wij blijven wel zeker weten thuis. Wil de poesjes niet alleen laten hihi. Vorig jaar wel gedaan, maar zat me toch niet echt lekker met al die knallen enzo.

10. Niet meer actief

hey leuk..mag ze weer op de foto :) Lastig he wat je nu weer aan moet trekken..heb je niet een leuk jurkje ofzo..hmm ja vast wel maar kan je natuurlijk niet kiezen welke hihi..

Wij gaan ook alleen weg als de honden mee kunnen hoor..laat ze niet alleen ;)

zal ff fotootje neerzetten van dhani in zn loopstoel zo..hmm misschein worden het wel twee fotootjes hihi :oops:

11. Niet meer actief

1 ste kerstdag moest ie natuurlijk ff zn loopstoel showen aan zn overgroot opa en oma :)

12. Niet meer actief

eigenwijssie

13. Niet meer actief

mn vader heeft nog veel leukere foto's gemaakt toen hij echt aan het sjeesen was in dat ding..kijk wel ff of ik die van de week kan neerzetten..als jullie het leuk vinden tenminste..

Wat wel gek is je moet nu ineens overal aandenken..vanmiddag had hij al koppie te pakken van de tafel en hij kwam best dicht bij de verwarming..dus daar maar stoel voor gezet en op de tafel alles naar het midden gezet..

14. MirandaT

Ja zal morgen dr kast nog eens opentrekken haha, ligt genoeg in idd.

Aaaaaaah leuke foto van Dhani in z'n loopstoel! Hij vindt het wel leuk he!
    Lekker bekkie op die laatste!
    Misschien morgen ook maar eens voor kijken, als ik zie hoe leuk ze het vinden :D
    Cyenna wil ook alleen nog maar zitten. Liggen in de box vindt ze niet leuk meer :)
    Zaten er nou ook geluidjes enzo op dat ding?

15. MirandaT

Jaaaa tuurlijk willen we foto's zien!
    Leuk :D

16. Niet meer actief

hihi oke ga ik jullie van de week nog een keer spammen met foto's :)

Ja zitten best veel geluidjes op..is een leuk ding hoor..echt een aanrader..Maar je hebt nog wel meerdere soorten..niet bij prenatal dan..maar we zijn diverse zaken afgeweest en zaten leuke bij..steef wilde alleen perse deze omdat er een stuurtje op zat..mannen :rolleyes:

Dhani wil ook niet zo graag meer in de box..jammergenoeg mogen ze nog niet zolang in die loopstoel, want volgens mij zit hij er het liefst de hele dag in..hij ziet zoveel nieuwe dingen ineens en de honden zijn ook niet veilig meer

17. Niet meer actief

trouwens hoe gaat het nu met Cyenna en het drinken van een sapje?lust ze het al of niet? of had je het al verteld en ben ik het gewoon vergeten? :oops:

18. MirandaT

Haha ja stuurtje is dan alles :)
    We zullen morgen dan maar eens gaan kijken, toch lekker vrij :)
    Denk ook dat ze dat heel leuk gaat vinden.
    En idd kunnen de poesjes gaan vluchten :p
    Ze vindt ze nu gelukkig al heel leuk. Zodra ze er 1 ziet is het een grote lach op dr gezichtje. En Azrah laat zich nog aaien (nou ja aaien...) ook door haar. Leuk is dat.

Doen de honden niks naar Dhani?

19. Niet meer actief

Ik zit trouwens met een probleem haha..en wat voor een probleem..een KOOPPROBLEEM :rolleyes:

ik zat vanmiddag ff te neuzen op H&M online..zoals elke wee haha..maar nu stonden er weer nieuwe kleding op..maar volgens mij voor de lente..maar wat voor maat moet ik nou bestellen.. :(
    Dhani heeft nu van truitjes maat 68 maar past ook al 74,moeten alleen mouwen omgeslagen worden..broekjes heeft hij sommige nog maat 62, meeste 68 en af en toe al 74..
    Wat zouden jullie doen?

20. MirandaT

Jaaa ze drinkt het eindelijk :D Had van Friso 1 of ander sapje gekocht en dat ging er goed in. Dus dat probleem is gelukkig opgelost.

Deel Deze Pagina