Zijn ze bij jullie ook zoveel van die rotjes aan het afsteken? groep jongeren hangen al de hele tijd op het plein..zo irritant..ze wonen niet eens hier in de buurt
Ja, had al getypt wat ik allemaal had ingeslagen bij Prenatal en Ikea. Als je het nogmaals wilt weten, komt ie hoooor; Ikea: - rvs opbergbak voor kookgerei - kaarsen - computerstekkerdoos - lamp - opbergkoffer van bananeblad - opbergkist met wieletjes - 2 kinderkapstokjes - en een mege grote supermooie koeiehuid! (kleed) Prenatal; - 2 spenen - 3 rompers - speenopbergbakje - plastic boxkleed. Heeeerlijk weer even dat shoppen, doet een mens goed! Super Sonnie, dat alles weer goed gaat met jullie! Ik duim voor je dat Dhani zn ritme nu vast houdt!
Vervelend van dat hangjeugd wat zich verveelt! Wat gaan jullie eten? Wij verse boontjes, aardappels en een saucijsje. Weer even wat gewoons.
oh jeetje wat een lijst...hoe kan ik dat nou niet gezien hebben... leuk hoor! goed geslaagd dus wij eten iets met kip maar weet nog niet welke kant ik ermee op ga
Hmm, nou is dat kleed veel te groot voor hier op de vloer 3 en halve meter....en ik vind m zoooo moooooi! Nou moet ik een half jaar wachten omdat ie hier niet echt past.
wilt hij wel hoor Miekie..vind ie leuk om te doen.. Moet je maar ff fotootje mailen die je erop wil hebben en ff zeggen wat je erop wilt hebben..dan maakt hij hem voor je
Ja, best groot ja. De IKEA lag er ook helemaal vol mee op de vloer bij de textielafdeling. Iedereen zat er in te trekken, was nl een weekaanbieding en scheelde 100 euro, altijd leuk toch zo'n aanbieding. En ja, je moet er van houden, maar ik vind ze echt super!
Oh gelukkig maar, ja ik zal volgende week ofzo eens kijken wat we gaan doen voor foto ed. Leuk dat hij dat voor ons wilt doen.
aha nou niet gek dan dat ie zo groot is geworden van al dat getrek maar wel leuk, want dan heb je vast iets voor je nieuwe huisje...
haha wat een lijst miekie..maar wel goed geslaagd dus..jammer dat je kleed nog niet past..maar komt goed toch..nog ffies geduld.. Wij hebben nog over van de gourmet van gisteren dus doe het vlees in de wok en dan roerbakgroente erbij..altijd handig Ja zo vervelend..is natuurlijk kerstvakantie..en ze hebben niks te doen..naja nog een weekie dan is de vakantie ook weer voorbij