Truitjes dan sowieso al 74 nemen of zelfs 80. En broekjes zou ik dan 74 aanhouden. Vindt het ook moeilijk soms met die maten.. Was vanmiddag ook nog bij H&M geweest, maar heb nix gekocht 8)
ja he denk het ook wel dan..ga morgen wel ff verder shoppen.. we gaan honden uitlaten en naar bed toe..stelletje luilakken he
Hoi meiden! Ik hou het echt niet meer bij, en hier en bij t andere topic hihi... Ik ben bij de HA geweest, en die heeft me met spoed doorgestuurd naar de internist ivm met mijn schildklier Moet er morgen al naar toe... Verder alles goed hier, niet echt kerst gevierd thuis... Wel naar mijn oma op bezoek gegaan en eten bij mijn ouders. Zondag ga ik doorhouden bij mijn ouders met Iman, blijven we daar samen slapen. Mijn man moet toch werken (heeft een taxibedrijf), dus echt niet gezellig alleen thuis! Zo ik ga mijn bedje in, was vanmorgen al om half 7 op en dat kan deze oude moeder toch niet meer haha
Leuk hoor Miran weer een foto erbij... weet ckr dat je wel wat leuks vindt om haar aan te trekken,,,ze ziet er sowieso altijd erg leuk uit
Trusten Son! Dank je Suus! Oh sterkte Linda bij de dokter morgen.. Hopelijk valt het allemaal mee.. En jij ook al welterusten
ja call of duty ken ik....mijn vriend is gek op die spellen...vet veel geschiet idd haha...en racespellen vindt hij ook kicken
Bij hem zijn het die schietspellen en (hoe kan het anders ) voetbal.. En racen heeft ie idd ook.. Hij heeft z'n playstation en ik de pc
Ben ik weer, moest toch nog even op de rest van het forum rondneuzen hihi.. Er is niks op tv, maar ik zag wel wat bij van rommelzolder tot droomhuis was... Het moet je maar gebeuren zeg O ja, hier ook schietspellen op de playstation, men of honor
Jaa, die heeft ie hier ook Snap nog steeds niet wat er leuk aan is, maar goed hihi. Ja idd medal of honor.
Oeps ja dat hahahaha Zie je ook hoe leuk ik dat vindt *not* Hij kan echt uuuuuuren proberen 1 level uit te spelen pffff...
hihi...ik hou zelf meer van lieve spelletjes zoals uhm mario kart of andere lieve figuurtjes haha... maar ja