Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Suus, was je mcmenu lekker?
    En ook lekker nog even geshopt.

Ik heb gister ook weer even lekker genoten!
    Eerst bij de Prenatal geweest; plastic boxkleed, rompertjes, speentjes en een speenhouder gekocht.

Daarna heerlijk snacken bij de MC!
    Is echt maar goed dat die hier niet in de buurt zit...

Daarna shoppen bij de Ikea.
    Ik heb 2 kinderkapstokjes, computerstekkerdoos, opruimdoos met wielen (voor Tijn zn boekjes), rieten opruimkoffer, rvs keukengereibak en echt heeel gaaf een koeienhuid.

Ja, daar moet je van houden, maar ik vind m echt heeeel gaaf! Is hier alleen te groot, maar voor ons nieuwe huis echt super!

2. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Hey miekie...morguhhh (nou ja nog ff dan)
    fotoooo van Tijn in zijn sjeesmobiel ... please!
    hihi zien zien zien.. onze kleine grootste man van onze ploeg;)

3. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Moggu,

Nou, heb gelijk n foto gemaakt en hij staat nu in mn album!

4. TellMe

TellMe Niet meer actief

Jaaaa wil ik ook zien foto van de Tijnemannn :)

5. TellMe

TellMe Niet meer actief

Hij is super zeg haha wat is het toch een lekker menneke 8)

Ik wil ook Mac !

6. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    O ja, had ook nog een lamp en kaarsen gekocht...vergeet altijd wel weer wat he...

7. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    hihi cooool vorm lijkt op de chicco ufo, maar een ander speelbord...welke is het? hij is ook errug leuk!

8. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Heb m gekregen van een kennis, is dus n 2ehandsie. Merk is Orbit en idd ook een ufo.
    Met veel ufogeluidjes, ha ha.

9. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    He Lin ik vroeg net nog hoe het nu met Lois gaat, miss overheen gelezen.
    En of ze last heeft van die plekjes enz.

Zie hierboven.

10. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    dat was ik nog vergeten, sam kan ineens goed op haar buik rollen eerst kon ze haar arm er nog niet onder uit krijgen en nu wel en nu rolt ze de hele dag ze kan alleen nog niet terug dus begint ze te gillen. en dan rol ik haar terug draai ik me om en floep daar ligt ze weer op haar buik te lachen. is bezigheids therapie voor mama :) :) . maar die lois die gaat als een speer zie ik die is al flink aan het kruipen grappig gezicht zo'n klein hummeltje dat rond kruipt. ik heb ook nog een heel leuk rugzakje besteld met sam d'r naam er op. ben benieuwd...

11. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    wat leuk zo'n rugzakje met naam

het is een leuk ding miek... en tijn vindt het zeker super he?

Hey lin, hoe lang heeft ze nou al last van eczeem? en krabt ze vaak? jeuk is echt zo kl#@e

12. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    ik baal, ik heb van een vriendin voor de geboorte van sam een nieuwe kinderstoel van bopita troy gekregen. zonder verkleiner, toen dacht die koop ik nog wel ze kan toch nog lang niet zitten, maar nu is het bijna zo ver. en gaan die kinderstoelen uit de collectie, dus ook de verkleiners niet meer aan te komen dus :x heb ik net ff rond gebeld hebben ze nog wel in tilburg bij babysuperstore, is voor ons toch wel een uur rijden dus dat is balen. grrr

13. Niet meer actief

haha die Tijn ook al aan het sjeesen :D Leuke foto van die stoere vent van je ;)

Leuke foto's ook weer voorbij zien komen van Lois..zielig hoor die plekjes..
    Dhani heeft ook steeds plekjes in zn knieholte..ik smeer het dan in met sudocreme..volgende dag is het weer weg en blijft paar dagen weg en dan komt het weer..heel vaag..moet begin jan. toch naar cb vraagik het gelijk eventjes..

Suus ze zijn nu bij prenatal gewoon 69,95 :( Tenminste in Buiten wel..zijn we vrijdagavond geweest..ach ja maakt toch niet uit..heb hem nu ook voor nog geen vijftig euries hihi ;)

Owja en miekie..zal er nu niet overheen lezen :oops: ...met mij gaat het weer goed..ben weer de oude..heeft maar een nacht en dag geduurd..beetje jammer dat het net tweede kerstdag was..naja of niet..nu was steef tenminste thuis om voor dhani te zorgen..
    Met dhani gaat het ook goed..vanmorgen kwam hij voor het eerst om zes uur..speen gegeven..gelukt tot kwart over zeven..fles gegeven..half 8 weer naar bed..geslapen tot tien uur.. :) dus de nachten gaan weer super..yeahh..je merkt het ook gelijk aan je zelf hoor..ben niet meer zo moe en doe weer gewoon mn dingetjes :D

nou meiden ga ff broodje eten..en ff shoppen op h&m waar ik gisteravond geeindigd was..

Suus jij had laatst toch een filmpje hier neergezet? Hoe doe je dat? of had je dat gedaan naar me via msn?

14. Niet meer actief

/@sweetangel..succes bij de internist..hopelijk valt het mee..Hou ons op de hoogte he ;)

15. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    via photobucket had ik dat gedaan

16. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    nou dan ben je gelukkig op tijd geweest..ik bedoel scheelt toch maar weer 20 euro toch!

17. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Sweetangel ik ga je ff een pb sturen, maar dat zie je toch pas als je weer terug bent van je doktersafspraak, maar je moet me ff iets leren haha...

Miekie, jij heb dus ook lekker geshopped weer, hadden ze nog leuke dingen bij de Ikea?

18. Niet meer actief

hmm zal is kijken hoe dat werkt dan via photobucket..kreeg net filmpje van mn vader van Dhani..wil het ff laten zien..

19. Niet meer actief

haha ze moet je zeker leren hoe je een banner moet maken ;)

20. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Wat een suf weertje... ik heb in om iets te gaan doen, maar toch ook weer niet...de meiden zijn nu de kleine zeemeermin aan het kijken... mr Q slaapt..

Share This Page