wheeeeheeeeehheeeee ik wilde jullie niet pesten hoor....hier zijn jullie voorletters terug M S M L T R is het weer goed gemaakt zo?
ben dr al..steef kwam ff thuis met zn aankoopies..nee mediamarkt zie je hem niet hoor hihi..hij was naar office center.. wel handig dat ze dat in Londen hadden voor de mannen..zijn ze ff zoet
Zooo, Cyenna in bad gedaan en flesje gegeven en op bed gelegd. Heel wat gedaan vanaaf Haha ik zal ook nog eens ff googlen op de loopstoel En bedankt voor jullie tips hihi. Sonnie, hij is de mail met foto aan het versturen (alleen beetje grote foto ) En Steef was dus geslaagd Weet nu al niet meer wat jullie allemaal geschreven hebben.... Miekie werk ze nog morgen!
Nee hoor valt niet op Suus Druk druk druk he Miran 8) ... Zal zo de mail ff bekijken en hem aan steef laten zien..weet niet wanneer hij het gaat doen hoor..hij is nu beetje druk met zn aankoopies..ja hij is goed geslaagd..laptop, pda, software en weet ik veel wat allemaal..wilde hij perse dit jaar nog doen ivm btw teruggave o.i.d. (eigen bedrijf)..
Ja he zoo druk hihi. Maar laat hem maar rustig aan doen hoor, zie het vanzelf wel. Heeft geen haast En Suus waar ben je nou?
jeetje groot bestandje Hij is nog bezig met het binnenhalen van je mail.. ow en steef heeft het liefst grote foto's want daar kan hij meer mee
Ik zit : wie wordt de man van Froukje..te kijken..zo stom dat je via zo'n programma een vent zoekt..vinden jullie niet?
je hebt mail terug Het is gelukkig afgelopen..hmm gaat echt nergens over..maar ja als ze maar gelukkig wordt he