Weet je waar ik eerst helemaal verslaafd aan was... Aan de sims ... tot diep in de nacht, ik kon niet stoppen... Maar ja toen was ik ook nog geen oude moeder haha
hahaha maar uhm als jij oud bent, wat maakt dat mij dan...een bejaarde moeder hihi... the sims speelde ik vroeger idd ook... voordat ik mijn eigen huisje kon inrichten
Suus, wat was jij nog laat actief gisteren Linda, wat een leuke banner weer van Iman, eigenlijk moeten wij ook alweer bijna een andere ... ehhh Sonnnn En Linda, hoe gaat het nu met de groente potjes ? Eet ze al goed van de lepel ? Dat stoeltje is zo gaaf Sonnie ! Jammer dat het hier zo klein is bij mij en dat ik vloerbedekking heb, dan rijdt dat ding vast niet zo lekker Miran, wat voor sappie van Friso is dat ? Misschien lukt het hier dan ook wel om het te laten drinken
hey, hallo veel van jullie zijn met de kerst ziek geweest lees ik, jammer hoop dat het al over is voor jullie. hier gaat het eindelijk best goed, sam is een stuk beter ze eet ook weer goed heel goed zelfs, ze eet nu ook fruit en groente. groente vindt ze nog niet zo lekker. moet het er een beetje in proppen. fruit wel maar ik stop maar na een half potje 6mnd. weet eigenlijk niet of ze het helemaal mag hebben. doen jullie dat wel? ze zit nu nog op vier flessen. wil vandaag proberen de fles van 16.00 te vervangen voor groente. heb gister ook geprobeerd om een olvarit sapje te geven maar daar vindt ze nog niks aan. ik was zelf met de kerst dood op ik ben kapster en wij draaien echt top dagen ik moest ook extra werken en dat hakte er toch wel, moest gister ook weer werken, maar vandaag lekker vrij dus lekker thuis. morgen ben ik jarig maar dan moet ik ook weer werken. ik vier het zaterdag avond. en daarom is mijn vriendje nu al boodschapjes aan het doen, is altijd wel grappig dan zie je de meisjes achter de kassa kijken van zo die hebben er nog zin in eerst kerst en dan nu weer een volle winkelwagen vol. heb van mijn vriendje een super mooi kado gekregen een hele mooie foto van sam op canvas.
Ja was laat he haha...was even bezig met een kalender. Ja het stoeltje is zeker gaaf ... alleen de kleur al. Blij dat ik je heb omgeluld son? Want je vond hem eerst niet leuk genoeg hihi... Je vond hem niet genoeg geluiden hebben of een stuurtje ...Ik dacht toen al huhhhh hoe kan dat nou! Hij is super haha...en incl veel geluiden en stuurtje. Mijn moeder wilde hem in de tussentijd al een paar keer meegeven als ik bij haar was met de auto, maar ik dacht neeeee is voor de kerst en als ik hem l hier heb staan, dan kan ik echt niet wachten met uitproberen ... Mijn moeder had hem overigens voordat die uitverkoop er was al gekocht bij de prenatal, maar toen was hij ook al gewoon 49.95 euro hoor. en is echt al een hele poos geleden. Dus misschien verkoopt de prenatal hem gewoon standaard voor 49.95? Ben in eerste instantie op de kleur gevallen haha, want in de winkel stond het speelbord uit, maar is absoluut op geen enkel vlak tegengevallen...dus voor de liefhebbers--> als je er eentje zoekt dan de chicco ufo..zijn er ook in andere kleuren trouwens... zoooooooooo tot zover mijn reclame-aktie haha Gaan jullie nog wat leuks doen? is wel regenachtig buiten geloof ik..zo even broodjes afbakken
Oh Sam dus nog een kindje dat geen sapje lust Hier nog 1. Het schijnt dat we moeten volhouden want Cyenna wilde eerst ook niet en uiteindelijk wel Veel plezier zaterdag op je jaardag Ik heb weer ff een nieuwe foto geplaatst van Loïs met tand Je ziet ook wat eczeem plekjes waar ze aan krabt, echt zielig. Als ik volgende week naar de dermatoloog moet voor mezelf ga ik die plekjes bij haar ook maar even laten zien.
Gaaf kado Sam...die foto! En fijn dat het wat beter gaat met Sam... Ik ga de 4e fles overigens nog niet vervangen ik heb dat handige foldertje van het cb en daar staat ook in dat dat nog niet hoeft.. en ik denk dat mr Q zijn 4e fles nog wel heel erg lekker vindt
Ja dat tandje is er bijna COOL! maar waar zitten haar eczeemplekjes dan?...wel zielig hoor... hier nog steeds een kindje met een tandloos bestaan
oh hahaha oepsie! maar zag wel stukkie tand toch hihi of verbeeldde ik me dat...ik ga ff je nieuwe bekijken
oh ja...nu zie ik hem echt goed! nog een keer COOL! haha... en ik zie ook dr au-plekjes...zieliggg Vanaf wanneer heeft ze eczeem ook alweer?
Helleu! Son, wat goed van Dhani dat hij weer lekker doorslaapt! Ben je alweer wat opgeknapt? Anders veel beterschap! Leuke foto's van Dhani in zn sjeeskar. Is hier ook favoriet! Eliesja, jij ook beterschap met de kleine Alyssa! Leuke foto Linda! Is ze al weer wat op regel vandaag? Succes bij de dermatoloog.
Lin, heeft ze veel last van die plekjes? Hopen dat de dermatoloog er iets voor heeft dan. Linda2 succes bij de arts! Sam, wat fijn dat het beter met haar gaat! En alvast een fijne verjaardag! Tinus, heb je de kerstdagen ook weer overleeft? Miran, fijn dat ze die Frisosappies wel lust! En wat goed van dr dat ze al wil gaan zitten!